Ugrás a fő tartalomra

BEST OF 2014: arc-, test-, hajápolás, sminktermékek és körömlakkok

Ragadjuk csak még egy picit nyakon a 2014-es évet, hadd szedjem ki belőle azokat a termékeket, amelyek jók voltak a bőrömhöz, amikkel könnyedén emberi kinézetet tudtam varázsolni, vagy amiket a körmömre felkenve átjárt a robbanásszerű, szerelem első látásra-érzés:





ARC


Lush - Santa's ajakradír: elfogultságnak tűnhet, ha életem első ajakradírjáról pozitívan nyilatkozom, minek után összehasonlítási alapom sincs. Hát, ha azt vesszük, nélküle milyen szinten tudott az ajkam bőre kicserepesedni, rosszabb esetben a berepedezett bőr vérezni...undi, na!
A téli időszakban az eltávolítandó bőr nagy részét leradírozza ez az ajakradír, ezután jöhet rá egy jóféle ajakápoló. Nagyon szépen megköszöni a bőröm ezt a gondoskodást, mert rendelkezzem bármiféle szuper ajakápolóval, közel sem tud olyan puha ajkakat varázsolni, továbblépve megakadályozni az ajkaim kicserepedését, mint a radír nélkül.

The Body Shop - E-vitaminos arctisztító: ha a 2014-es évben lázadás tört ki az arcomon, mert a pórusaim épp nem értettek egyet az étkezésemmel/időjárással/Barátok Közt aktuális részével, akkor katasztrófa sújtotta állapotok uralkodtak a búrámon. Ez a krémes arclemosó, mint egy jó békebíró odament, lecsillapította a kedélyeket és véget vetett a lázadásnak. Rendkívül jó termék, akár le van árazva, akár nincs, ha a szükség úgy kívánja, szerezd be mindenképpen!

Bioderma Sensibio H2O micellás víz érzékeny bőrre: minden micellás vizet hozzá mérek, mert ő kérem szépen, számomra az etalon. Kiválóan tisztít, a sminket szépen leugrasztja a bőrről, a szemet egyáltalán nem irritálja. Kell ennél jobb? Jópárszor akciózzák drogériákban, duplacsomagban csak az egyik flakon árát kell kifizetni, vagy a dermaonline.hu oldalon tudjátok megrendelni.




Bőr- és hajápolás


The Body Shop - kókuszos testradír: ez a testradír a dobogó legfelső fokán áll és vetekszik a Ziaja narancsvaj testradírjával, mert míg a Ziaja termékét a Mirinda üdítő jellege miatt imádtam, addig a TBS termékét a tejszínes kókuszkrém illata miatt...jajj, mindig elgyengülök, na. Isteni hatékonyak a radírozószemcsék, nem kell őket a krémes alapban kergetni, alaposan radíroznak és ezalatt egy Bounty reklámban érzem magam. Asszem, ebben a bekezdésben több márkanevet nem említenék :)

The Body Shop - gyömbéres kézkrém: valamikor 800 évvel ezelőtt vettem ezt a pumpás kiszerelésű kézkrémet, melynek frissítő, gyömbéres illata és könnyű állaga van, így ez a tubus díszítette a tavalyi munkaállomásomat többek között és télen-nyáron jól jött a táplálás a kézfejemnek a folyamatosan működő légkondi miatt.

Balea Trend It Up - száraz sampon: egy egész napra megmenti a hajamat, emellett dúsítja is a hajkoronámat és olyan selymes tapintású lesz, miután befújtam a száraz samponnal, hogy csak na! 700 forint alatti termék, sokáig elég és szerencsére nem kell a befújása után törölközővel bemasszírozni a hajamba, mert vesződjön ilyenekkel az, aki szeretne, én tökéletesen elvagyok azzal, hogy befújom a hajamat egy alapos felrázás után - mármint a flakont rázom, nem a fejemet -, teszek-veszek-készülődöm és 3 perc múlva kifésülöm és már mehetek is utamra.




SMINKTERMÉKEK


A Maybelline Colour Tattoo On and on bronze árnyalatát annyira sokszor említem meg itt a blogon, hogy már számomra is szinte uncsi, szóval le sem fotóztam, tudjátok, milyen a kapcsolatom vele vele alszom

Maybelline Dream Fresh BB krém: ő is rengetegszer szóba került, de talán egy hangyányival kevesebbszer, mint a CT a márkától, szóval őt már le mertem fotózni :P
A tubusból kinyerve egy viszonylag sötét, sárgás tónusú krém folyik ki, amelyet azonban az inkább pink beütésű, alapból hófehér bőrömre kenve szinte felveszi annak tónusát és eggyé olvad vele és már készen is vagyok. Imádnivaló egy termék!

MaxFactor mini szemceruza: Pixi termékek közül az egyik, éves kedvencem ez a mini, fekete szemceruza, mely a legtovább marad életben a vízvonalamon, éljen! :) A többi fekete szemcerkát általában másfél-2 óra alatt lepislogom, míg őt egy hosszú munkanapon összesen 3x kell csak újrakenni.

Clinique folyékony, ecsetes korrektor: Pixiboxból került hozzám ez az ecsetes korrektor, mely egész egyszerűen nem akar elfogyni - el ne kiabáljam! A szem alatti, sötét karikák eltüntetésére szoktam használni, illetve ha csak pici pirosságot szükséges eltüntetnem az arcom 1-1 részén, akkor arra is simán bevethető, nagyobb hegek és gyulladások elfedésére viszont váltja őt a:

Catrice Camouflage korrektor: hiába az összes, drogériában kapható ecsetes, vagy stiftes korrektor, azok szinte feleslegesek, mert EZ MINDENT eltüntet! Rendkívül erős fedésű termék, egy ezrest mindenkinek megéri rááldozni, mert egyrészt sokáig elég, másrészt pedig a legalkalmatlanabb napokon jelentkező pattanásokat is szuperül elfedi!

NYC High Definion szempillaspirál: sajnos szegénykét kivezették, pedig pontosan ő volt az a szempillaspirál, ahol szemenként pár húzásból már meg is volt a kellő mennyiségű festék felvitele, nem kellett 5 percig fésülgetni, a festéket egyengetni, tényleg egy problémamentes szempillaspirál. Volt.

The Body Shop - Leona Lewis kollekciós pirosítóecset: édes, cuki, puha és remekül bevált pirosításhoz, remek kis termék.

NYX The Curve szemhéjtus: egészen furcsa kiképzésének köszönhetően pont, hogy szuperül kézre esik a kívánt cicaszemek megrajzolásához, nem mellesleg nagyon fekete. Imádat van!

AVON - Oxford Wine ajakrúzs: Katy-től kaptam ajándékba ezt a rúzst, melynek a posztjával még adós vagyok. Gyönyörű, szinte feketéslila rúzs, felkenve azonban csak simán sötétlila, ha pedig az ujjainkkal feltapogatjuk, akkor egy nagyon visszafogott, lilás-mályvás színt kapunk.




K-ÖRÖM

Itt vagytok még? Ne adjátok fel, már csak a kedvenc körömlakkok vannak hátra ebből az összefoglalóból! :)



Picture Polish lakkok


A Picture Polish szekciót különszedtem, mert ők tényleg olyan körömélményt nyújtanak, hogy minden cseppjéért megéri kiperkálni azt a bizonyos összeget!

A Rocky Horror különkiadás Columbia lakkja egy igazi, piros glitterbomba, ha pedig Dorothy cipőjén nem csillámok, hanem glitterek sorakoztak volna, akkor bizony azok pontosan úgy néztek volna ki, mint a PP üvegében. Imádnivalóan harsány piros, mely egy dög-napra ugyanúgy bevethetőek, mint pl. karácsonykor.
A Monroe egy egészen magával ragadó lakk, bordó, lila és piszkos málnaszín van benne vegyítve, egy komplett jelenség a körmökön.
A Focus-t minden lilakedvelőnek kötelező beszereznie, pláne amiatt, mert kivonják #whaaaaaat?
Szerintem a legnagyobb marhaság kivonni egy ilyen gyönyörűséges, ciklámen/lila körömlakkot, mely még a Pandora-nál is nagyobb hatással volt rám!
Sírni tudnék, annyira szeretem őt, sírni tudnék, amikor meglátom őt - dalszöveg vége, vegyétek meg az Orbitot, mert ve-sze-del-me-sen szép!
Ha Te, vagy a párod odavan a Gravitáció című filmért és rendelkezel egy jóféle, fekete lakkal alapnak, akkor a Gravity-t én nem hagynám ki a helyedben! :)

És itt szeretnék megemlékezni egy eltávozott PP lakkról, amely a fürdőszoba padlóján lelt örök nyugalomra és azóta is úgy hiányzik!!! Igazi különlegesség volt az Instinct amely még UV-fényben is világított! Ha pedig valaki annyira szeretne, hogy szülcsinapcsimra megajándékozna vele...!



Kék szerelmek


Az A-England Dancing with Nureyev lakkja amennyire nem érdekelt a megvásárlását megelőző időkben, annyira masszívan vált az egyik kedvenc lakkommá, mely a maga szolíd, visszafogott és hűvös kinézetével elsőre dögunalmasnak tűnhet. Aztán kilépsz vele a napfényre...én szóltam! :D

A Dance Legend Through the Glass lakkját szinte visítva tolnám mindenki orra alá, hogy nééééééézd, milyen szééééééép! Mert veszettül az!



Homoklakkok és glitterek


Az OPI arany homoklakkját még drága Edinától kaptam ajándékba, amelyért még mindig hálás vagyok és azóta is nagy becsben tartom - üvegben és körmökön egyaránt :) Akár már egyetlen rétegben is fed, a két réteg sem vészes egyáltalán, mivel hihetetlenül gyorsan szárad a Honey Rider, elvégre homoklakkal van dolgunk :)

A Golden Rose márkától sem tudtam mást választani, mint egy homoklakkot. Aminek bogyósgyümölcs színe van. Igen, ez a Holiday kollekció 57-eskéje, ezzel a lakkal szerintem minden leányzónak rendelkezni kéne :)

A Zoya Noir ugyan csak az év végén költözött be hozzám, de hatalmas a szerelem: homoklakk, telerakva glitterekkel, az alap mattra, a glitterek félmattra száradnak, olyan belső fénye van, hogy eldobom az agyam.

A glitteres fedőlakkok közül ez a MakeUpRevolution termék vált a kedvencemmé az évben, a Streetcar Desire tényleg bármilyen lakkra rákenhető, nagyon izgalmas lesz vele a végeredmény!



Egyéb körmös cuccok


Az Isana mandulás körömlakk-lemosóját igen hamar megszerettem, nagyon jó szolgálatot tesz a körömlakkok eltávolítása során, ezt követően pedig enyhén Raffaello desszert illatú lesz a körmünk :)

Az Essence BTGN fedőlakk tényleg nagyon szépen teszi a dolgát, olyan, mintha üveg lenne a körmeinken, alatta pedig a becses körömlakkunk kápráztat el nap mint nap.

A Moyra körömágyápoló olaja tényleg percek alatt hat, nagyon szépen puhítja a körömágybőrt és alig fogy. Nem mintha olyan nagy beruházás lenne (párszáz forint), de hogy még gazdaságos is! Tényleg kiérdemelte, hogy benne legyen az éves kedvencekben.





Huhh, meg is volnánk a múlt év kedvenceivel, most Ti jöttök! Mik voltak a tavalyi év legmegbízhatóbb termékei a számotokra?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezt a moyrát kipróbálom majd... :))

    VálaszTörlés
  2. Mennyi gyönyörűű lakk :) A Catrice korrektorával mindig szemezek, lehet ideje lenne beszereznem :)

    VálaszTörlés
  3. Nocsak, bekerült ide az Oxford Wine? :P Nem is gondoltam volna ahhoz képest hogy ágálltál ellene :P De én azért örülök neki, mert nagyon dögösen mutat rajtad az a szín ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól, hogy ilyen erőszakosak voltatok, még jó kis termék! :PPP

      Törlés
  4. Jókat röhögtem:D én nem mertem belefogni az evés kedvencekbe, mert tuti kihagytam volna valamit, de márkák szempontjából nálam is kb ők szerepeltek volna, egy-két termékkel kiegészülve:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig nagyon szívesen olvasnám az éves kedvenckéidet! :)

      Törlés
  5. Na, hát örülök, hogy vannak kedvenceink, bár az enyémek közül többről Te tehetsz :-D A Noir a világ egyik legszebb lakkja, és fedőlakkal is csodás *.* A Monroe pedig az abszolút kedvenc marad szerintem már örökre :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, fedőlakkal még nem próbáltam, de akkor hamar sort fogok rá keríteni :)

      Törlés
  6. Idén nem gondolkodtam hasonló bejegyzésen, de másoknál szeretem olvasni, sok jó terméked van, a lakkok meg wow kategória :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a Te kedvences bejegyzésedet is meglesném, csak győzzél a rengeteg gyönyörűség között kedvencet választani! :)))

      Törlés
  7. Naná, hogy a TNT számot nem olvastam ,hanem énekeltem :))
    Elképesztő szöveged van, de azt hiszem eztmármilliószormondtam. xD
    Megvettél ezekkel a lakokkal na ♥

    VálaszTörlés
  8. Az a Clinique korrektor nálam is nagy kedvenc volt, de már sajnos elfogyott. Az ára miatt végül más drogériás korrektorokkal próbálkozom, volt pár jó de azért még keresgélek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megtalálod a legjobb drogériás korrektort, azonnal sikíts! :)

      Törlés
  9. Ó, csodaszép Instinct! :(((
    Olyan kár érte...igazi instant nyár volt üvegbe zárva! :)

    VálaszTörlés
  10. Az a Picture Polish gyűjtemény igazán irigylésreméltó! *-*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.