Esti bőrápolási rutinom - 2015 tavasz

A héten bemutatom Nektek a rutinjaimat: a hajápolási rutinomat már ITT olvashattátok, ma pedig leírom, hogy milyen termékek várnak az éjjeliszekrényemen, miután frissen, tisztán és üdén kilibbenek a zuhany alól - ez a realitás talaján annyit jelent, hogy bekúszom pizsiben az ágyba és igyekszem egy 10 percnyi energiát kiimádkozni magamból, hogy ne ragadjanak le a szemeim:






Arc- és ajakápolás


The Body Shop - E-vitaminos éjszakai krém: a termékcsalád arclemosójáról ódákat zengtem ebben a bejegyzésben, a termék teljesítménye alapján bizalmat szavaztam a többi terméknek is, így az egyet fizet - kettőt kap akcióban gyorsan lecsaptam erre az éjszakai arckrémre. Cuki, halványpink színe van és kellemesen sűrű állaga, melyet könnyen el lehet oszlatni az arcbőrön. Viszonylag gyorsan beszívódik a krém és van egy egész éjszakája, pontosabban 5-6 órája arra, hogy megadja a bőrömnek az éjszakai táplálást. Reggelre természetesen kifényesedik tőle a bőröm, de ezt mindegyik éjszakai krémemnél tapasztaltam, szóval no para, egy reggeli arclemosó vagy sietős reggelen egy micellás vizes átdörgölés után a bőröm készen áll a nappal krém befogadására.

Nuxe - Réve De Miel ajakbalzsam: ha feltalálnák a nőknek a gondoskodás névre hallgató termékcsomagot, én ezt a tégelyes csodabalzsamot azonnal beletenném, mert isteni! Puhává varázsolja az ajkak bőrét, a benne lévő összetevők táplálják a jeges, téli szél miatt kissé megkínzott ajkakat és éjszakára ez a gyógyító paplan kell az ember lányának!

AVON - stiftes ajakbalzsam: ezt a terméket elfekvőben, matricamentesen találtam, vagyis elég régóta megvan, most már csak el kellene használnom. Viaszos, egyben sűrű állaga van, benne is azt szeretem, hogy alatta tud pihenni és regenerálódni az ajkam bőre.




Testápolás


The Body Shop és BOMB Cosmetics málnás testvaj: sűrű, zsíros, tápláló testvaj - ez kell nekem a hideg napokra! Amikor még a tél a jeges arcát mutatta, farmeron keresztül kisebb fagyási sérüléseket szenvedett a bőröm, ezeket csakis egy ilyen nehéz krém tudta begyógyítani.
Mindkét termékben a zsírosságát szeretem, mely esetében ugyan több meló beledolgozni a bőrbe a testvajat, de igenis megadom nekik azt a törődést, melyre egy hosszú, hideg nap után vágyik. A TBS Málnás testvajáról ITT, a BOMB Cosmetics testvajáról pedig EBBEN a bejegyzésben meséltem Nektek. És hát málna...ismertek...bogyós gyümi :)

Neutrogena Intense Repair pumpás testápoló: könnyed állagú testápoló, mely táplálásban veri a testvajakat? Igen! Nagyon jó kis termékre leltem a Neutrogena testápolójának személyében, egy élmény vele a testápolás! Kezdjük a kiszerelésével: pumpás. Nos, ha kettőig nem látok lefekvés előtt és kupakos terméket használok, akár csak egy arckrém esetében, mindig fél órán át keresem a letekert kupakot, mert mindig elbújik a takaró alatt, de itt ez a probléma nem áll fenn. Könnyedén ki tudjuk nyerni belőle a terméket, olyan jól el lehet oszlatni a bőrön, mint egy könnyedebb, inkább nyáron használatos testápolót, mégis olyan jól hidratálja a bőrömet. Kicsit zsebbenyúlós tétel beszerezni, azonban többször szokták akciózni különböző drogériákban!



Kézápolás


The Body Shop - gyömbéres kézkrém: már nagyon igyekszem elhasználni ezt a tavalyelőtt beszerzett, masnis cukiságot, így esténként ő is előkerül, miután tetőtől talpig bekentem magam a különböző kenceficékkel. Fincsi, frissítő gyömbérillata van, jól táplál, nem egy túl sűrű krém, pont kellemesen folyós az állaga.




Most Ti meséltek az esti bőrápolási rutinotokról! :)

Pusz: Reni

Megjegyzések

  1. Hűha. Én csak kétnaponta testápolózom magam. Szóval a fullos rutin, tusi ami jelenleg a Yves Rocher Makadámdiós terméke és a Brilla levendulása, amit felváltva használok, majd a Greenlandes lime-vanília radírjával radírozok heti egyszer, aztán sheavajas testvajat a Yamunától, ami ma fogyott el...😢 Úgyhogy szétnézek mi legyen az utódja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon rákaptam a Yamuna testvajára, nálam is veszettül fogy, jó kis cucc ez :)

      Törlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, én is csak kétnaponta (vagy mikor eszembe jut) testápolózom ( Balea shea vajas testápoló/vaj), pedig rám férne naponta is. Az arckrém után nekem még Skinoren-t is használnom kell. És mielőtt tényleg majdnem alszom használom az Oriflame univerzális balzsamját és mandulás kézkrémjét. Majd alvás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alvás az este elmaradhatatlan kelléke :P

      Törlés
  3. Testápolás alkalomszerűen van, ha érzem, hogy a sarkam száraz. Kézkrém non-stop, este is. Amúgy csak lemosó+micellás víz+arckrém van este, néha AHA vagy BHA hámlasztó, ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, a hámlasztókkal még nem kerültem kapcsolatba, eddig csak gondosan elkerültem őket :D

      Törlés
  4. Nekem a tusfürdő mindig más, de inkább a frissítő gyümölcsöseket szeretem, mert a zuhanyzással/fürdéssel fel szeretnék frissülni. Amikor kádfürdőzöm, akkor jöhetnek a testesebb, nehezebb illatú tusfürdők. :) Bár erre időhiány miatt alig van példa.
    Arcápolásban csak a LRP Effaclar termékcsalád jöhet szóba, azt szeretem a legjobban. Ma nézegettem féléves/negyedéves képeket.. ez a termékcsalád csodákat tett! :D
    Testvaj pedig TBS mangós, ha radírozok, akkor TBS pink grapefruit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó ezt olvasni, hogy szemmel látható a változás a bőröd állapotát illetően! :)

      Törlés
  5. De jó volt ezt olvasni, tisztára megnyugtató érzés, kár, hogy nem mehetek most alukálni, hanem dolgoznom kell :-D Nálam mostanában alig van testápolás, mert a szuper fürdőgolyók amúgy is táplálják a bőrömet, de ha van, akkor a Ziaja narancsvajas csodáját használom, az ajkaimra megy az Oh Honey ajakápolója, az arcbőröm és a kezem pedig argánolajjal regenerálódik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, este kellett volna rákattintanod :D
      Argánolaj kézre? Hmm, most szupi ötletet adtál, a Nuxe olaját lehet, érdemes lenne vegyítenem a kézkrémemmel!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt