Inspirációs képválogatás

Nagyon bontogatja a szárnyait a tavasz, így nem hoztam semmiféle havas, vagy bekuckózós képet, csak sok-sok színt és izgalmas formát - nomeg természetesen macskusz kitekattuszokat is :P


Imádom a vízesés-kardigánt:




Nem buzdítok senkit sem a kemény piálásra, de egy mentás blue curasso...mmm...:



Imádnivaló ez a festmény!



Beleszerettem ebbe a ruhába:



#napom #hetem:



Arm party:



Nézd már, összekented a vágódeszkát!



Rátüsszentett a körmeire egy madár:



A kedvenc virágom - igen, igen, lila! :D




Ez már számomra a minimalista stílus:



Nem véletlenül vagyok beleszerelmesedve a Bauhaus stílusú házakba:



Monogramosban jöhetne ez a poncsósálkabát:



Az egész lábossal betolnám:



Gyémántgyűrű - vagy mégsem? :P



Annyira erőteljes ez a festmény!



Poncsó, rojtok - idén sem kell elpakolni ezeket a darabokat a szekrény mélyére:



Ha létezik macskák között szépségkirálynő, akkor jelentem, megtaláltam:



Álomruha:



Ez a mestermű bizony egy kissé fázós desszert:



Matt és fényes váltakozása - ne feledjétek, ez is divat lesz idén! :)



Ha a függőség egy életstílus... :)



Black harmony:



Mindig is vágytam egy ilyen makulátlan, elegáns ebédlőre:



Szinte világítanak a felvarrt virágok:


Ombre, igyunk már egy pohár italt!



Nyilván kell egy ilyen ruha:



Cat = love. Two kitties = heaven on earth :)



Nyamnyi-nyamnyi-nyamm:




Meséljetek, Nektek hogy telik a hét?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nice post dear
    my new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/shopzerouvcom.html

    VálaszTörlés
  2. Stipp-stopp a poncsós 007-es ügynök én akarok lenni a piros kalapban. Lovketsz, nagyon állat! ...lila jácint...megjegyezve! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, mire készülsz a jácintos információval??? :D

      Törlés
  3. Azta, micsoda ruhák! Az a kék kevésbé átlátszósan nagyon tetszene! Bauhaus nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira frissítő ez a letisztultság a Bauhaus stílusú házaknál! :)

      Törlés
  4. Az az első ruha! *.* A flitteres is gyönyörű. :)
    A cicaszépségkirálynő olyan cuki. Nővéremnek is Ragdoll cicája volt, Amandes (Mandula) volt a neve, de sajnos ellopták. :-/
    A hét mozgalmasan telik, másfél hétig otthon betegeskedtem, úgyhogy most le vagyok maradva a munkával. Tegnap elmentem konditerembe, de a másfél hét kihagyás megtette a hatását, fél óra után úgy botorkáltam ki az öltözőbe, mint egy újszülött borjú. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye tudod, hogy elképzeltem ezt a botorkálást és ezen röhögök? :PPP

      Törlés
  5. Ennél a macsesznál szebbet még én sem láttam *.* A tésztás kép gyilkos, a fekete szerelés pedig nagyon ínyemre való :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete szerelés ínyedre való? Hmm, nem is gondoltam volna... :P

      Törlés
  6. Az első festményről teljes egészében Esztergom ugrik be, jaj, úgy hiányzik már az a város! Az utolsó képnél pedig hirtelen azt hittem, a Maszat-Schrödi páros figyel rajta :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utolsó előtti. Az utolsót jobb, ha meg sem látom :-D

      Törlés
    2. Majd mesélj Esztergomról, ha személyesen talizunk, jó? :)
      Az utsó képért bocsika #janem :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt