Nail(land) of the day: China Glaze - Charmed, I'm Sure

A lila lakkok iránti rajongásomat még mindig nem sikerült leküzdenem - és nem is akarom -, ma egy csodásan gazdag China Glaze lakkot hoztam Nektek, a Charmed, I'm Sure személyében. Ha pedig a Charmed mint sorozathoz kellett volna lakkot választani, akkor nem biztos, hogy nem ezt választottam volna. A sötét, illetve mélylilát úgyis az ilyen boszis dolgokkal hozzák össze az emberek :)




Két rétegben fenségesen fed, az első még egy ciklámenes beütésű, kissé csíkozódós lila, amit meglátunk a körmeinket, de a második tökéletesen beborítja és elmélyíti a színét, ekkor jön elő a lakkban bújkáló, krémes kék árnyalat, amely magabiztosan és nyugodtan ott figyel a körmeinken:






A képeken 2 rétegben, fedőlakkal láthatjátok rajtam és ha nem írom meg az elején, hogy ez egy lila lakk, akkor joggal hinnénk krémes, szürkés sötétkéknek. Igen sokoldalú ez a lakk, emellett nagyon mély, gazdag színnel áld meg minket, tuti, hogy nem fogom ritkán elővenni! :)

Amennyiben elnyerte a tetszéseteket, úgy a Naillandnél 1.490 forintos áron lecsaphattok rá.


Nektek melyik a kedvenc lila lakkotok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nekem eléggé áfonya színnek tűnik,de ettől független nagyon szép!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Aha. Szóval ez a kis gyönyörűség volt ma rajtad. Mikor jöttem haza, pont azon gondolkoztam, hogy majd írok Neked, erre megkaptam itt a választ. :)

    VálaszTörlés
  3. Kedvenc lila? Hm, nem régóta barátkoztam meg a lila lakkokkal, talán a CA winter holoja, ami nagyon tetszik és lila is. A boszik meg igen ritkán festették a körmeiket a filmben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem úgy értettem, hanem a sorozatokhoz/mozifilmekhez legyártott körömlakk-kollekciók, mint most például a Fifty shades of grey+OPI :)

      Törlés
    2. Jaja, tudom, csak megjegyeztem :) Szerintem mikor forgatták, nem is volt ez a lakkmánia :) A mostani filmekben bezzeg, a PLL-t mikor néztem, akkor mindenkinek lakkozva a volt a körme, nem átallottam megállítani az adást, hogy megnézzem a manikűrt, beteges, tudom.

      Törlés
    3. Megállítottad? Azta, nem semmi! :D

      Törlés
  4. AZ üvegben nem tűnik ennyire sötétnek, de nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy nem alakváltó, csak színváltó :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt