Hajápolási rutinom - 2015 tavasz

Rendkívül háklis vagyok a hajamra, mert az a kevés is, ami ráadásul vékonyszálú, sosem áll úgy, ahogy én azt szeretném. Nemrég felhagytam a L'Oréal Fibralogy termékcsaládjának használatával, mely szépen, belülről vastagította meg a hajszálaimat, így újra a vékonyszálú hajjal megáldottak táborát erősítem - a samponról és a balzsamról mindenképpen olvassátok el a bejegyzést, mert ez a termékcsalád tényleg azt csinálja, amit a reklámszlogenben feltüntettek!
A fenti két flakont most felváltották újabbak, pontosabban a szekrényemben régóta várakozók, ezek viszont táplálnak, mint az őrült, nézzük csak, kik ők:






A fenti képen látható a teljes hajápolási bizottság, a beszárításhoz használt körkefét pedig az utsó termékcsoportnál mutatom promóképen.



Sampon&balzsam


Kérastase Nutritive Bain Satin hajfürdő: szerintem én voltam azon kevesek egyike, aki az 1 éves, szülinapi Pixiboxban nem hajolajat, hanem hajfürdőt kapott, teljes kiszerelésben. Megijedni nem kell, ez a termék egy sampon :) A használati utasítás szerint kétszer kell megismételni a hajmosási műveletet, de a hajam egyetlen bevizezés-samponozás-öblítéstől is tökéletesen tiszta és igazán puha, selymes érzetű lesz, már-már légiesen könnyed és a tapintásán is érzem, hogy jól érzi magát ettől a terméktől!

Schwarzkopf Bonacure Hairtherapy Sun Protect hajpakolás: jóval előbb fogyott el a termékcsalád samponja, így a fürdőszobai szekrényben várakozott arra, hogy megint puhává varázsolja a hajvégeimet. Színben tökéletesen passzol a jelenleg használatban lévő sampon társához, hatásában pedig nem múlja alul a tavalyi teljesítményét, nagyon meg vagyok vele elégedve - és a tincseim is!




Hajolaj és hajformázó termékek


Gliss Kur Hair Repair hajolaj: a Schwarzkopf márka terméke még a legelső Pixibaggel került hozzám, de csak nemrég fedeztem fel magamnak, miután a téli időjárás jelentős mértékben hozzájárult a hajvégeim nagyfokú kiszáradásához. Miután a hajpakolást alaposan kiöblítettem a hajamból és törülközővel átdörgöltem a vizes hajamat, 2-2,5 pumpálásnyi olajat az ujjaim között szétoszlatok, majd a hajvégeimen áthúzom az ujjacskáim, hadd puhuljanak. Mármint ne az ujjaim puhuljanak, hanem a hajvégeim.

Oriflame Fix 'n' Go Styling Wax: ez a termék is ősidők óta megvan, de még mindig nem fogyott el, ugyanis igen kevéske is elegendő belőle. Állagra egy sűrű, fehér krém, melyet alaposan el kell oszlatni a formázni kívánt hajfelületen, mivel ha nincs jól beledolgozva, akkor a fehér réteg kopogósra - és persze fehérre - szárad. Én ezt a segédeszközt a frufrumra szoktam bevetni, mivel a féloldalas frufru csak az én képzeletemben létezik, a résztvevő hajszálak mindezt egészen másként gondolják. Ez a termék hatalmas segítség abban, hogy végül az én akaratom érvényesüljön :)

Wellaflex hajformázó hab - ultra erős tartás: hajvégolajozás után ebből a hajhabból nyerek ki a tenyerembe egy igencsak szép mennyiséget, mondjuk úgy, hogy akkorát, mint egy nagyobb idared alma. Ezt eloszlatom a vizes hajam egészén és már kapcsolom is be a hajszárítót. Az ultra erős tartást annyira nem tudja produkálni az én vékonyszálú hajamon, de ha reggel mosom meg a hajam és szárítom be, akkor egy magazin címlapjára sem lehetne tökéletesebb hajzatot kanyarintani, mint ami a fejemen lesz :P



Hajformázó eszközök


Babyliss Expert - iontechnológiás hajszárító (2200 W): már majdnem 2 éve, hogy ezt a hajszárítót használom a hajam beszárítására, anno nagyon nehezen cseréltem le a Philips hajszárítómat, de sajnos végleg kimúlt szegénykém.
Az új hajszárító kiválasztásánál a teljesítmény és a készülék színe számított. Igen, jól olvassátok :) Egy erős kis gépet szerettem volna, amelynek a motorja nem forrósodik fel 20 perc szárítás után és kapcsol le idő előtt automatán, illetve az eszköznek lilának kellett lennie. Hát valahogy így jutottam el a Babyliss újdonságához, az iontechnológiás hajszárítójához, mely lényegében segíti, hogy a haj megtartsa természetes nedvességtartalmát, segíteni a kifésülést és dúsítja is a hajat.
A különféle termékek váltogatásánál nem szoktam figyelni, hogy vajon mennyire segíti például a kifésülést a hajszárítóm, szerintem a csokis muffin sem a muffinpapírtól lesz zamatos :P
Mindenesetre jól és szépen teljesít, lehet rajta hőfokot és erősséget állítani, jó kis gépezet ez, ami 2 éve hibátlanul (lekopogom) működik, így teljes szívből tudom őt Nektek ajánlani!

Babyliss hajkefe: ajándék volt a hajszárító mellé és azóta töretlenül használom őt is: szépen kifésüli a hajat, tisztítani is csak pár pillanat műve és cuki, fehér-ezüst kivitel.



Remington B80R33B Shine Therapy körkefe: szépen tartja a kiválasztott tincset a körkefés szárításnál, egyenletesen elosztja a hőt és az esetleg ragacsos hajhab sem fog ki rajta, mert nem gubancolja vagy ragasztja össze a tincset, hanem segítségével könnyen bele tudom szárítani a hajamba a hajformázó terméket, igazán profi kis találmány és nagyon meg vagyok vele elégedve! (az eredeti hajkefét szinte rommá törtem, mindenhol le van pattanva a borításából egy darab. így esztétikai okokból a netes képen ismerkedhettek meg vele :D)



Most pedig Ti jöttök, meséljetek a hajápolási rutinotokról!

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. NICE
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nekem a Kérastase samponoktól iszonyatosan viszket a fejem. :( Nem tudom mi van bennük, de nem bírom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj, ennek a hírnek nagyon nem örülök! :(

      Törlés
  3. Jajj Reni, ezek közül nekem csak a sampon, a hajkefe és a hajszárító szerepel a rutinomban... ilyenkor mindig tök bűntudatom van, hogy ápolatlan a fejem :)))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy bűntudatod legyen, mert ha balzsam meg olaj nélkül is tökéletesen puha a hajad, akkor szerintem kicsit sokan akarnának Veled cserélni! :D

      Törlés
  4. Ezek a kajás utalások... :D
    Nálam a hajápolásban elég változatos a felhozatal, mert Sosem tudok nyugton maradni, igy hiába válik be egy termék, mindig újabbat próbálok ki. Van persze olyan, amire időnként visszatérek, mert nagyon szeretem. :)
    Az én legnagyobb barátom a hajvasaló, mert Nélküle elég érdekes állapotok uralkodnának a fejemen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adj egy ötöst, én is nyughatatlan vagyok ilyen téren! :P

      Törlés
  5. Tök béna vagyok hozzád képest, bár nagyon mit lehet formázni egy derékig érő loboncon? Na jó, amikor rövidebb volt, akkor sem tudtam beszárítani. Mivel 3 naponta mosok hajat, elég egyszer samponozni, mert annyira nem zsíros, szóval DM sampon-balzsam, szárítás előtt Avon hővédő, vasalás előtt megint Avon hővédő, a végekre meg L'Oreal olaj. De ez a Gliss Kur is szimpatikus, meg nekem a GK márka is, majd megsasolom a DM-ben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenfélét lehet rajta formázni :D Az arcodnál lévő tincseket sem szoktad begöndöríteni? :)

      Törlés
    2. Nincs értelme, mindig eltűröm a fülem mögé.

      Törlés
  6. Nekem samponból+egy hajápolóból áll a rutinom :D Utána kifésülöm, megszárítom csak simán és másnap hajvasalóval segítek az oroszlán-effektust megzabolázni :P

    VálaszTörlés
  7. Most kedvem támadt egy aktuális hajápolási rutinos videót felvenni :-D Komolyan, mindenhez meghozod a kedvem, most például szerintem be is szárítom szépen a hajacskámat, mert tegnap este mostam, és csak magától megszáradt, ilyenkor pedig elég messze áll a rendezettségtől :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt