Inspirációs képválogatás - az első 2015-ben

Elkezdődött egy páratlan év, amely páratlanul könnyen és jó érzésekkel telve indult számomra, aztán gyorsan rondított is rajta egy betegségből nehezen kigyógyulás és a rég nem látott bölcsességfogam is kezd napvilágot, ezzel együtt én pedig csillagokat látni. Ettől függetlenül jó kis évnek nézünk elébe, a szakavatott bolygóállás-olvasók is könnyebb, békésebb évvel kecsegtetnek minket. Mozgalmas, de jobb évvel. Meséljetek, Nektek mik a terveitek 2015-re? :)


Purple dream:




Ú, de rég ettem málnát!



Aztec babe:



Azok a szemek:



Csizmike, szeretlek!



Ránézek és már fázooooom:



Egy ilyen belebújós kardigánra vágyom...bárcsak nekem is ilyen jól állna!



Hintaaaaaa, palintaaaaaaa:




Úgyis tudjátok már, miért kedvenc :P



Ki tálalja ezt fel nekem?



Heti dög-invázió:



Dream:




Kőbe vésett szerelem:



Hát fáj a torkom az igaz, de meginnám azonnal:




Csak lazán:



Nommmmmmm:



Aztékminta csizmában. Szerintem valaki a fejemben nézelődik:




Gyön(gy)örű:



A "kis" hétvégi házikóm, jöhetsz ladikkal is :)



Purrrrrrrrfect:



#hetem #életem:




Vageszka:



A fenti lila ruhához tökéletesen passzolna:



Délutáni kávé után, jahajjjjjj:



A kevesebb több:

Ó, a fene! Csak a medence alá fértek be a verdák:




50 shades of grey:



A telet a virágnélkülisége miatt nem kultiválom annyira, de most jóóól hoztam egy kis színt a jeges szürkeségbe, na:



Egy pillanatra kihagyott a szívem...:




Ezért gyorsan egy kis szénhidrát után nyúltam:





Sikerült évkezdő kedvenc képet választani?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Te atyaúristen az a Steve Madden szandál annyira must have és csodálatos és gyönyörű, hogy bepárásodott a tekintetem! :)))
    A tóparti házért a fél karomat odaadnám, a medencés kérónál pedig a plafonig húztam a szemöldököm. Nem gyenge megoldás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is készen voltam ezektől, mint a lecke :)

      Törlés
  2. A cicus, a csizmike, Charlize kardigánja, a paradicsomos nyami, a dög-szoknya, a lila ruci, a virágcsokor és a brownie... <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. A macskák nagyon édesek!
    Uh a bölcsesség fogad miatt kitartás. Nekem is betegség után döntött úgy hogy na most kinövök :D pacsi :D

    VálaszTörlés
  4. Osztozzunk meg testvériesen, én leeszem a málnát arról a tortáról, a többit vihetitek :))))))))
    Most ölni tudnék egy szem friss (nem mirelit) málnáért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehh, mintha én olyan könnyen odaadnám a málnát... :PPP

      Törlés
  5. Békésen végiggörgetem a képeket, erre a végére beteszel nekem ide egy szívritmus kuszáló sütis képet, hát nóóóórmáááális? :D És miért este kell nekem ilyeneket néznem? :((( Mondjuk a hétvégi házikódba is beköltöznék lazán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam én, hogy este nézd? :PPPPPPPP
      Szerintem elférnénk abban a "kis pici" viskóban :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt