Ugrás a fő tartalomra

Személyes: Budapest TAG

A Bikira blogon futottam bele a Budapest TAG-be, melynek kitöltéséhez rögtön kedvet is kaptam, elvégre ebben a csodás, ugyanakkor zajos városban láttam meg anno a napvilágot :)



Kedvenc reggeliző helyed?
Éhesen nem indulok el sehova, pláne nem kávé nélkül. Ha viszont a jelenlegi lakhelyemről éhgyomorra elindulnék egy vendéglátóipari egységhez, mire odaérnék, egy zilált dúvadra hasonlítana a fejem. Szóval a reggeli az otthontól távol nem az én műfajom, tízórai-ebéd-uzsi-vacsi jöhet bárhol, akarom mondani bárhol, ahol kávé is van.

Melyik a kedvenc drogériád?
A Müllerre teszem le a voksom, mert van benne valami barátságos és emberközeli, amit pl. a Rossmann-ban hiányolok. Utóbbi túlságosan vedd meg gyorsan és húzzál innen hangulatú, a DM-ben pedig valahogy minden drága és nem tudok nézelődni, mert nagyrészt bébicuccokkal rakják tele a polcokat.
A Müllerben bezzeg ott a rengeteg sminkes állvány, meg lakberendezési részleg és a hatalmas méretű akciós kosár, szóval van hol elszórnom a pénzemet, ráadásul tök boldogan teszem mindezt :)

Kedvenc helyed a városban?
Mostanság a Gozsdu udvar és környékén mozgok sokat, berántottak a belvárosi nyüzsibe a bloggercsajok :D

Kedvenc helyed, ahol sétálni szeretsz?
Sajnos a hétköznapjaimat a városon történő átrohanás és átbékávézás teszi ki, ha viszont gyalogosan néha mégis van időm andalogni, akkor a Váci utcán nézem a nyüzsit, nyáron pedig a pesti rakpart mentén kamillázom a város fényeit.

Túlélési tipp a tömegközlekedéshez?
Ha elsőként szállsz be a metróajtón, ne állj meg, mert bizony fellöknek. Beljebb is van hely és oda is ugyanannyiba kerül a bérlet vagy a jegy.

Milyen lenne a tökéletes napod Budapesten?
Szerintem nem mondok újdonságot azzal, ha azt írom, hogy jó társaság, shoppingtúra, zamatos kávé(k), isteni ebéd, szuper hangulat, mindezt egy napsütéses tavaszi napon :)

Kedvenc galériád vagy múzeumod?
Szépművészeti Múzeum. Iskolásként a sulival rendszeresen ide jártunk megtekinteni az újonnan nyílt kiállításokat, mindig le voltam nyűgözve, milyen hatalmas az a hely. A túra végére pedig már szidtam, hogyan lehetett ezt ilyen nagyra építeni?

Van Budapesttel kapcsolatos titkod?
A legszebb kerülete Zugló, azon belül is az a zöldövezeti rész, ahol 14 évig laktam (Csáktornya park környéke).

Kedvenc szórakozóhelyed?
Amíg a Váci utca elején működött, akkor a Bank diszkó volt A hely számomra. Kellően nyüzsis és velem egykorú társaság verődött össze ott, mi általában 4-8 fős, minicsoportot alkottunk, az este végére pedig kibővült a társaság a felcsípett, új emberkékkel, akik legnagyobb részével következő héten már nem találkoztunk itt a diszkóban. Ennek ellenére izgi volt, felnőttnek érezhettük magunkat hogy úúú, mi egy Váci utcai dizsiben nyomjuk :P




Töltsétek ki Ti is ezt a TAG-et kommentben, vagy linkeljétek be a bejegyzést! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csáktornyán dolgoztam 3 évig. Ez a sors keze :D amugy nagyon szerettem azt a környéket :)

    VálaszTörlés
  2. És a kedvenc helyek közül kimaradt a Nailland? :-o Reni! :D

    VálaszTörlés
  3. én a wekerketelepet tartom a legszebbnek pesten, ha valaha visszaköltöznék, kizárólag oda mennék lakni

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy én is kitöltöm majd, mert bár nem ott lakom, mindre tudnék válaszolni. Zugló pedig tényleg csodás :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.