Ugrás a fő tartalomra

Shopping: Nuxe, Pupa, DM, AVON, Auchan, Aliexpress és taliajcsik

A hétre ígértem mindenképp, hogy megmutatom a kínaiaktól rendelt fotósátrat, így mivel nem került be tavaly szerzeményes posztba, így a mostaniba integráltam bele, hozzácsapva az utóbbi hetekben beszerzett szépészeti és ruházati cuccokat:





Beváltottam a Kálvin téren található, dedikált patikában a tavaly decemberi Pixiboxban érkezett, Nuxe kupont, mely 5.000 forint feletti vásárlásnál biztosított 1.000 forint kedvezményt, így hát beszereztem az ikonikus, többfunkciós szárazolajat 50 ml-es kiszerelésben, valamint a Szandra által szupernek titulált, Réve De Miel ajakbalzsamot.
Az olajért 3.869 forintot, az ajakápolóért pedig 2.509 forintot kértek el, majd a végén lejött belőle az ezres a kuponnal.

Január második keddjén újra együtt volt a hármas csapat, vagyis Eleni, Katy és én egyesültünk egy minimum fél napos eszmecserére, a Nailland és a környéken lévő kávézók készleteinek lefosztására. Utunk az életben tartó kávé importálása és a legszükségesebb lakkok shoppingolását követően a Pupa Westend üzletbe vezetett, ahová csak nézelődni tértünk be...csak nézelődni...pff :)
Hazajött velem egy, a Marsala-trendnek hódoló, sötétbordós beütésű, matt, krémes, tégelyes szemhéjfesték, valamint egy brutál, mono szemhéjpúder, amely alapból egy szürkés-pinkes lila, de ahogy megcsillan rajta a fény, zöld mikrocsillámok játszanak benne - nyilván eszemet vesztettem és rohantam vele a kasszához. Egyenként 1.790 forintra voltak leárazva a kicsikék, a kiszolgálás és az üzlet színvonala is nagyszerű, vissza fogok én még oda térni, már csak azért is, mert egy veszettül nagy, körömlakkos pult és akciós körömlakk-csomagok fogadják az ember lányát a bejáratnál.

A DM-et sem hagytuk ki a buliból, 199 forintba került egy Balea tusfürdő, ha hármat vettünk. Akárhogyan is számoltam, mi hárman voltunk, úgyhogy egy-egy illatba beleestünk és már vittük is a kasszához, így került hozzám egy bogyigyümi illatú tusi. Fogadok, nem is gondoltátok volna, hogy egy ilyen illat mellett kötök ki, mi? :P

Az AVON januári katalógusában nagyon szépen le van árazva ez az igen nagy népszerűségnek örvendő, kakaóvajas arc-, kéz- és testápoló, így kaptam az alkalmon és beszereztem, mindössze 799 forintért.



Auchan


Nagyon régóta kutatok egy normál, utcára is bevethető melegítőnadrág után. Ezeket a ruhadarabokat többnyire a New Yorkerben szereztem be, de azok inkább itthoni, bekuckózós naccerek, mintsem kutyasétáltatósok (igen, van különbség! :D). Aztán 1 hete az Auchan-ban szembejött velem a fenti, kínai melegítőnadrágnak az indigókék, neonbarack és neonrózsaszín feliratos verziója, darabja 1.199 forintért: kényelmesek, puhák, sportosak, szóval pont őket kerestem :)



Aliexpress.com


Télvíz idején egy 8 órás állás mellett fizikai képtelenség, hogy délután/este nappali fényben készítsen fotót az ember akár a körömfestéséről, akár egy termékről, így még tavaly megrendeltük a fenti fénysátrat innen, jelenleg 13 dollárba kerül a teljes felszerelés, vagyis egy kimerevített négyzet, egy tépőzáras, lehajtható ajtó és különböző színű, háttéranyagok (kis tasakban a lehajtható ajtón fekszik a fotón).
Egy jó hónap alatt érkezett meg külföldiából, az anyag ugyanolyan gyűrött most is, mint amikor megérkezett, még nem jöttem rá, hogyan lehetne "kivasalni"...tudom, kérdezzem a Berkit :)



Bloggerajándékok


Természetesen nem érkezhettek a szöszik üres kézzel a fent említett, januári talira, így Katy-től megkaptam a Lush Rose Jam tusfürdőjét egy dögös, fekete-piros, China Glaze lakk társaságában, utóbbi a Scattered&Tattered névre hallgat.
Eleni is jól ismer már, nomeg azt is, mennyire elutasítom a Rival De Loop márkát, így megdobott tőlük egy lila, holo lakkal, mégpedig a Cute Candy árnyalatban, hadd ismerkedjek össze ezzel a márkával.

Aznap délután egy másik bloggercsapattal is összeröffentünk, ezen a talin pedig Bikira Roni volt olyan drága és meglepett a fenti Clarins és La Roche-Posay termékekkel, mert a mintamánia még mindig tart nálam, Roni viszont nem szeret ilyenekkel szöszölni. Köszönöm szépen! :)



Meséljetek, merre jártatok mostanában a leárazásokon?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem az Avon kakaóvajas testápolója egyáltalán nem vált be, még inkább száraz lett a bőröm :(
    szerencsére a Baba intenzív testápolója megmentett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG, ezt nem is sejtettem erről a termékről, ezek után rendkívül érdekel, mit fog kezdeni az én bőrömmel.

      Törlés
  2. Jaj nekem is ilyen fénysátram van :D Hát én egy ágyneműhuzatot tettem rá,úgy vasaltam ki :)

    VálaszTörlés
  3. A Balea 3 az 1-ben arctisztítójával és két szuper kabcival leptem meg magam a sikeres vizsgám után.:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Bogi a sikeres vizsgáidhoz, ügyi voltál! :)))

      Törlés
    2. Még közel sincs vége sajnos :(( Itt február 15-éig tart a vizsgaidőszak. Azért köszi :)

      Törlés
  4. Nekem is volt ilyen Balea tusim, de használat közben nagyon pasis illata volt, hogy el is passzoltam. :D Hú a CG lakk nagyon állat. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem sem jött be a Balea, irtó erős illata van, parfümös és sokáig érződik. Én jobban szeretem a krémes illatokat, anyámnak átpasszoltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyűha, akkor közel sem lesz olyan ez a bogyigyümi élmény, mint pl. a TBS áfonyás tusija...

      Törlés
  6. nagyon szupi dolgok a rival de loop lakkot szerintem szeretni fogod, nekem nagyon belopta magát a szívembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bízom benne, hogy így lesz, bár a lila színe miatt részrehajlás lesz egyértelműen :P

      Törlés
  7. A Nuxe ajakápolóra mostmár nagyon fáj a fogam, annyian szeretik..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már az első használatnál is igen meggyőző volt, igyekszem minél előbb hozni vele egy bejegyzést.

      Törlés
  8. Nekem ez a kedvenc tusfürdőm jelenleg, legalább 5-6 dobozzal betáraztam itthonra, mivel limitált.
    Teljesen olyan illata van mint Thierry Mugler Angel nevű parfümjének. Megosztó illat de én gimi óta imádom :)

    VálaszTörlés
  9. Panna, melyik tusfurdonek van Angel illata? A Lush vagy a dm-es?

    Reni, a Nuxe olajat roppant mod meg szeretnem venni mar tavaly augusztus ota, de Debrecenben meg mindig nem lehet sehol kapni, a Nuxe forgalmazoja pedig nem is valaszolt a kerdesemre....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A DM-esnek. Bocsi, csak annyira elvonta a figyelmemet hogy fel sem tűnt hogy másik tusi is van itt a posztban :D

      Törlés
    2. Koszi:) akkor muszaj csekkolnom, mert a Thierry Mugler Angel es az Innocent az orok kedvencem mar nagyon regota.

      Törlés
    3. A flakonból nem érződik, de amikor fürdesz vele akkor tipikus Angel illata van, ráadásul nagyon tartós is az én bőrömön. Egy próbát megér ha szereted ezt a parfümöt :)

      Törlés
    4. Mia, sajnos nem tudok sok jóval szolgálni, Debrecenben nem találtam dedikált patikát, amely Nuxe terméket forgalmazna, legközelebb Nyíregyházán van csak ilyen gyógyszertár, még messzebb pedig Miskolcon. A Dovex pedig nem értem, miért nem küldött választ a mailedre... :(

      Törlés
    5. Panna, koszi, kedvenc nekem is ezer eve :)

      Reni, koszi! Tudom, h itt nincs :( Nem ertem, h miert nem.... Nem eri meg Nyiregyre autoznom plusz 5 ezerert...mostanaban nincs dolgom arra.

      Törlés
    6. Én sem értem, hogy Debrecen miért esik ki a pixisből, szerintem egy kicsit nagyon nagy város! :)

      Törlés
  10. Az Avon kakaóvajas családjából az arckrémet jelenleg is használom, az egész jó, de a kézkrémjük nekem nem volt eléggé hidratáló. Az illatuk viszont mesés *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is az illat volt az, ami sokat nyomott a latba :)
      A kézkrémjüket táskába dobósként használom, nagyon könnyen beszívódik, de mivel csak két kézmosás között kell hidratálnia, arra pont elegendő :)

      Törlés
  11. Nagyon jó ötlet a fénysátor a fotózáshoz, én is elkezdtem kutakodni egy hasonló után :) Sőt, van egy Ikeás szennyes ruha tartóm kihasználatlanul, kíváncsi lennék, ő hogy szuperálna sátorkaként :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van nem is egy ember, aki erre esküszik :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.