Inspirációs képválogatás

Beteg vagyok, mert süt a nap. Vagy nemtom. Valahogy nehezen viseli a szervezetem a 2 nap tél - 2 nap tavasz kombót, dáthásan gépedem be ebeket a szorokat. Ennek ellenére nem megfázásos és inhalálós képeket hoztam mára, hanem sokkal jobbakat. Az ékszereket és a cicákat pedig Nettinek ajánlom! :D


Igen, utálhattok érte:



Körömlakkban ki nem állhatom ezt a vérszegény, még éppen nem mentás zöldet, de ruhában már egész más a helyzet:



Hát csobbannék benne, na:



Ásványos nyakláncom már van, jöhetnek az ásványi gyűrűk:


Meg a gyilkos, sonkás-sajtos melegszendvicsek:



Kell nekem ez a kabát!



A macskáknak nincs FB faluk, ablak van helyette:



Helló, mentazöldike:


Bogyigyümi mánia:



Ki nézte gyerekként a Titokzatos aranyvárosok című rajzfilmet? Erről a ruháról ez a mese jut eszembe:


Ma mentazöld és arany-függőség van, így ezt a képet is beválogattam, mondjuk egész nyugodtan díszíthetné otthon az egyik falamat:



A haspóló az tiltólistás, viszont a szoknya kívánságlistás darab nálam:



Van egy olyan sejtésem, hogy a nyári naplementéket medencézés közben lesném:




Kifinomult, elegáns:



Halálosan szépek:



Nézd már, mennyi fekete...ja nem, a csavart a magenta szín adja:



Hízlalóan egészséges nasi:



Szeretem, amikor ennyire elborult, aztékminta-függő agya van másnak is :P



Cuki sziszááááááááááááááááááááák:



A fekete szín és szaggatott farmer cseppet sem közönséges, hanem laza és vagány:



Jézusom, ki fest ilyen medencéket?




Miranda Kerr még mindig fiatal és gyönyörű:



Kegyetlenül ínycsiklandozó:



Imádnivaló:



Jé, csak nem mentazöld a fal? :D





Aztékminta, szia!



Beköltözhetek? Mondjuk most:



Sálálálálá, de puha sál:



Ennyi:




Sikerült kedvencet választani? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De jók, még elnézegettem volna egy ideig. A házakat mindig szeretem, a maccs, különösen az ablakos imádnivaló. A nagy köves vékony gyűrűk a gyengéim, bár nem vagyok nagy ékszeres, a kövek nagyon tetszenek. Meg hát a kaja :D
    Jobbulást, nálunk is dögrováson a család, ideért az influenzaszezon.

    VálaszTörlés
  2. Istenem, az a két kiscica olyan édiii. :3
    Jobbulást! :) Én is beteg vagyok. Már egy hónapja egy hetet megyek suliba, egyet nem. Ezen a héten is eddig itthon voltam. :(
    Nagyon szupi képek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Neked is jobbulást! :)

      Törlés
  3. Azok a gyűrűk csodásak! Meg a bejegyzés elején a csokismiegymás is...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami jóféle nevet kellene adni ennek az úszógumi-növelőnek :D

      Törlés
  4. És igen, pont az volt az első gondolatom az első kép láttán, hogy utállak! :D :* <3

    VálaszTörlés
  5. Hihi imádom a mentazöldet és nálam is olyan a fal :D

    VálaszTörlés
  6. Ragaszkodom a hízlaló ételekhez! :)))))))

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást kedves Reni!! :) Az a mentazöld kép hatalmas inspi, fel is használom az egyik munkámhoz. A rucihoz festek majd egy manit... valami bordós inspit is kèrek..jó?! :D Pont ilyen sziszám volt mint a legutolsó...betévedt a kertünkbe, először azt hittük, hogy valami menyèt lehet. :)

    VálaszTörlés
  8. Jó képeket válogattál össze,
    S igen,tényleg "utálak" igy éjjelre úgy kezdeni ezt a bejegyzést,hogy a nyálam itt csorog a billentyűzeten,hát volt neked ehez szived?! :D

    VálaszTörlés
  9. Nice blog, i am following your blog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/. Thanks

    VálaszTörlés
  10. Cicák, gyűrű, aranyos ruha, alatta az a kép, alatta az a szoknya, alatta az a medencés ház, alatta az a mani :D mentazöld falas kép és aztékminta <3

    VálaszTörlés
  11. Ejj Reni! Nem illik ilyen guszta képeket mutogatni diéta közepén. :p Jaj, a cicusok nagyon édesek. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt