Nail Club - Kedvenc kitalált hős

2015-öt még alig kezdtük el, máris egy hatalmas örömöt rejt magában, ugyanis az a megtiszteltetés ért, hogy vendégblogger lehetek a Nail Club első, idei témájánál, amely a kedvenc kitalált hős - higgyétek el, járkáltam fel-alá a szobában a buksimat törve, persze a kezdeti ijedtség után jött a megvilágosodás: fiatal tiniként rongyosra néztem a Sailor Moon sorozatot, amelyből kimaradt egy szereplő. Szóval szó szerint egy kitalált hőst mutatok ma be Nektek.





Sailor Milky Way. Galaxis, tejút, fehérség, szikrázás. Ez a kitalált hős született meg a fejecskémben, megalkottam, amit Japán elmulasztott a sorozatban és igyekeztem a lehető legjobbat nyújtani kézügyesség terén, elvégre a Nail Club keretein belül jelenik meg, vagy mi, bár az izgatottságtól remegett a kezem, de sebaj, készen van, le van fotózva, íme:




Körülnéztem alaposan a Sailor lányoknál, mind kevésbé használt színeket, mind pedig szimbólumot keresgélve:
forrás






Fejdísznek egy, a szivárvány minden színében pompázó kristályt álmodtam meg, a sima, fehér pötty túlságosan snassz lett volna, elvégre a Tejút sem egy szimpla, fehér csík odafent, a galaxisban.

Színvilág tekintetében galaxis mintázatú, illetve fehér körmökre vágytam, ez a fehér, csillagközi invázió jelent meg a körmeimen, a mutatóujjamon egy fehér, szívecskét formázó M-betűvel, mint a Sailor Milky Way harcos betűjele:







A gyűrűs- és kisujjamon egy réteg fekete alapon pihent egy réteg Picture Polish Gravity, a középső- és mutatóujjamra a Zoya Dream-et festettem fel.
A mutatóujjamat ezek után nem hagytam annyiban, a fehér M-betű felpingálása után átszaladtam rajta egy réteg China Glaze Travel In Colour-al, amely adott neki egy réteg, gyöngyházas galaxist.
A mutatóujjamra felfestettem a fejpántot és a közepére illesztettem az ékkövet:



#remegőkezűagysebész











Felhasznált lakkok (balról jobbra):

China Glaze - Liquid Leather
Picture Polish - Gravity
Zoya - Dream
China Glaze - Travel In Colour
China Glaze - Snow
China Glaze - Mingle With Kringle
OPI - Snow You Love Me



Végtelenül hálás vagyok a lányoknak, hogy rám esett a választásuk a vendégbloggert illetően, még ha remegő kézzel is festettem meg a manikűrt - melyet azóta 600x újragondoltam és teljesen máshogy készítettem volna of course -, rendkívül élveztem az alkotás bénázás szabadságát :)



Nézzétek meg, miket alkottak a Nail Club-os lánykák:




Megjegyzések

  1. Sailor Moon <3 Nagyon csodálatosan tökéletes lett a manikűröd! Le a kalappal :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy közös pont :)
      Köszönöm szépen! :D

      Törlés
  2. Jó látni, hogy nem csak én tartom túszként a gyerekkori fantáziavilágomat az agyamban :) Nagyon szép a mani!

    VálaszTörlés
  3. isteni a manikűr és nagyon-nagyon jó a kis történet köré :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, jó lett! Sailor Moon a kedvenc mesém volt anno, amit akkoriban minden suli után, délután néztünk!!
    És imádom a lakkokat amiket használtál, oooolyan szépek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a sulival szemben laktam, de rohantam haza az utsó óra után, mert már akkor 5 perce ment az aznapi rész! :P
      Ohh, nagyon köszönöm :-*

      Törlés
  5. A Sailor Moon nálam is a number one délutáni program volt. :D Nagyon ötletes a háttérsztori és csodaszép a manid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adj egy ötöst, Sailor Moon fan! :D
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :)))

      Törlés
  6. Elképesztő színek. Nagyon ügyes vagy Reni! Nekem nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira drága vagy, nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  7. A mani szép, sajna nekem ez a Sailor Moon kimaradt az életemből.

    VálaszTörlés
  8. Annak idején imádtam a Sailor Moont, úgyhogy nagyon kedves emlékeket idéz fel bennem ez a manikűr. Nagyon szépen elkészítetted, a hüvelyk ujjad a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  9. óó,de szerettem én is a Sailor Moont! :) nagyon jó kis mani lett :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt