Nail(land) of the day: Colour Alike - 535(H)

Napsütéses, hideg, kora tavaszi napot kívánok mindenkinek! :) A mai napsugarak szépen lehetővé tették, hogy egy Colour Alike lakkot a maga legpompásabb valójában mutassak be Nektek, a maga beépített holografikusságával egyetemben: íme a márka 535H lakkja:





Ha valaki egy barna lakkot keres, némi zöldes, illetve lilás beütéssel, melyet munka közben is viselhet, nyert ügye van. Ha pedig egy napsütéses napon átadja magát egy jó sétának, áldani fogja az eszét, hogy megvette ezt a lakkot. Igen, én is áldom az eszem, mert mittudomén, mi miatt vettem meg ezt anno, utólag csak forgattam az üveget, hogy ennyire mellényúltam volna? Én nem is szeretem a barnás-zöldes lakkokat...aztán felkentem, de először mutatom üvegben, mit produkál a drága:





Elsőként szűrt napsütéssel kóstoltattam meg a 2 réteg lakkot, abszolút visszafogott a maga duokróm hatása és a benne lévő, holografikus csillámtenger:





Két rétegben pompázatosan fed, csak a száradási ideje hmm meg izé...azt kell mondjam, hogy lassan szárad, az első réteg még csak-csak elfogadható ideig, de a második egy örökkévalóságnak tűnik. Hiába, nem homoklakkokon kellett volna edződnöm.










Na és mielőtt még teljesen elunjátok magatokat a rengeteg kép láttán, kisütött végre a napocska:





Izzik, izzik és még mindig csak izzik belülről! Valami cudálatossz, nemde? Duokróm és holo lakk egyben. Barnás-zöldes és rezes-lilás színek fantasztikus játéka, melyet még megfejel egy adag, holografikus csillám - isteni kombináció!
A Nailland honlapján lévő promóképnek ne higgyetek, ez annál sokkal szebb! Edinánál is lessétek meg ezt a lakkot, nála sokkal jobban kijön a lilás jelleg (most már tudom, anno miért emeltem le a polcról!).

Ha befészkelte magát a gondolataitokba ez a lakk, szerezzétek be a Nailland standjainál, vagy honlapján, 1.240 forintot kóstál és 8 ml csodát rejt magában az üveg.



Szeretitek a Colour Alike márkát? Hány lakkotok van belőle?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Első körben nekem is az jutott eszembe, amit te is írtál - ez a lakk valahogy nem Renis. Aztán ahogy nézegettem a későbbi képeket akkor már felcsillant a szemem, egész ütős darab és jól is áll :) Viszont a te képeiden szerintem színhűbb, mint Edinánál ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én "csak" kivittem a kacsóimat a házból, Edinánál műtermi remekek születnek mindig! :)

      Törlés
  2. Régebben nagyon tetszett, de aztán beszereztem a piros és lila winter holot meg a fekete-ezüst párost és leálltam. A CA lakkok nagyon szépek, de szokni kell az ecsetet meg a folyósságát a lakknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hozzájuk is hozzá kell szokni, nekem szerencsém volt, mert már a China Glaze lakkok felkészítettek erre :D

      Törlés
  3. Szerintem baromi jól mutat a kezeden, és igenis renis! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll neked, szép szine van :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Én most kenem fel az 545-öst, kíváncsi vagyok, milyen lesz napfényben, most így lámpafénynél inkább lila, de Azrail Instagramján láttam benne kéket, remélem tényleg elő fog bújni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha benne van, mindenképp meg fogja magát mutatni, majd mindenképp számolj be róla, hogyan viselkedett a kicsike! :D

      Törlés
  6. Én még nem próbáltam, de szívesen kipróbálnék egyet :) mondjuk én valami világosabbat választanék, de persze ez is szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, tele vannak világos színekkel, de tudod, engem a "durvább" mixek érdekelnek :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt