Az élet csajos oldala(i)

Akár suliban, akár melóhelyen, akár otthon töltöd a napod nagy részét, az internetre fellépve mindig vannak bevált, jól bejáratott oldalak, ahová rendszeres időközönként ellátogat az ember lánya. Amellett, hogy nagyon szeretek - pontosabban szeretnék, de idő hiányában ezt mostanában sajnos nem teszem - blogokat olvasni és a Youtube feliratkozásaim alapján az újonnan felkerült videókat végignézni, bizony vannak az Index.hu, Origo.hu, FN.hu, idokep.hu, freemail.hu oldalakon kívül olyanok, amikre ugyan nem létszükséglet, de szívesen rákattintok és töltöm itt az időmet:



Life.hu: horoszkópért rendszeresen ide mászok fel, emellett Takács Nóra, Hogyan legyek jó nő videóit is rendszeresen csekkolom - hihetetlen, hogy egyidősek vagyunk Nórával, abszolút nem néz ki 29-nek! :)

Astronet.hu: ide is horoszkópért járok, de nem a heti, vagy a hétvégi érdekel legfőképpen, hanem a születési képletemnek megfelelő jellemzés, aminek a felénél csak ülök és rázom a fejem, hogy ez márpedig nem én vagyok :) Viccet félretéve innen az éves, illetve bolygóváltás utáni időszaknak szoktam utánaolvasni, illetve elolvasom, mit hoz számomra, amikor a kínai Újévnél változik az állatövi jegy.

Nlcafe.hu: a Nők Lapja Café oldalán részletes cikkeket, trendfigyelőt, érdekességeket találok, melyekre a bekezdésben felsorolt hírportálokról nem kattintanék át, ha ott látnám a cikk címét.

Dívány.hu: ezen az oldalon a divattal kapcsolatos cikkeket követem nyomon, emellett jöhet a gasztro és az ételtesztes cikkek garmada!
Személyes élmény is fűz ehhez az oldalhoz, mivel az első, nagyobb oldalmegjelenítésem az egyik cikkükhöz kapcsolódott, ahol is belinkelték a blogomat <333

Nailland.hu: munka közben amikor nagyon el vagyok keseredve és nagyon elegem van az egészből, akkor általában valami szépre és figyelem-elterelőre vágyom, erre kitűnő a Nailland oldala. Törli az átmeneti tárat az agyamban, úgy 15 percre, addig el kezdek nézelődni, vágyakozni, nyálcsorgatva sóhajtozni, majd mikor 42 fül van megnyitva a böngészőmben és már nem tudom fejben tartani a virtuális kívánságlista újabb darabjait, dühösen bezárom az ablakot :)
Egyébként vásárlási célzattal nem szoktam előzetesen felmenni az oldalra, mert a személyes vásárlás és az ottani személyes találkozás azzal a bizonyos üvegcsével dönti el, melyik jön aznap este haza velem.

Asos.com: mostanában már csak figyelem-elterelésre használom az oldalt a Nailland-hez hasonlóan, mivel az utóbbi csomagrendelésem nem túl kellemes hercehurcája eltántorított a további vásárlásoktól. Megnézem, mi van leárazva, végigkattintom a Beauty-szekciót is, majd konstatálom, hogy csalódást okoztak, másrészt pedig az Euro árfolyama fent van az egekben - de legalább adtam a virtuális vásárlás élményének, még ha ebből nem is lett rendelésfeladás.

Shopline.hu: régebben rettenetesen jó akciók voltak a webáruházukban, majdhogynem fillérekért vásároltam tőlük főleg szakácskönyveket. Manapság már annyira nincsenek jóárasítva ezek a könyvek, mégis néha elkap a gépszíj és órákat töltök itt, fejben 2-3 könyvespolcot megtöltve.




Meséljetek, Nálatok mik a bejáratott, csajos weboldalak? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az astronetre én is felnézek hébe-hóba kártyát vetni, rendre konstatálom hogy a Tarot szerint még mindig uralkodónő vagyok, aztán iszom egy kávét :))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Az Asos-ról pedig épp most szerettem volna rendelni, de akkor hatszor is átgondolom megéri-e...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Euró árfolyama, a kiszállítási díj és az, hogy nem adnak követési számot, nem billenti jó irányba a mérleget :(

      Törlés
  3. Naillandot én is szoktam nézni, de nekem csak a netes rendelés marad. Az meg többnyire akkor van, ha sok szép lakk felkelti a figyelmemet a bloggerek által.
    Aztán starity, Bezzeganya, Dívány, köpönyeg. Az origo és hvg nekem hírleveleket küld, azokat nem nézem külön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hírlevelekkel nekem az a bajom, hogy sok esetben olvasatlanul törlöm őket.

      Törlés
  4. Hú az ilyen nagyobb oldalaktól teljesen el vagyok szokva. Csak blogokat bújok, meg azok videóit. Utána jön a KM, és a makeupláza... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy írod, én például a Krémmániáról vagyok leszokva, de nem tudom megmondani, miért :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész