Inspirációs képválogatás

Havas, cidris hetet mindenkinek! Abszolút mértékben fáradt vagyok, tegnap este fél 10-kor még egy rockzenekari évadzáró koncerten voltunk, de hazaérve már éreztem, hogy kiöregedtem a hétköznapi bulizásból - már ha a magassarkú csizmában, egy helyben, több órán át álldogálást, pici fejrázást és dalszöveg-tátogást annak tekinthetjük. Remek ACDC, Papa Roach, Nickelback, Limp Bizkit muzsikákat adtak elő, tehetséges zenészek és énekesek vettek részt ezen az évadzárón, nagyon élveztem az ottlétet!
Meséljetek, hétközben is eljártok bulizni, vagy inkább hétvégére tartogatjátok az energiáitokat? :)



Én is felsikítottam a kép láttán, így Ti se szabadkozzatok emiatt :)



Bűnös élvezet:


Én is szeretnék ilyen dögös, laza szerkóban flangálni tavasszal, bár az a cipő felvet némi problémát, hogy tudnék-e benne egyáltalán járni:


Én már kettőben gondolkodom...lehet, hogy a héten vennem kell még egy kutyafekhelyet otthonra, de psszt! :)


Eddig a statement oldalt erősítettem ékszerekben, erre egyre huncutabbul gyűrűzik be a minimál stílus a készletembe. Igen, ezt a gyűrűt is imádnám:


Megosztani nem ér. Mással.


Na, ő biztosan nem érzi magát feszélyezve:


Bocsika, én már előrevetítem az orgonaszezont, mert imádom az illatát:


Igen, a mintája miatt került ide ez a ruccer:


Fald fel Amerikát - inspirációs képválogatás edisön:



Egy régi vasútállomásra emlékeztet a stílusa:


Kéne nekem egy fehér kanapé, hogy telepakolhassam különböző, aztékmintás párnákkal:


A csizma és a kabát mellett a dús hajzuhatag is kéne, köszi!


Az a kilátás...:



Minimál neon:


Áhájj láhávv juhúúúúúú:


Hehe, letaroltam a díszítést, vihhihhihhi :P


Helló, szia, elkísérsz? :D



Bronz álommani:


Ezekkel a desszertekkel egyedül az a bajom, hogy a forró lekvár leégeti az ember nyelvét...mert ilyenkor természetesen a türelem, mint olyan, nem létezik:


Na jó, nekem ez a sál kell. Most!



Ilyen varázsgömbökből születnek az unikornisok, igaz?



Dzsungel feeling, balerina cipővel cukivá varázsolva:


Mondtam már, hogy imádom a naplementét?


Az aztékminta mellett a poncsók a gyengéim:


Legyen online a kanapéd is:

Ilyenkor jövök rá, miért is imádom a kék színt:



Olyan ínycsiklandó:






Volt köztük kedvenc? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az első lakkot és a brutálburgert kérem szépen.... :)

    VálaszTörlés
  2. a fülbevalót nem taszítanám el magamtól ^^

    VálaszTörlés
  3. Hú, inkább azt kellene leírnom, hogy mi nem kedvenc :) Az a szürke vászoncipő :) De a többi ruhadarabja szuper a csajnak! A hamburgert grillezett hússal szoktam kérni húspogácsa helyett, azt kicserélném és az is jöhetne. Nagyon jók ezek képek, és olyan éhes vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grillezett húsos hamburger? Jesszus, ezt most ebéd előtt muszáj voltam elolvasni? OMG! :)))

      Törlés
  4. A lakk a velvet sorozatból való. Hát én nagyon be vagyok rá izgulva! Az összes színre sajna. :D Nem tudom ezt behozza e a nailland?! Ezenkívül a színes sál, és dzsungelmintás szett stipp-stopp! Mondanám, hogy a pasi is, de itthon már tartok egy lovagias kísérgetős verziót... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félek, ha ezt a lilát behozzák, az elsők között fogok ott toporogni :P
      A lovagias, kísérgetős verzión hatalmasat nevettem!!! :)))

      Törlés
  5. A helló szia elkísérsz? résznél felsikítottam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sikítottam egyet, amikor megláttam ezt a képet :)

      Törlés
  6. Épp éhes vagyok, erre burger meg fagyi? :D Ez kérem kínzás :D Az outfitek is tökéletesek, leszámítva a kék rucit, az nem igazán tetszik :D

    VálaszTörlés
  7. Hát én nem az első, hanem a második kép láttán sikitottam fel majdnem :D Amúgy bármit elfogadnék a fentiek közül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ilyen sütivel majdhogynem kínvallatni lehet :P

      Törlés
  8. Az a lakk! Az a laaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!! *.*
    A karamellás pite isteni, Győrben a Patio-ban ettem ilyet. :)
    A többi kedvencem az orgonás koszorú és az Essie lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne mondd, hogy földi halandók részére is elérhető ez az édesség, jesszuuuuuuuuus! :))))))) #Győrbekellmennemsürgősen

      Törlés
  9. Tegnap Zsozsó egy aztékmintás táskával jön felém, és azt mondja:
    „Ez jó lenne Reninek.”
    Mondom, milyen jó, hogy már ennyire ismer, mire azt reagálta, hogy az insporációs képválogatásaidban mindig van ilyen, úgyhogy nem nehéz :-D

    Na de a lényeg: a liláért én is rajongok, és a két kutya ötletét nagyon támogatom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kicsit egyszerű a dilijeimet meghatározni :P

      Törlés
  10. Az első kép okozta sokk után képtelen voltam felfogni bármit is a többiből...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt