Music love: rock it, baby!

A kedd esti, mini rockkoncerten való részvételem ráébresztett arra, hogy bakker, én igenis szeretem a rockot, csak valahogy sosem került nálam előtérbe. Inkább Tiesto meg ATB-féle trance meg techno-függőnek tartottam magam. Nos, ezennel rácáfoltam saját magamra :)


Végre nem két önjelölt Barbie nyávogott fel valami számot, jó volt a tesóknál az indítás, csak valahogy a folytatásnál elsikkadt a dolog, nem tudtam azóta sem felfigyelni náluk olyan eget rengetően jó számra:




Ha már két leányzó énekléséről beszélünk, szerintem sok ember felfigyelt a t.A.T.u. nevű duóra, tőlük ez a szerintem legmozgalmasabb szám, sokat hallgattam anno:




Természetesen legelőször a Twilight kapcsán figyeltem fel erre a zenekarra, szóval vádolhattok részrehajlással, igazatok lesz :)




Még egy Paramore számmal jelentkezem, erre még azon a kedden figyeltem fel, amikor egy zenekari évadzárón töltöttük az aznap estét. Eddig is meghallgattam ezt a  muzsikát a rádióban, de ahogy a tehetséges énekeslány és a profi zenekara élőben előadta, talán jobban is tetszett nekem, mint az eredeti előadóktól :)




Maradjunk még egy zeneszám erejéig az Alkonyat-trilógia első részénél, a Linkin Park miatt sem volt ildomos kikapcsolni a DVD-t a film végén:




A hangja akkor is és most is elvarázsolt, sokat hallgattam az Evanescence egyik legismertebb számát - és most a klipjét újranézve leesett, hogy Szilvi kire is hasonlít: hát az énekesnőre! :)




Már meg is feledkeztem szinte erről a számról, pedig én ezt hogy szerettem anno!




A kedd esti koncerten maga Kovács Áron énekelte (igen, az a Kovács Áron, akit a tévében szombat esténként láthatunk, a tévé előtt ülve, a megjátszott lottószelvényt a kezünkben szorongatva :P), most mondjam azt, hogy sokkal áthatóbb és élvezetesebb volt az ő hangján hallani ezt a számot? :)




Majdhogynem szerelmes lettem abba a 17 éves énekes srácba, aki ezt élőben előadta igen, azon a bizonyos kedd estén :) A zene azonnal kedvencem lett és pont:




Amióta egy rövid csókjelenetben láttam a Sherlock sztárját ezzel a zenei aláfestéssel, azóta megborzongok, amikor ez a szám felcsendül:





Rock angyalok, kezeket fel! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hands up! \m/ Ajánlok még figyelmedbe egy kevéske Lacuna Coilt :) https://www.youtube.com/watch?v=VTT6picaCoQ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjh, nagyon köszönöm a tippet, nagyon tetszik ez a belinkelt zene :)

      Törlés
  2. Ezt a fajta kellemes rock vonalat én is szeretem, pl. Linkin Park nagy kedvencem, habár leragadtam a Meteora előtti meg közvetlenül utána lévő korszakukban :P Az Evanescence klipet meg úristen hányszor láttuk a Viván/MTV-n régen :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt