Nail of the day: Moyra 254 - babakék holo jelenség

Kis, visszafogott, gyöngyházfényű kékség és azt írták a kupakjára a gyártók, hogy holografikus. Vajon tényleg az? Ennyi pénzért akár maradhatna csak simán halvány, szürkéskék, de nem:






Először tűző napsütés nélkül mutatom meg, így egy nagyon kis visszafogott, babás, jól viselkedő kéket kapunk:





Rendkívül gyorsan száradnak a rétegek, melyekből 2 közepes, vagy 3 vékonyabb felvitele szükséges, én utóbbit választottam, mivel ha kettőnél többször mész át a festék felvitelénél ugyanazon a területen, felszedi a lakk az előzőt. Mivel rendkívül gyorsan szárad, érdemes vékonyan felvinni a szükséges réteget, mert a javítgatások sokkal több időt visznek el, mint simán egy plussz réteg.

Rendeltem némi napfényt is a fotózáshoz, következzenek hát a napfürdőzős képek, 3 réteg lakk, fedőlakk nélkül:






És a lemenő nap fénye az, ami megőrjíti ezt a lakkot - nomeg engem is a látvánnyal, nézzétek csak:
 






A Moyra lakkokat beszerezhetitek a Moyra szaküzletekben, vagy némi ráhagyással a Nailland standjain és webshopjában.



Nektek hogy tetszik a fenti lakk? Holo-mániások vagytok? :P

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A naplementénél készült képek....wow *-*. Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Naplementés képeken nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is itt mutatja meg igazán a benne rejlő lehetőségeket :)

      Törlés
  3. A naplemente kiütéssel győzött *.*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, még sosem próbáltam holo lakkot. Nekem nappali fénynél tetszik leginkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holo lakkal még nem volt dolgot? Tessék azonnal pótolni! :DDD

      Törlés
  5. Ez a lakk nekem is megvan, nagyon csodás az biztos :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, de mivel a rózsaszín és a nude megvan és tudok a csapnivaló tartósságukról, inkább lebeszélem magam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Moyra ezen vonala sajnos nem erről híres, beáldozták a tartósságot a holo oltárán :)

      Törlés
  7. Egyrészt csodás ez a lakk, másrészt viszont azok között van, amelyek a legjobban állnak Neked. Nagyon csini vele a kezed :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész