Cukiságfaktor: macskusz in eksön

Na hát nem most volt, hogy hoztam Nektek a macskuszainkról képeket, most sem készült túl sok, mert valahogy az udvaron jóval aktívabbak, én viszont este, munka után nem fogom őket korom sötétben hajkurászni, nyilván csak kicsit tartanának a háziállataim elmebetegnek, ha fényképezőgéppel a nyakamon, sapka-sál-kesztyű-nagykabátban üldözném őket :P


Amint megérkezett Aliexpress-ről a lightbox a fényképezéshez és kipróbáltam volna megvilágítással, egyebekkel, Mokka úgy gondolta, hogy itt az idő elfoglalni ezt a fehér cicaházat:



Amelynek beépített álltartója is van természetesen:



Szintén Mokka, de ezúttal a karácsonytól teljesen kiborulva, pontosabban felborulva:




Mirci a bézs-barna szőnyegre lett kiszorítva:




Alex pedig a kék szőnyegen talált csak magának helyet. És nagyon koncentrál, hogy alvásnak tűnjön az, amit épp művel:



És a végére a legjobb: amikor túlprodukálja magát :)
video




Hogy tetszett ez a kis összeállítás az "élettársaimról"? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. A túlszeretés hízlal, ezt tudományos körökben is kimutatták :PPP

      Törlés
  2. De gyönyörű cicáid vannak :) Én egy mellett sem unatkozom, el sem merem képzelni milyen lehet hárommal az élet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D
      Sőt, nem hárman, hanem négyen vannak+egy kutyus :)))

      Törlés
  3. Imádom <3 Mokka nagyon jó fej :D hirtelen azt hittem Sandy a szőr tömeg miatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy :D
      Lesz Sandy-s képáradat is, ha hétvégén nem menekül el a fényképezőm elől, vagy én az eső elől :P

      Törlés
  4. Istenem, imádom a cicás bejegyzéseket, méég még még! :D
    Ha szépen nézek, kérhetek linket a lightboxhoz? :P Légyszi-légyszi! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, most így hirtelen nem találom, de a héten mindenképpen közzéteszem egy önálló bejegyzésben, oks? :)

      Törlés
  5. Imádnivalóak ezek a macsekok! :)
    Mindegyik nagyon szép, de Mokka a kedvencem!
    Én is kíváncsi lennék a lightbox linkjére, ha lehet
    (rémlik valami, hogy említetted már egy bejegyzésben, de képtelen vagyok visszakeresni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksa, hozom a héten mindenképp a részleteket a lightbox-hoz! :)

      Törlés
  6. Ezt csak azért csinálod, hogy kínozd Nettit, meg engem is, ugye? :P <3

    VálaszTörlés
  7. Cicák, cicák mindenhol! Elárasztották a blogszférát a macskák és kezdem én is úgy érezni, hogy engem akarnak bosszantani, mert nekem nincs. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a mocskok, akarom mondani macskok már évek óta boldogítanak, csak mindig elfelejtem őket rendszeresíteni a blogon :P
      Ne bosszankodj, virtuálisan cukik meg szépek, élőben viszont kijön az igazi személyiségük :D

      Törlés
  8. Mintha a saját kis rosszcsontomat látnám. :D Meg kell zabálni őket. :D De akkor ez az áll tartós dolog valami macska dolog lehet, mert az ágyam végében lévő csőre előszeretettel teszi fel a fejét. Én meg csak azon gondolkozom, mi kényelmes van abba és hogy kap e levegőt rendesen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, akkor érzik magukat a legkomfortosabban, bármennyire is az ellenkezője látszik kívülről :P

      Törlés
  9. REni, ilyen posztokat minden nap órákig tudnék nézegetnia blogodon! Macskás posztot még,még még!

    VálaszTörlés
  10. Jájjjj legyen még ilyen! :P
    Imádom a cicákat, kár hogy Puszedli nem visel el másik macskát, pedig úgy szeretnék egy vöröset, rózsaszín nózival és tappancsokkal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ittenem, nekem is minden vágyam egy vöri cicc!!! :)
      Tutira nem vehető rá semmilyen kompromisszumra Puszedli?

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt