Ugrás a fő tartalomra

Elfogyott termékek - 2015/1.

Az idei év első, elfogyottas bejegyzése több szempontból más, mint az eddig megszokottak: egyrészt igyekeztem minél több terméket beletenni, hogy ne csak 4-5 dologról írjam meg a rövid összegzést, másrészt pedig olyan termékeket is beletettem, melyeket az elhasználása után nem tudnék, ezek pedig nem mások, mint a fürdőbombák/fürdőmuffinok. Alapesetben csak a hűlt helyüket, illetve a csomagolásukat tudnám prezentálni, de ehelyett magamhoz ragadtam hű társamat, a fényképezőgépemet és videó formájában örökítettem meg, miként olvadoznak a fürdőtermékek a forró vízben, ne csak szövegesen lássátok utólag, hogy x meg y színűre színezi a fürdővizet. Vágjunk is bele:






Bőr- és hajtisztítás


Yves Rocher kakaós-narancsos tusolózselé: ezt a tusfürdőt a kolléganőimtől kaptam búcsúajándékként, a 200 ml-es flakont viszonylag gyorsan el is használtam, mivel a benne lévő, kissé darabos zseléből többet kellett magamra kennem, hogy mindenhová jusson a termékből. Sajnos az én bőrömet szárította az instant zselés szaloncukor, így önszántamból nem vásárolnám újra.

Tony&Guy száraz sampon: őszintén szólva fellélegeztem, mikor kiürült a flakon, mert ez a száraz sampon nálam nem működött. Kissé grízes hatásúvá tette a hajszálaimat, nem volt jó a hajamhoz érni. Nem fogom megvenni, maradok a jól bevált, Balea Trend It Up termékemnél.




Testápolás


Ahava Plants - testápoló szörbet: a neve alapján valamilyen felhabosított, könnyedebb állagú krémre gondoltam, a valóságban azonban egy normál, folyékony testápolót rejtett a tubus. Felkenve és a bőrbe egyenletesen belemasszírozva egy nehéz, zsíros krém érzetét keltette, na mondom az állaga ellenére ez mégiscsak egy jócskán megpakolt, nehéz testápoló lesz.
A fenti tapasztalat ellenére viszonylag gyorsan beitta a bőröm, másnapra pedig eszméletlen puha és sima lett, semmiféle zsíros réteget nem hagyott maga után, csak hidratált, egészséges kinézetű bőrt. Ha lesz rá valamilyen akció, be fogom szerezni, mert a márka a maga árfekvése alapján eléggé zsebbenyúlós.

The Body Shop - brazil diós testvaj: elhasználtam végre az egyik 200 ml-es testvajamat, nagy volt a boldogság, hogy végre van látszata az éjjeliszekrényemen, hogy rendesen és rendszeresen hidratálom a bőrömet. Nagyon tápláló testvaj volt, szerette a bőröm és semmiféle irritációt nem okozott. Esélyes az újravásárlásra, de két TBS, egy Greenland és egy BOMB Cosmetics testvaj várakozik, hogy bekerülhessenek az elfogyottas bejegyzéseim egyikébe :)



Papíráru és sminktermék


Zewa dobozos, 2-rétegű papírzsebkendő: nagyon olcsón vesztegetik a Zewa ezen dobozos zsepijeit, de sajnos ez a két réteg eléggé kevés, ráadásul nem épp a legpuhább érzés a nózinak. Egyetlen jó pontja, hogy dekoratív, no és persze lila, de másra nem igazán jó. Nem újravásárlós.

Cotoneve vattakorong: madaras teszkóban zsákmányoltam párszáz forintért a márka vattakorongjait, melyek elég vékonyak, ugyanakkor a szélei perforálva vannak, így arctisztítás, vagy körömlakk-lemosás esetén nem kezd el foszladozni a művelet kellős közepén. Megbízható, jól felveszi a micellás vizet/arctisztító tejet/körömlakk-lemosót és nem dönti romba a havi költségvetést. Ha épp nem jutok el Rossmannba a kedvenc vattakorongomért, akkor őt újra fogom venni.

Clinique ecsetes korrektor: épphogy bekerült a 2014-es kedvencek közé és már akkor rettegtem, hogy rövidesen ki fog fogyni, hát nem bekövetkezett, amitől féltem? Nagyon szerettem ezt a terméket, de még jó pár hónapig nem fogok rá beruházni, mert a meglévő korrektor-készletemet muszáj leszek elhasználni. Istenem, milyen jó érzés lesz majd úgy megvenni ezt a terméket, hogy tudom, nem vár otthon egy rakat korrektor! :)




Kádfürdőzés


BOMB Cosmetics - Miss Áfonya fürdőmuffin: két fürdés alkalmával használtam el, az első használatkor a virágok leestek róla, illetve a fürdővíz elzárásakor megmaradt a fele, így azt visszatettem száradni a papírkapszlijába és másodjára elhasználtam. A végén maradt egy nagyon kevés, egybefüggő darab, azt kézzel szétmorzsoltam és már fel is oldódott a vízben.
Nem pezseg oldódás közben, inkább csak finoman csökken a fürdőmuffin mérete és cuki, világoskékre színezi a fürdővizet, mely enyhén olajos érzetű és megtörölközés után sem marad kellemetlen réteg a bőrön, mégis remek hidratáló hatása van. Nem utolsósorban gazdaságos, hiszen teljes áron 950 forintba kerül és 2 fürdésre tökéletesen elegendő.







Lush - So White fürdőgolyó: almaillat, csábító, friss almaillat. Amint megszagoltam ezt a terméket az üzletben, azonnal jött haza velem. Meg azóta, az 50%-os leárazás keretében még kettő, egyiket anyumnak adtam, hadd szeressen ő is bele ebbe az almabombába :)
Egy fürdésre elegendő ez a hatalmas labda, a benne lévő szódabikarbóna mennyisége miatt hamar feloldódik és nem hagy maga után semmit sem, ellenben a víz brutál módon pink lesz tőle és kétszer-háromszor olyan olajos érzetű lesz, mint a BOMB termékénél. Valakinek ez a réteg zavaró lehet, mert törölközés után megmaradt egy olajos védőréteg a bőrön.
Hidratálásban szintén remekül teljesít, az árát tekintve pedig jobban megérte a kiárusítás keretében beszerezni féláron, mivel csak egyszer használatos a termék - teljes áron ha jól emlékszem, 1.200 forint környékén mozgott.





Remélem, elnyerte tetszéseteket ez a vérfrissítésen átesett, elfogyottas bejegyzés :)
Meséljetek, Ti miket használtatok el mostanában?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Fürdőbombák láttán mindig rám tör az irigység. Nekünk sajnos nincs kádunk :((

    VálaszTörlés
  2. Nekünk sincs kádunk sajnos, pedig nagyon kíváncsi lennék 1-2 ilyen (leginkább kétszer használatos) fürdőbombára. :)
    Szívesen gyártanék házilag is, mert olyan klasszakat lehet alkotni, de ki a francnak? Ki se tudom próbálni normálisan :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne már, ne szomorítsatok el csajok! Pedig azt hittem, hogy több a beépített kád, mint a zuhanyzó :(

      Törlés
  3. Pont ugyanezért nem teszteltem eddig ennyit fürdőcuccokat, mert egyrészt elfelejtettem befotózni, másrészt képen megörökíteni az izgő.mozgó bombákat, hát...nem a legegyszerűbb dolog :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is észbekapósan rongyoltam a fürdőbe, mert eredetileg én sem így terveztem, aztán ahogy forgattam a fürdőgolyót, jött az ötlet :)

      Törlés
  4. En iPaden olvaslak es csak a fotozott furdoizeket latom, vizbe dobva nem.... Vajon miert?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engedélyezi a telefonod a videók megjelenítését?

      Törlés
  5. No szóval most miattad rendeltem So White fürdőgolyókat :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.