Teszt: Coconut Oil Cosmetics - levendulás ajakbalzsam

A téli Pixibox nem csak a tusolás közben hidratálásról gondoskodott, hanem ajkaink puhaságáról is. Bemutatkozott a magyar CoconutOil Cosmetics és tudjátok, hogy bármilyen, ajakra való kencére nyitott vagyok, ráadásul levendulaillatú ajakápolóm még nem volt:



A Coconutoil Cosmetics Lip Balm készítménye természetes összetevőkből előállított  ajakápoló balzsam, mely túlnyomórészt kókuszolajat (70% felett), továbbá méhviaszt, kakaóvajat, pálmaolajat, csekély mennyiségben steviát, E-vitamint, ezeken túl pedig természetes eredetű illatanyagot, argánt és levendulát tartalmaz.

Többek között alumínium-, paraben- és alkoholmentes.




Nagyon cuki kis tégelyben érkezett a készítmény, a hátoldalán a hivatalos honlapot, a lejárati dátumot és a termék súlyát találhatjuk:



A csomagolást körben egy LILA matrica védi, melyen a cég filozófiája olvasható angolul: Csak azt tedd a bőrödre, amit meg is ennél:





A fedő alatt egy további, inspirációs idézetet kapunk, így a cukiságfaktornak plusz 1 pontot adok. A tégely fedele nem tekerős, felülről kell ráhelyezni és viszonylag könnyen le is jön, így az íróasztalomat díszíti, nem akartam bedobni a táskába az összes többi, ott kallódó 6 ajakápoló mellé:



A fémtégelyben egy halvány szürkésbarna, tipikus szőlőzsír színű terméket találunk, az ujjuk melegével a keményre szilárdult ajakápolót kissé fel tudjuk olvasztani és a hidratáló olajokban gazdag terméket felvinni az ajkainkra, melynek jellegzetes kókusz-levendula illatkombinációja nagyon jól kiérződik a termékből.
A felkent ajakápoló félig vizes és félig zsíros érzést biztosít, nem fojtja meg az ajkaink bőrét, érzetre egy könnyű, kellemes, hidratáló kence, mely nem nehezíti el az ajkakat, nem érezni, hogy "ülne" valami a szánkon, de egy enyhe fénnyel jelzi, hogy ott van és dolgozik ezerrel :)




Nem szívódik fel azonnal, hanem szépen, fokozatosan teszi mindezt, rendszeres ivászat mellett (nem alkohol, szigorúan ásványvíz) másfél-kétóránként kentem újra.
Apropó kenés: alkalmazhatjuk a szokásos, ujjbeggyel felmelegítős-felkenős, vagy a Kiss the balm módszert :)

A márka további termékeiről a honlapjukon találtok bővebb tájékoztatást, érdemes körülnézni, elolvasni a márka történetét, picit jobban megismerkedni velük.
Nagyon örülök, hogy a Pixibox által lehetőségem nyílt egy ilyen természetes összetevőket tartalmazó ajakápolóra szert tenni, amellett, hogy magyar termék, cuki a csomagolása, kis helyet foglal el az asztalon, még meg is köszöni az ajkam bőre, hogy ezzel kínálom meg nap mint nap.




Nektek melyik ajakkence vált be a legjobban és melyik márkától?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Pont ma láttam, hogy a DM-ben is kaphatóak. Bár én nem vagyok nagy ajakápoló rajongó. Nekem kb. egy is elég 2-3 évre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amennyire random módon váltogatom az ajakkencéimet, nem tudnám megmondani, hogy egyetlen egyet mennyi idő alatt tudnék elhasználni :P

      Törlés
  2. Nekem is pont ez a darab volt a dobozkámban, nem örültem neki, mert a levendulát nem szeretem, bár az ajakápolókat meg igen, szóval azért valamennyi öröm mégis csak volt a dologban :D Engem az illata zavar, valamire emlékeztet, de nem tudok rájönni, hogy mire. Én kenegettem vele náthás időszakban a zsepitől kidörzsölt orr és ajak közötti érzékeny bőrt is, nagyon hamar elmúlt a pirosság,szárazság ezen a területen, szóval megszerettem ezt a kis kencét :) Én is a polcon tartom, szerintem a táskában lejönne a teteje könnyedén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eeegen, nekem is ez a legnagyobb félelmem a csomagolása kapcsán, bár van bőven jelentkező az ajakkencéimből, amely kibírja az utazást, így nem sajnálom annyira, hogy "csak" otthoni használatra van :)

      Törlés
  3. Nagyon mutatós, de ezek a belenyúlós dolgok nem a kedvenceim, fele pazarlásba megy. Nálam talán évi egy ajakápoló fogy, reggel rúzscerka, este ajakápoló, valami Baleás és ennyi. Próbálkoztam korábban hasonlókkal, mind megvan még, nem szerettem hosszabb körömmel belenyúlkálni.

    VálaszTörlés
  4. Én is a stiftes megoldást részesítem előnyben, ezért még ki sem próbáltam a példányomat. A levendulának én örültem volna, mert az egyik kedvenc illatom, de persze a sima kókuszos is isteni :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt