Teszt: Yves Rocher - radírozó tusolózselé feketeszederrel

Ajándék lónak ne nézd a fogát, tartja a mondás. Úgyhogy én most bejegyzést írok belőle :)
A két Szöszi rendszeresen elhalmoz ajándékokkal, szóval igencsak el vagyok általuk kényeztetve, ugyanakkor szinte biztos vagyok benne, hogy lesz köztük legalább egy bogyigyümis termék. Mármint, nem a lányok, hanem az ajcsik között. Így jutottam hozzá egy nagyon kis vicces tusolózseléhez, vadszeder illatban. Rögtön mondom is, miért is vicces a drága:





Már majdnem el kezdtem csendben hisztizni, hogy már megint hátra kell sorolnom az egyik kedvenc testradíromat a The Body Shop kókuszos termékének személyében, amit általában heti 1-2 alkalommal használok, de felesleges is volt ebbe belegondolni, mert az YR terméke sajnos vagy nem sajnos, nem helyettesíti a normál testradírt.

200 ml-es, tubusos kiszerelésben juthatunk hozzá a gyümölcsmagokkal és némi, apró radírozó szemcsével dúsított, fanyar és édes illatokat együttesen prezentáló tusolózseléhez, amely állagát tekintve igencsak híg, így könnyű is túladagolni.






A halvány pink zselében úszkáló gyümölcsmaradványok viccesen néznek ki már eleve, bár Valentin napon simán bevethető. A másik vicces dolog, hogy ezt a terméket semmilyen formában nem bőrradírozásra fejlesztették ki, helyette inkább egy belépő szintű termék, amely gyengéd formában megismerteti a kezdő felhasználóval, hogy milyen, amikor a tusolózselében szemcsés dolgok is fellelhetőek.
A szedermagok a zselé szétkenése közben görögnek a bőr felületén, az apró szemcsék pedig, melyek a radírozásba segítenének be, valahogy nem működnek. Kicsit olyan, mintha épp akkor kezdenék eltávolítani az elhalt hámsejteket, amikor pont lemossuk őket.





Érdekes volt ilyen konzisztenciájú termékkel is találkozni a tusolós pályafutásom során, de ez a termék inkább egy, az unalmas tusolózseléktől történő megkülönböztetés kreatív eredménye, a radírozási funkciót, mint olyat, nem látja el.
Ennek ellenére tisztítani jól tisztít és bőrszárító hatásról sem tudok beszámolni.

Szóval Ti se dőljetek be ennek az ígéretnek, sima tusfürdőt kapunk a pénzünkért, melyet némi szederlekvárral házasítottak. A 200 ml-t 1.290 forintért árulják, jelenleg teljes áron.




Meséljetek, Nektek volt szerencsétek a fenti típusú, Yves Rocher tusolótermékhez?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezt tőlem kaptad.:D azert Örülök hogy legalább tusinak bevált. Mondjuk hülye voltam, mondhattam volna, hogy nem is radírozásra való:D Előtte olvastam róluk. Magamnak epreset vettem, aztán odaadtam másnak mert nagyon kíváncsi volt rá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom :P
      Akár mondtad volna, akár nem, a rajta lévő tájékoztató alapján akartam volna bevetni és tesztelni :)))

      Törlés
  2. Én nővéremtől kaptam meg ezt, és a vaníliásat - hát megmondom őszintén, a vaníliásat már inkább kézmosásra használom, mert van egy elég érdekes tojáshabra emlékeztető mellékillata, ami miatt szerintem borzalmas :( A szedres viszont fincsi, de egy percig sem ringattam magam az illúzióba, hogy ezek aztán tényleg radíroznak, arra ott van a kedvenc Ziaja narancsos és TBS kókuszos radírom. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre több ponton egyezünk Mea, nekem is a Ziaja narancsos és a TBS kókuszos testradírja az etalon! :)))

      Törlés
  3. Nagyon vacilláltam anno karácsony előtt, mikor Viktorral betértünk az üzletbe, mert olyan guszta volt ez a testradír. Végül tusit vettünk és így utólag örülök is ennek, mert ha már testradírt akar az ember, akkor kapjon is azt. Én meg kifejezetten az erős, dörzsis verziókat szeretem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt