Teszt: Lush - Aqua Marina arctisztító

A tavalyi Lush dorbézolásom során a márka egyik arcra való termékét, az Aqua Marina arctisztító krémet dobtam be kíváncsisággal fűszerezve a kosaramba, és mivel tavaly óta nyüstölöm, illene bemutatnom, mit tud a kicsike:




Az Aqua Marina ásványi anyagokban rendkívül gazdag arctisztító, mely lágyító hatású anyagokkal teszi puhává a bőrt. A mélytisztítást agyagpor végzi, ami elnyeli a fölösleges zsírt is. Az arctisztító állaga nagyszerű, illata gazdag és vidító, de a legfontosabb mégis az, hogy megnyugtatja, simává teszi, megújítja a bőröd.


Abszolút szépen tisztít a termék, egy kis diónyi mennyiséget veszek ki a tégelyből és némi vízzel el kezdem dörzsölni a kezeim között és a tenyereimen képződött, szürkésbarna, taupe krémmel bekenem a pofimat, majd leöblítem alaposan, meleg vízzel.
A masszába nyúlni igencsak érdekes, leginkább egy puha, félig gumis gyurmára emlékeztet, melyekbe hínárt is csempésztek.
Az érdekesen puha és rugalmas termék használata során egy kicsit balatoni érzése lehet az ember lányának a hínárral, a puha agyaggal - mint amikor begyalogoltok a vízbe és hullámzik a lábujjaitok között a hínár és vajpuha a talaj... :)

A benne lévő agyagpor, ígéretéhez híven tényleg elnyeli a felesleges faggyút, abszolút nem jelentkezik azóta nálam a T-zóna zsírosodása - ellenben a téli bőrszárazság igen -, a lemosást követően teljesen sima és puha a bőröm, ugyanakkor erősen húzódik.




Az arctisztító használata után szükséges a szinte azonnali krémezés, nagyon szeretem ilyenkor, zuhanyzás után egyből felvinni az éjszakai, picit zsírosabb krémet az arcomra, hadd kezdjen el szépen beivódni, ne a párnámba töröljem már a regenerálást!

Az Aqua Marina arctisztító is lejárati idős, így figyelni kell rá, hogy időben elhasználjuk. Én tavaly év vége óta nyüstölöm 3 naponta, de még nem fogyasztottam el a felét sem, nagyon gazdaságos kis cucc, pláne, hogy a használathoz nekünk kell hozzá vizet adagolni, így nem fizetjük ki aranyárban a falmelléki fehéret.

Az arctisztító szépen teszi a dolgát, semmiféle irritációt, vagy kipirosodást nem okozott, de az a fránya, feszülő érzés, ami utána jelentkezik...hidratálás terén máshol kell keresgélnem. Esélyes, hogy nyáron teljesen jól működne, de addig nem tartogatom, mert lejár a szavatossága.




Nektek melyik a kedvenc Lush arctisztítótok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Évekkel ezelőtt használtam egy arctisztító szappant vagy tömböt tőlük, de az általad is említett feszülő érzés miatt nem vált be.

    VálaszTörlés
  2. Tök jópofa, úgy néz ki mint a tonhalkrém amit szoktam csinálni, bár azzal kevésbé érdemes arcot mosni :) Ha nyáron is lesz még lehet hogy kipróbálom, mert amúgy az ilyen hínáros, algás mindenfélés cuccok elvileg nagyon jót tesznek az arcbőrnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, most elképzeltem, ahogyan tonhalkrémmel mosol arcot... :PPPPPPP

      Törlés
  3. Pont ezt szereztem be én is nemrég, és nem örülök most ennek a hírnek, hogy feszül tőle a bőr. Az eladó azt mondta, hogy ettől biztos nem lesz olyan érzésem... Na, majd ma este kiderül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is ezzel az információval a birtokomban irányítottam a kosaramba ezt az arctisztítót :-/

      Törlés
  4. Nagyon szimpatikus volt ez az arctisztíto, míg el nem olvastam a húzódó érzéses részt
    :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a szárazság egyetlen jele sem mutatkozik így télen a bőrödön, akkor talán nem lenne ennyire "húzós" a végeredmény.

      Törlés
  5. Ezek szerint kinézetre csak én találom undinak :D Én azt sem szeretem a Lush termékekbe, hogy hamar lejárnak, és muszáj pikk-pakk elhasználni, szóval emiatt sem olyan érdekfeszítőek számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első látásra én sem szerettem bele, de a "gyurma színe" egyből előhozta a gyermekkori emlékeimet :)
      Bizony, sietni kell velük, napi szinten nem tudom én sem bevetni, így a vége felé nem csak arctisztításra használom, hanem a teljes zuhanyzásnál bevetem.

      Törlés
  6. A hatásodra megvásárolt Buche de Noel-t nagyon szeretem, de persze kifelejtettem a kedvencek közül. Na, majd legközelebb :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt