Közvélemény-kutatás

Helló Csajok! Remélem, mindenkinek jó hosszú pihenéssel telt ez a hétvége! :)

A blog rövidesen 2,5 éves lesz és mint mindennek, ennek a felületnek is szüksége van a megújulásra. Külsőre már végrehajtottam pár változtatást, de még ez a blogsablon sem tekinthető véglegesnek, emellett a jelenlegi/leendő témákról is szeretném, ha segítségemre lennétek, mit látnátok/hallanátok/olvasnátok a blogon? Nem készültem fix kérdéseket tartalmazó kérdőívvel, csak szimplán szeretném kérni, hogy kommentben írjátok meg, milyen irányvonalat képzeltetek el a továbbiakban. Vagy csak írjátok meg, ami a szíveteket nyomja. Vagy hogy mi volt a vasárnapi, családi ebéd :)





Köszönöm előre is, hogy segítségemre vagytok! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én szeretem a mostani irányt, amit képviselsz. :) Esetleg szívesen olvasnék még több személyes posztot, mert nagyon szeretem a stílusodat és szívesen olvasnám jó pár témában a véleményedet, mint pl. párkapcsolat, munka ésatöbbi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, milyen érdekes témák, felírtam őket mind, köszönöm szépen a tippeket! :)

      Törlés
  2. Nálunk sült oldalas volt :)
    Jó a blogod!!!! Szeretem!

    VálaszTörlés
  3. Hé Baby! Annyi ajcsit kapsz és nem látunk velük egy darab sminket se. Kérek sminkeket is!
    Ebéd: Apró sült husi, rizzsel, és fűszeres gombával... :D
    Maibaj: Olyan fáradt vagyok, pedig még dolgoznom kell...
    Ui: A locofcetsz maradhat, csak nehogy locofkeksz legyen végül...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, értettem Lolli főnökasszony! :DDD

      Törlés
  4. Csirkepaprikás és utána mákos-meggyes süti :D
    Én is örülnék néhány személyesebb bejegyzésnek, mert jókedvre derít a vidám stílusod, illetve több körmös alkotásnak, sminknek... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy, köszönöm :)))
      Felírtam a témákat :D

      Törlés
  5. Személyesebb és sminkes bejegyzéseket !
    Húsleves volt az ebéd majd pizzatekercs (olyan darázsfészek másolat) majd cappuchino szelet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jönnek, jönnek! :D
      Na abból a desszertből én is kérek!!!!!!!!!!!! :)

      Törlés
  6. Szuper a blog így ahogy van, de még több körmös-lakkos posztnak bárhol és bármikor nagyon tudok örülni! :P

    VálaszTörlés
  7. Lemaradt, hogy outfites bejegyzés is legyen! :))
    Csak 6-an szóltuk hozzá?! Megáll az ész! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, igen, azokkal totálisan el vagyok maradva, de nem maradtok outfit posztok nélkül, ígérem! :)
      Hát, ez van :P

      Törlés
  8. Outfit minden mennyiségben, mellé én is követelem a sminkeket, a sminkcuccteszteket és a személyes bejegyzéseket. A vasárnapi ebéd pedig rántott csirkemáj volt rizzsel és olajos paprikával :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész