Shopping: Mango, New Yorker, Pimkie, Lush, Pink Beauty, Nailland

A leárazások már-már tavaszi hőmérsékletű szele engem is megcsapott, bevásároltam a leárazott ruhaneműkből és a féláras Lush fürdőcsodákból, emellett természetesen nem hagyhattam ki a Nailland-hez újonnan érkező kollekciókat sem, így nem lesz lakkos üvegektől mentes ez a mai bejegyzés :)


Ruházat

New Yorker, Mango


A New Yorkerben 1-2-3 ezer forintokért szép színekben pompázó alapdarabokat tudtok most beszerezni: rövid- és hosszú ujjú top, vékony, amolyan tipikus irodai kardigán (nálunk legalábbis évek óta képtelenség nagy, kötött pulóverekben illetve kardigánokban, agyvíz felforrása nélkül végig ülni egy teljes munkanapot), utóbbi normál és hosszított fazonban is elérhető.
A fenti ruhadarabok beszerzésében segédkeztem anyumnak, amikor mosolyra derült a szám az egyik állvány előtt: egy hamburgert ábrázoló pulóver, a gyorskaja pedig színes, hímzett glitterekből áll :) Imádnivaló, puha és kényelmes pulcsi, azonnal jött haza velem!

Az imént említett bevásárlókörút végefelé már irányba állítottuk magunkat hazafelé, amikor a piros matricákkal és táblákkal telerakott Mango üzletben megpillantottam A mintát. Az aztékmintát. Egy kabáton. Azonnal berongyoltam, leakasztottam a vállfáról, felpróbáltam (szegény biztiőr nem értette, hogy vagyok képes 10 másodperc alatt berohanni, leakasztani a kabátot, felvenni és az átellenben lévő tükör előtt toporogni arra bírva őt, hogy arrébb álljon :D).
A kabát már szinte nagy is volt rám - télvíz idején az aláöltözésre is gondolni kell, így nem szerencsés egy éppen jó kabátot megvenni -, 50% kedvezmény volt rá, szóval gondolhatjátok, mi történt: azonnal megvettem. Életemben szerintem nem voltam ennyire felszabadultan boldog, olyan szinten örültem ennek a ruhadarabnak...ezzel a mintával... *-*


Hamburgeres pulóver: 5.990 forint helyett 1.590 forint
Aztékmintás télikabát: 19.995 forint helyett 9.995 forint




Pimkie


Rendszeresen betérek a Pimkie-hez, mert igen sokszor tartanak leárazásokat, ráadásul tényleg minden méretben találni pólót, pulóvet, nadrágot, kabátot, akár kint van a sale felirat, akár nincs.
Ha hamar beköszönt idén a tavasz, akkor rövidesen hordhatom is majd ezt a szürkéskék, könnyű, puha anyagból készült vászonnadrágot, érte is ugyanannyit fizettem, mint a csillámpónitüsszentést elszenvedett fekete, rövid ujjú felsőért:


Szürke-fekete vászonnadrág: 7.490 forint helyett 2.000 forint
Holografikus matricával ellátott top: 3.490 forint helyett 2.000 forint




Szépségápolás




Pink Beauty


Most, hogy egyre több blogon futhatunk bele a Morgan Taylor lakkokba, kíváncsi voltam, milyen érzéseket váltana ki belőlem ez a márka egy személyes találkozás során, így egyik nap munka után meglátogattam az Aréna Plázában található Pink Beauty üzletet és szemügyre vettem a kínálatot.
A Morgan Taylor lakkok szépnek szépek voltak, de legalább a fele meg volt buggyanva, vagy ahhoz nagyon közeli állapotban leledzett, így körömlakk nélkül távoztam, egyéb szuper cuccokra azonban lecsaptam:
A NYX termékek közül is rendelkeznek néminemű készlettel, így beneveztem egy krémes szájfényre, a Soft Matte Lip Cream családból az Istanbul árnyalatot hoztam el.
Lakkozás után a köröm melletti területek letakarítására ezt a hegyes ecsetet választottam, remélem, be fog válni, mert amikkel eddig próbálkoztam, egyáltalán nem voltak segítségemre.

A legjobban viszont ennek a rúzs rendszerezőnek örültem! A Müller drogériát tudjátok, mennyire imádom, de a sminktárolóik egyrészt picik, másrészt igencsak túlárazottak. Ez itt viszont nagy befogadóképességgel bír, átlátható és nem került 3 ezer forintomba sem. Telepakoltam mindenféle kincsekkel itthon, hogy lássátok, mennyire jól kihasználható:






Lush


Ami karácsonyi és kifutó és emiatt 50% kedvezmény volt rá, azokból szépen betáraztam, mert ha nem is olyan könnyűszerrel, de igyekszem magam minél többször rávenni a relaxáló fürdőzésekre a gyors zuhanyzások helyett.
A zuramnak is szerettem volna kedveskedni, hogy lássa, őrá is gondoltam, szóval ő is kapott egy kis meglepit egy borotvakrém személyében.




Nailland


Az ILNP lakkok beérkezésének napján természetesen a közelben kellett, hogy legyek, a neten fellelhető képek alapján kiválasztottam a három - számomra - legszebbet (balról jobbra): Black Orchid, Homecoming, Electric Carnival.

A Picture Polish nem sokkal az ILNP lakkok beesése előtt jelentkezett vadiúj kollekciójával, melyből a fenti, kék-ciklámen, glitteres lakkra, a Nebulára csaptam le. A Picture Polish lakkot már bemutattam a blogon, írjátok meg kommentben, melyik ILNP lakkra lennétek kíváncsi! :)




Most Ti jöttök, miket zsákmányoltatok most a leárazásokon?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gyönyörű lakkok és a hamburgeres felső tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Termszetesen a kivansaglistan szereplő lakkot minél előbb! Black Orchid....:)

    VálaszTörlés
  3. Jó az a rendező. Én most akartam még venni a Rossmannban rúzsrendezőt, de persze már nem lehet kapni, lehet erre lecsapok olyan szép az alakja is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmannban és a Müllerben lévő is ehhez képest kicsi, én is előtte két kicsi tárolóból "éltem", így hatalmas megkönnyebbülés ez az új szerzemény és egyből átláthatóbb a készletem is :)

      Törlés
  4. Nagyon szépek a lakkok, és tök szupi a sminktároló. Tetszik, hogy nem szokásos kocka vagy téglalap alakja van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kis cukker, én persze azonnal egy egyenes falfelület elé raktam le :P

      Törlés
  5. Jujj az a kabi de szép! :) Outfitet vele gyorsan! ;)
    Klassz dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés
  6. A Pimkis cuccok nagyon bejönnek! Szuper a rúzsrendszerező, bár lenne helyem hova tenni. A nebula nekem is nagyon tetszik!
    Ezek a pelyhes lakkok nem a kedvencem, inkább maradok a glittereknél... :))
    A Marks and Spencernél vettünk a párommal egy dögös cipőt leárazva, az lesz a szülinapi ajim... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, előre is istenke éltessen! :)))
      Remélem, megleshetjük Nálad ezt a dögös pipellőt! :D

      Törlés
  7. Reni készülj! Következőleg viszlek magammal vásárolni. :D Ilyen jó cuccokat összevadászni állandóan. :) A masnis Lush fürdőbombát én is megvettem, pont tegnap írtam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. #challengeaccepted :)
      Hű, ezen a héten nagyon egy rugóra jár az agyunk: Lush cuccok nálam ma lesznek, az elfogyottas bejegyzés holnap kerül ki :DDD

      Törlés
    2. Juuuj a rúzs rendszerezot honnan szerezted? Elore is Köszi
      -Reni 😊

      Törlés
  8. Jaj de szépek ezek az ILNP lakkok *.* Egyelőre nálam csak vágyálom, de majd egyszer :P

    VálaszTörlés
  9. Júúúj, Black Orchid! *.* Róla mindenképp megnéznék egy tesztet! :)

    VálaszTörlés
  10. Hol lehet beszerezni ezt a rúzs rendezőt

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt