Music love: New year, new beginnings

Frissen, kevésbé fitten és egészségesen, de nekikezdtem az új évnek, miután egy rendkívül nagy nyugalom szállt meg január elsején. Ezen jelenség alapján úgy hihettem, hogy lényegesen egyszerűbb és kevésbé megterhelő lesz lelkileg ez az év, eddig nem feltétlenül van így, mégis ott villog valahol a távolban a kurzor, amelynek láttán nem tud eltántorítani a jelenlegi helyzet a fenti meggyőződésemtől.
A mai bejegyzésben olyan zenéket is hoztam, melyekről még tavaly magam sem gondoltam volna, hogy megkedvelem, pedig ma már bizton állíthatom, hogy nagyon is a fülecskémnek való, például az első és az utolsó zeneszám. Tudjátok, van az a beidegződés, miszerint ha csaj énekli azt a bizonyos számot, az majdnem 100%, hogy uncsi, rózsaszín vattacukros és 30 percenként hallom  a rádióban, hogy ha eddig nem utáltam, akkor ezek után meg fogom. De szerencsére nem így lett, hallgassatok bele Ti is az alábbi zenékbe:


Ezt a leányzót eddig nem ismertem, igen erőteljes hangja van, melyet egy közel sem unalmas zeneszámban mutat meg, első hallgatás után már nyomtam is rá a lájkot:



Végtelenítve mehetne, mert valahogyan pozitív kilátásokkal tölti meg a szobát:




Egy igen rossz munkanapon nem vagyok rest 25x egymás után lejátszani, annyira ütemes és imádom és kitisztítja a fejem és és és:




Ha nem tudok elaludni, ez a zene mindig rábír:




Ezt a számot angyalok gyártották, valami isteni keverőpulton, igaz?




Kicsit melankólikus, kicsit tvájlájtos, de én szeretem annak a hangulatát. A zongoráért pedig egyenesen odáig vagyok:




Annyira szokatlan és távol áll tőlem ez a zenei stílus és az énekhang sem az az orgánum, amelyet kedvemre valónak éreznék, mégis nagyon megtetszett ez a szám:




Ilyen zene hallatán már én is megszerettem az esőt és bent, a jó meleg szobában ezt a zenét hallgatva bámulom a kinti "hidratálást":




Karácsonykor bömböltettem nagyon sokat ezt a számot, szóval azóta tökre ünnepi zeneszámként tekintek rá:




Ezt a zenét egy hair tutorial alatt hallottam először és nagyon rámoccantam, igazi instant vidámító:






Meséljetek, Nektek mik mostanában a kedvenceitek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Mostanában nem is hallgatok zenét, nem tudom, mi van velem... mindenesetre mindjárt végighallgatom ezt a listát, mert mindig tetszenek, amiket ajánlasz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A megbeszélt lejátszási listát intézem :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt