Nail(land) of the day: Picture Polish - Nebula

Az új Picture Polish kollekció a képek alapján nyilván nem érdekelt, leegyszerűsítettem sok zöldre, meg valami kékes fedőlakkra. Ez a hozzáállásom természetesen azonnal megváltozott, mikor frissiben kipakolták őket. A zöldek iránt továbbra sem mutattam különösebb érdeklődést, egyedül a Hercinia nevén pörgök még mindig...Hercinia...mint a Békakirály című gyerekfilmben a Hencida és Boncida királyság helytartója :P
No de a mai bejegyzés főszereplője nem holmi brekiség lesz, hanem maga a Nebula, amely egy fejelcsavarós, ciklámen-kék valami. Aztán felkenjük és ez lesz belőle:





A Nebula egy középkék, jelly alapban úsztatja a kék, ciklámen és türkiz glittereket, elsőre azt hittem, hogy a ciklámen lesz hangsúlyos felkenve, de nem így lett: megadja neki azt a felhangot ugyan, de az igazi főszereplő az bizony a kék alapon remekül tetszelgő, már-már mentás beütésű türkiz. Nagyon huncut, de mégis galaxisos lesz a végeredmény, a felülete pedig épphogy rücskös a glitterek miatt, de nem lesz homoklakk-hatású.



Különböző kék lakkokra kentem fel, mert üvegben szemlélve a lakkot, megállná a helyét önmagában is a körmökön, de nekem a rétegezett Nebula valahogy nem jött be 100%-osan, így segítségül hívtam körömlakk-gyűjteményem pár tagját. Mondanom sem kell, hogy az igazán mély, gazdag kékeken mutat a legjobban :) Mindegyik lakkra egy rétegben vittem fel fedőként a PP-t:



Hüvelykujj: China Glaze - At Vase Value
Mutatóujj: China Glaze - Queen B
Középső ujj: China Glaze - One Track Mind
Gyűrűsujj: Picture Polish - Nebula
Kisujj: Golden Rose Rich Color - 59



Nézzük csak meg üvegben is közelebbről ezt az új kollekciós szépséget:









A hüvelykujjamra a China Glaze babakék lakkját, az At Vase Value-t kentem fel 3 rétegben. A lakk nagyon gyorsan szárad, kábé úgy, mint a Moyra Silk Nude kollekciójában található lakkok, meg is lepődtem, mert egy krémfinisre számítottam, ami egyrészt nyúlik, mint a gumi, másrészt pedig lassan is szárad. Szerencsémre nem így lett, így gyorsan végeztem is a 3 réteggel, mert bizony 2 réteg után még csíkos maradt a lakkozás :-/
Erre a világoskék lakkra meg is bántam, hogy felkentem a Nebula-t, mert valahogy nem az igazi a végeredmény. A Nebula jelly kék alapja túlságosan sűrű, hogy szépen mutasson a babakéken, ne adj isten még hagyja is a China Glaze-t érvényesülni, a felvitt réteg pedig nem lett egyenletes a körmön, igazgatni pedig már nem maradt idő, a Nebula hamar összekapja magát és nekilát száradni.

A mutatóujjam kapta a China Glaze Queen B lakkját, egyben ütöm is a fejem azóta, hogy mi a fenéért tárolgatom annyit ezt a lakkot, hisz' szinte minden nap ez kéne, hogy a körmeimen legyen! Ez a csodalakk bizony már egyetlen rétegben szuperül fed, igazi szürkéslila beütésű mélykék, oh my...
A rá felvitt Nebula veszedelmesen jól mutat. Szerintem.

A középső ujjamra egy szintén egyréteges lakkot, az 50%-ra leárazott, China Glaze All Aboard kollekció gyönyörű sötétkékjét, az One Track Mind-ját kentem, mely első pillantásra erősen hajaz a mellette lévő Queen B-re, azonban a vasutas kollekció lakkjára nem jellemző semmilyen piszkos lilás beütés, ő egy igazán gazdag sötétkék.
Ez a lakk is megkapta a maga egy réteg Nebula-ját, szintén veszettül szép.



A gyűrűsujjamra 3 rétegben kentem fel a Nebula-t, mely közepes száradási idővel bír, de a 3 réteg után is átsejlett a körömvég, szépnek szép, de számomra nem az igazi, így ugyanúgy fedőlakként fogom használni, mint a Picture Polish Peacock-ját.

Végül, de nem utolsósorban a kisujjamra egy, még a blogon nem debütált lakkot, a Golden Rose (Mi van? Hogyhogy "olcsó" lakkot is képes vagyok venni, ehh? :P) Rich Color kollekciójából az 59-eset választottam, ami egy ordító indigókék lakkocska és 2 rétegben remekül fed.
Ha a Nebula-nak lenne egy masszív alapszíne, akkor én valami GR59-eshez igen hasonlót tudnék elképzelni, mert annyira egyértelműnek tűnik egymáson ez a két lakk!







Hogy tetszik a Nebula? Önmagában használnátok, vagy inkább a csillámos fedőlakk szerepet szánnátok neki?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Üvegben nem tetszett, ezért nem is néztem swatchokat, de a te körmeiden egészen tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép a sötét alapon, de nekem a gyűrűsujjadon lévő kombó a legtetszetősebb :) Egyébként üvegben olyan szép ez a lakk, kár, hogy önmagában nem lopta be magát annyira a szívembe :( Hozzád hasonlóan én is a ciklámen-dominanciában reménykedtem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a csatát bizony elvesztettük ciklámen fronton, de a türkiz nagyon odatette magát! :D

      Törlés
  3. Szép-szép, de számomra nem háromezer-hétszáznyira. :D

    VálaszTörlés
  4. Már az instádon is sopánkodtam, hogy lemaradtam róla. Viszont most mennyire örülök neki! Az üvegben továbbra is csodaszép, de felkenve egyáltalán nem tetszik, szóval mégsem kell! Viszont a 4 "zöld" (amik többek szimpla zöldeknél, de így könnyebb jellemezni) az totális szerelem... Az enchanting már megvan, aztán majd szépen sorban a többi is az enyém lesz. :P Az álom tail featherből nem hoztak most, ezért megengedtem magamnak az enchantingot a Zoya - Dream társaságában :))) A GR lakk nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, Enchanting és Zoya Dream? Nagyon szépeket választottál! :)))

      Törlés
  5. Köszi! :)))
    Ma szeretném felkenni valamelyiket, de döntésképtelen vagyok... :D

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom hova tenni ezt a lakkot. Hol tetszik, hol nem...félek egy szívfájdalmas impulzusvásárlás során mégis csak becsúszik....:D A Hercynia viszont KELL! Meg az Enchanting is...ah...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van az úgy, ha rágódsz egy lakkon :PPP

      Törlés
  7. Hú, a Queen B-n mennyire jól néz ki!
    Egyébként nagyon nem az én világom ez a lakk,de ez a kombó nekem is bejön ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt