Inspirációs képválogatás

Napsütés van és túl vastag a télikabátom, oh yeah! Már nagyon várnám a tavaszt, de még nem jöhet, azonban a körmeim ma is fukszia színben tündökölnek, mintegy heves tiltakozásul a tél ellen. Nomeg a képek válogatásánál sem törekedtem annyira, hogy évszakhű legyen (mmm, micsoda új kifejezés!):


Enyémenyémenyéééééééém:



Az utóbbi napok-hetek napi sminkjeit a cicaszem teszi ki nálam:



Gyün a Valentin-nap, vagy mi:



Marsala love:



Ez a festmény kell nekem. Imádom!



Őmattsága Victora's Secret üvegcsét ölel:



Cukiságfaktor, ezúttal vörösben:


Ombre kabátban még a tél is elviselhetőbb:



Ilyen lépcsőt akarok itthonra:



Te jó ég, ezt én most konkrétan megenném így, vacsora után. Este 7-kor:



A zöldet és a szürkét isten is egymásnak teremtette: 



Mintha kissé kietlen lenne ez a gardrób, nem? :)



Cheers!



Nem jönnél rosszul a gyűjteményemben :P




Még jó, hogy egymáshoz öltöztünk, indulhatunk is a gálára:



Na jó, már veszem is a repjegyet és beköltözök egy bőröndnyi ruhával:





Legyen már tavasz, plíz!



Nem adok belőle senkinek:



Ha már smink, legyen feltűnő:



Ez az ÉN nyakláncom. Nekem készítették, ebben biztos vagyok:




Ez a festmény kifejezi mindazt a lilaságot, amiért odáig vagyok ezért a színért:




Jelenlegi gyűrűszerelmem:



Rejtőzködik ezen a képen némi aztékminta:



Hiányzik az életemből egy olyan 2,5 kg, eperízű eper:




Fantasztikk:



Oké, utolsó festményfüggőség mára:




Melyik lett ezen a héten a kedvenc képetek?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Meghívsz a fenti kúriádba? :D Pihennem kell....o.o

    VálaszTörlés
  2. Megkínálsz a tésztádból? :D

    VálaszTörlés
  3. Ebből nem lehet egy kedvencet választani. A házas képek mindig a kedvenceim, meg a köröm! A cica is cuki :D
    Ez az ombre kabát nagyon jó, de már én is a tavaszt várom!! Nagyon!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, tavasz, ne is mondd, fájdalmas rágondolnom!

      Törlés
  4. A Nike szett nagyon én vagyok, úgy érzem. :P A két ház csodás, az első lehetne a Spanyolországi villám, a második pedig a Miami téli rezidenciám. :D :D :D
    A bordó ruha is csodás, nekem ez inkább bordó, a marsala barnásabb. :P A lépcsős képen nekem a csillár tetszik. :)
    A szürke kabátos szett cuki, csak kár hogy a csaj arca szét van fotóboltozva.
    Rendmániásként pedig az a katonásan elrendezett gardrób balzsam a lelkemnek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezek után nagyon szívesen szemügyre venném a gardróbodat, gardróbmustra live? :P

      Törlés
  5. Első kép egy álomház! Ezen kívül az ombre kabátot szeretném még - nem mondható, hogy túl sokat kérek, ugye? Na jó, esetleg még a nyaklánc-fülbi szett is jöhet :P És talán még az a hálószoba, de az jöhet a házzal együtt és akkor az úgy egynek számít.

    VálaszTörlés
  6. Az első ház valami gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem valami extrán nyálcsorgatót hozni :D

      Törlés
  7. A tésztából én is kérek kóstit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van már, elég legyen, hogy mindenki az én tésztámra moccan! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt