Nail of the day: pink glitter war

Rózsaszín. Ez az a szín, amely minden, lakkozó lány gyűjteményében megtalálható, eltérő százalékban. De jelen van. Ma nem sima, krém- vagy gél finissel rendelkező rózsaszín lakkokat mutatok meg, hanem a pinket, mint fedőlakk. És akik ebben részt vesznek, azok az alábbi lakkok:


China Glaze - I Pink I Can (hüvelykujj)
Golden Rose Jolly Jewels - 104 (mutatóujj)
Catrice Luxury Lacquers - C06 Glitters Are A Girl's Best Friend (középső ujj)
MakeUpRevolution - Streetcar Desire (gyűrűsujj)
Catrice - 45 Kitch Me If You Can (kisujj)



Mindegyik körömlakkot 3 rétegben vittem fel a körmömre, glitteres lakkokként igen hamar száradnak, egyedül a Catrice Kitch Me If You Can lakkja szárad a többiekhez viszonyítva lassabban.



Mindenféle körömsérülés miatt maradt ki az utóbbi időben a körmös poszt a blogon, ezeket a glittercsodákat ugyan rövid körmökön mutatom be, de így sem maradunk ki az átsejlő körömvégekből...

Amely lakk a legjobb teljesítményt hozta, az a mutatóujjamon lévő Golden Rose Jolly Jewels 104: már 2 rétegben szépen fed, a harmadikat csak a teszt kedvéért kentem rá, nehogy elhanyagolva érezze magát a többiekhez képest, akik mind 3 réteget kaptak :) Csodás és csajos pink, a kicsi és közepes méretű glitterek nagyon szép egységet alkotnak.

Fedőképességben a második helyezett a Catrice Luxury Lacquers C06 Glitters Are a Girl's Best Friend elnevezésű lakkja. Ugyan a csomagoláson feltüntetik, hogy 2 réteget kenjünk fel, bizony egy harmadik is bőven elfért, ráadásul még így is átsejlenek a körömvégek a középső ujjamon.
Ha üvegben nézzük, egy ezüstös selyemfénnyel megküldött, sűrű, rózsaszín egyveleget látunk, felkenve azonban az üvegben látottakhoz képest igen híg a lakk, az egyes rétegek igen vékonyan fednek. Az üvegben megfigyelt ezüst színezet felkenve már csak egy hideg fényt ad a lakknak, maga az ezüst csillogás az üvegben maradt.
A márka Luxury Lacquers lakkjait szerintem érdemes inkább egyetlen rétegben, fedőlakként alkalmazni, hasonlóképpen, mint ebben a sellős, valamint ebben a zöld manikűrben.









Önmagában igen kevéssé fed a MakeUpRevolution StreetCar Desire elnevezésű lakkja a gyűrűsujjamon, ő már egyértelműen a csak fedőlakk-kategóriába tartozik. A pinkek közül is kilóg a sorból, mert ennek a fedőnek van egy adagnyi, ciklámenes beütése. A lakkban lévő mini glitterszórás és a nagyobb méretű, 6-szögletű glitterek teszik izgalmassá a lakkot.



És a végére az üvegben, egymáshoz nagyon hasonlító China Glaze I Pink I Can és a Catrice 45 Kitch Me If You Can nevű fedőlakkja: mindkettő átlátszó zselében tartalmaz 6-szögletű glittereket és míg a China Glaze-ben apró glitterpöttyök laknak és az egész lakk kissé rózsaarany beütésű, addig a Catrice példánya kisebb glittereket tartalmaz "töltelékként", melyek azonban a szivárvány minden színében pompáznak.
Felkenve jön viszont a legnagyobb csalódás, 3-3 felvitt réteg után:


Asszem, nem kell tovább magyaráznom, igen könnyedén elvérzett a kisujjamon lévő Catrice. Nem tudom, hogy kapható-e még, de ha igen, akkor szépen tegyétek vissza a polcra és vegyétek meg a Naillandben a China Glaze pink, glitteres fedőlakkját.












És most a nagy körkérdés: hány százalékát teszi ki a lakkgyűjteményeteknek a pink szín? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szerintem Te tudod mennyi százalék:D
    A Catrice pelyhese a kedvencem, rafkós lakk, tudni kell bánni vele, bár addig kisebb rohamot kap az ember :D Szivacs technikához is remek. Nekem az egyik kedvenc fedőlakkom. ^_^

    VálaszTörlés
  2. Húú, felét :) Sosem akarok rózsaszín lakkot venni, valahogy mégis annyi van otthon :) A Jolly Jewels nekem is megvan, olyan, mint egy rózsaszín páncél :) Nekem sajnos egy napig bírta teljes pompájában 10 körmön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam nem igazán tartósak a lakkok, félek nálam fél nap után adná meg magát :-/

      Törlés
  3. Nálam a pink-rózsaszín árnyalat a teljes készlet kb 20%-át teszi ki :) A Jolly Jewels-ből nekem lila és piros van, mindkettő besűrűsödött kb a felénél, de ez a GR Galaxy lakkokra is igaz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fel szoktam hígítani őket :) Pl. színtelen vagy fekete lakkal, attól függ, mi az alapszín.

      Törlés
    2. Én pedig a fodrászkellékesnél kapható, 220 Ft-os körömlakkhígítót ajánlanám :-)

      Törlés
  4. Szépek :)
    Nálam talán 20-30%-át teszi ki a pink szín :) Én inkább kék és zöld lakk kedvelő vagyok , de a pink szín is tetszik a körmeimen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kék és zöld lakkok a maradék 70%-ot ki is töltik? :)

      Törlés
  5. én vagyok a kakukktojás, nincs egy darab sem, és jó eséllyel sosem lesz, 😄 nem vagyunk a rózsaszínnel jó barátok (a másik ilyen szín a világoskék, és úgy általában a pasztellek).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez érdekes dolog ám! Még ciklámenes beütésű sincs?

      Törlés
    2. egy ciklámenes lilám van, azt azért vettem meg, mert annyira nem illett hozzám, hog kíváncsi voltam rá, milyen lesz rajtam, de még mindig ki nem állhatom (igen, tudom, nem vagyok normális) :-)

      Törlés
  6. Nekem több mint a felét,szeretem a rózsaszín színt, a de minden alap színből ugy gondolom van 1-1 lakkom, tetszenek ezek a lakkok!! :)))

    VálaszTörlés
  7. De durva, nálam egy rétegben nagyon jól muzsikált a Catrice lakk :O (Kép: http://divatesatobbi.blogspot.hu/2014/01/egy-szuper-dupe-lakk-catrice-45-kitch.html)
    Amúgy nem is tudom hány pink lakkom van, mindenesetre szerintem biztosan nem elég :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ég és föld a kettő, lehet másik szériából kaptam az enyémet? :-/

      Törlés
    2. Hát lehet! :O Meg nekem az az elméletem, hogy nem feltétlen tesz jót a lakkoknak az, ha felmelegednek, márpedig mindegyik állványnak pont a legtetején vannak, közvetlenül az állvány lámpateste alatt :S Itt például láttam konkréten olyat, hogy az összes Maybelline meg L'Oreal lakk meg volt romolva :\

      Törlés
  8. A Kitch Me if You Can szerintem a Barry M Rose Quartz nevű lakkjával kb. azonos, és úgy emlékszem, az Neked is megvan. Rákerestem, és tényleg:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/05/barbie-manikur-reni-lakkjaival-h-golden.html

    :-D

    Amúgy pedig most a Rimmel és a Sally Hansen kínálatában is láttam ugyanilyen fedőlakkot, úgyhogy lehet, hogy azokkal jobban jártál volna, mint a Catrice-szel. Utóbbi amúgy nekem is megvan, de ennyire azért nem teljesít gyengén, bártény, hogy játszadozni kell vele a megfelelő eredményért :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt