Teszt: Uriage krémtusfürdő érzékeny bőrre

Télvíz idején extra viszontagságos időjárásnak tesszük ki a bőrünket, a csípős időjárásról szinte azonnal képet ad a bőr, nem árt hát, ha a zsíros krémekkel történő, folyamatos kenegetés mellett már a zuhany alatt megadjuk neki az extra táplálást. Nincs is annál rosszabb, amikor a törölközést követően azonnal jelentkezik a húzódó bőr érzése és mindenkit eltakarítunk az utunkból csak azért, hogy mielőbb a testvajunk után nyúlhassunk. Íme az Uriage szappanmentes tusolóterméke, érzékeny bőrre kifejlesztve:


Tavaly télen is szerencsém volt egy gazdag, krémes tusfürdővel tisztítani a bőrömet, idén sem tudtam volna nélkülözni egy speciálisan, extra száraz bőrre kialakított terméket, mivel sajnos a rengeteg folyadék bevitele szinte meg sem látszik a bőrömön: érzékeny, könnyen kipirosodik, zuhanyzás után azonnal el kezd húzódni és a tetején egy fehér, száraz hámréteg jelenik meg.





Az Uriage krémtusfürdő az év utolsó Pixiboxában lapult, a 200 ml-es, tubusos kiszerelés egy jó időre ellát szerencsére táplálással, mivel jó sűrű állagú a tusfürdő, nem folyós és nem is kell belőle sok. A krémsűrűségű, gazdag tusfürdő ennek ellenére rendkívül könnyen eloszlatható a bőrön, selymes, kellemes érzés felvinni még az irritált bőrre is.




A lemosása sem jelent gondot, nem tapad meg a bőrön, nem kell dörzsölő mozdulatokkal leparancsolni a lefolyóba és nem is hagy semmiféle olajos filmréteget a bőrön, aminél ott tanakodnék törölközővel a kezemben, hogy akkor most dörzsöljem-e le, vagy sem.


Paraben- és színezékmentes, hipoallergén, fiziológiás PH.
Termálvíz alapú, különleges textúrájú, koncentrált krémtusfürdő, 1/3 rész lipidpótló tápláló tejjel és shorea vajjal.


Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel, több napokat is tudok magamnak vele nyerni, már ami a testápolózást illeti, szóval a használata után egyből be lehet zuhanni az ágyba :P
A bőröm nem húzódik, nem feszül, szárazság jelei sem mutatkoznak rajta, igazából olyan, mintha nem is tél lenne neki - lehet, hogy az Uriage egy évszakérzékelés-megtévesztési formulát használ a tusijában? Hmmm... :)




Meséljetek, télen milyen típusú tusfürdőre szoktatok váltani?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Még nem próbáltam, ott figyel a polcon.:)
    De ígéretesnek hangzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg mínuszok rohangálnak odakint, én javasolnám, hogy őt alkalmazd :)

      Törlés
  2. Én is elcsalom most a testápolót, mióta ezt hazsnálom. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ígéretesnek hangzik, mostanában több gyógyszertárban összefutottam az Uriage termékeivel és felkeltették az érdeklődésem, de aztán az ára elborzasztott...nem nekem való mégsem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Messziről jön ez a francia dermokozmetikai márka, sajnos meg kell fizetnünk a szaktudást és a km díjat :)

      Törlés
  4. Még nem próbáltam, beraktam a kórházi csomagba :) kíváncsi leszek rá, remélem tényleg ilyen jól hidratál. És remélem nincs erős illata... Nem szoktam egyébként télen különösebben más típusú tusfürdőt használni, inkább kenem magam ha már úgy érzem nem bírom. Idén a babaolajra esküszöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem éreztem illatot, bár most az orrom sem szuperál úgy, ahogyan kellene :-/
      Babaolaj...cuki! :DDD

      Törlés
  5. Szeretem ezt a tusfürdőt a Pixi csomagban volt, örültem neki, mert nincsenek benne adalék anyagok és krémes tusfürdő, nekem eddig bevált, most kezdetm el használni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de nagyon örülök ennek a hírnek! :)

      Törlés
  6. Nekem alapból nem száraz a bőröm, csak télen, a testápolót viszont mindig elfelejtem, úgyhogy jól jönnek az ilyen tusfürdők. De a tavalyi (szintén Pixiboxos) Bioderma Atoderm mosakodókrém nekem jobban bevált, ez nem hidratál annyira, ráadásul elég erős illata van (ami nem csoda, mert van benne parfüm, és nem is az összetevőlista vége felé...).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, én nem éreztem ennél a terméknél illatot :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt