Manikűrvadász - 15. forduló

Juhú, középiskolás korba lépett a Manikűrvadász a 15. fordulóval! :D Hatalmas örömmel jelentkeztem Panni felhívására, a sorsolást pedig nagyon vártam, mert ilyenkor szeretem azonnal kiválasztani a manikűrt, melyet újra és újra és újra tudok gondolni!







Lollit kaptam meg páromul, aminek nagyon de nagyon örültem! :) És amelyik manikűrjén azonnal megakadt a szemem, az a matt és a glitter ilyen fokú találkozása:




Persze, ezzel fel is adtam magamnak a leckét, mert segédragasztócsík meg kézügyesség nélkül láttam neki a csillámos háromszögek megalkotásának: alapnak a Moyra Silk Nude Tokyo-ját hívtam segítségül, mely 2 rétegben került fel a körmökre és még mindig hihetetlenül gyorsan szárad.
A manikűrben fellelhető háromszögeket (vagy ahhoz hasonló képződményeket) a China Glaze Liquid Crystal szponzorálta, ajj, de rég nyúltam ezután a lakk után, pedig annyira gazdag színvilágot nyújt!





A  Silk Nude lakkot még mindig az egyik legjobb vételnek tartom, egyedüli bajom amiatt van vele, hogy minden hibát kiemel és felerősít, mely a körömfelületen található, így ha nem a legszerencsésebb állapotban kapnátok el a kacsóitokat egy jó kis lakkozáshoz, valami izgalmas - lehetőleg csillámos - fedőlakkal együtt használjátok a problémás részeken, ne úgy, mint ahogyan én tettem itt és most :)

A manikűrt mindenképp újraalkotom majd, különböző finisű lakkokkal és celluxszal, mert ez most beindította az agytekervényeimet, köszönöm szépen Lolli! :D



Felhasznált lakkok:

China Glaze - Liquid Crystals
Moyra Silk Nude - Tokyo



Lessétek meg, mit alkottak a csajszik ebben a fordulóban:

Megjegyzések

  1. Tetszenek a színek, és szerintem nincs baj a háromszögekkel sem! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó lett, főleg hogy szabadkezű!

    VálaszTörlés
  3. Tuttiiii! Olyan szépek ezek a színek! :))

    VálaszTörlés
  4. Amint elkezdtem olvasni a bevezetőt, tudtam, hogy ez a Moyra lakk lesz az alap :-D Nagyon tetszik, és alig várom az egyéb verzióit is :-)

    VálaszTörlés
  5. De jól néz ki, nagyon ütős a csillámos és a matt találkozása :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nagyon jó lett, jó párosítás a matt és a csillám :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépecske! Imádom a mattot és a csillámot együtt! :)

    VálaszTörlés
  8. Még ugyan szép háromszöget festesz szabad kézzel, úgyhogy több önbizalmat és free-handet, ha szabad kérni! :P
    :)

    VálaszTörlés
  9. Jó lett :) Ezt a Moyrát még nem láttam sehol, elég fura színe van :) Én szeretem a Silk vonalat, elegáns manit lehet vele készíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet jól behatárolni, mert piszkos szürke, meg lila, meg némi rózsaszín, meg... :D

      Törlés
  10. Szuper lett, szépségesek ezek a színek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt