2014 utolsó szerzeményei: Pimkie, Takko Fashion, H&M, Deichmann, CCC, Molnár Dorka könyv és kariaji

Hogy pénzköltés terén is lezárjam a tavalyi évet, az év utolsó szerzeményeit mutatom most meg - körömlakk kivételesen nincs közte -, főként a ruházati holmik bemutatása maradt el az utóbbi időben, így ezt most pótolom is:

Pimkie


Rendszeresen csekkolom az üzlet kínálatát, és igen kevésszer futottam csak bele náluk, hogy ne lett volna valami akciós. A fenti, isteni puha, fehér pólót bizony alvós pólónak vettem meg, egyrészt mert L-es mérete ellenére úgy áll rajtam, mint tehénen a gatya, másrészt annyira finom és puha, hogy alvásért kiált. Szerencsére a rajta lévő, minimális matricafelület alá nem izzad be a bőröm, erre sajnos figyelnem kell a felsők kiválasztásánál, mivel a matrica és az asztma nem jó párosítás.

A mellette lévő felsőt a Marie Claire Fashion Days-en avattam fel, a full fekete szettemhez szerváltam egy, csak majdnem teljesen fekete topot :) A felsőket 3.990 illetve 3.490 forint helyett 2.000 forintért dobálták utánam per darab.



Takko Fashion



A Takko Fashion most több típusú farmert és néhány vászonnadrágot rakott ki az akciós állványára, a baloldali, szaggatott, boyfriend-stílusú naccer és a lenti bordó, bélelt nadrág egyenként 2.490 forintra volt leárazva 5.990 illetve 4.490 forintról. A három nadrág közül a fenti, jobboldali volt a legdrágább mind közül, érte 3.990 forintot fizettem, eredeti áron 5.990 forintomba fájt volna.
Nagyon örültem, hogy három szuper nadrágot is szerváltam a Takko leárazásán, ugyanis pont előző héten szakadt el egy fekete, illetve egy lila nadrágom is, nyau :(



H&M, Deichmann, CCC


Nem, a cicát nem vettem :D Másfél perce alig voltak kirakva a csizmák, Mokka azonnal őrizetbe vette őket. Vagy csak bandázni akart velük, mert mind feketék :P




Ez a nem túl szexis, katonai stílusú csizma eddigi életem legnagyobb, csizma-béli megkeserítője. A sarkamat és a kislábujjamat olyan szinten törte fel, hogy a sírás kerülgetett, de én szépen kicseleztem: a Deichmann-ban vettem bele egy fekete, téli talpbetétet és egyből nem oda esik hátul a varrás, hogy kikezdje a bőrömet, halleluja!
A csizmire a H&M-ben csaptam le, beváltottuk a 20% kedvezményre jogosító, H&M "aranykártyát", amelyet az egyik magazinhoz csomagoltak hozzá. Az eredeti ára sem olyan megrázó, mint a többi, Inditex üzletben (13 meg 20 ezertől indulnak ott), 5.990 forintba került teljes áron, ebből jött le a kedvezmény. És végre van egy olyan téli cipőm, ami NEM ÁZIK BE, yeah! :)





Én kizárólag a fenti, H&M csizmához akartam talpbetétet venni, hát nem szembejön velem egy 50%-os akció a Deichmann-ban? 5.490 forintért dobták utánam, féláron a fenti, velúr csizmát. Nem vízálló, a szokásos impregnáló spray dukál hozzá, az orráról pedig már le is rúgtam a vékonyka bevonatot. Pedig csak BKV-n utaztam, meg lépcsőztem benne.





Régóta nem látott öribarimmal taliztam az Árkádban, két harapnivaló között pedig sorra jártuk a boltokat, meglestük, miféle leárazásokat tartanak itten. A CCC-be tényleg csak nézelődni mentünk be, erre ott néz rám a polcról fenti bokacsizma, amely űberkényelmes, és zebramintás bélése van. 3.995 forintért elhoztam, biztos, ami biztos.





Molnár Dorka könyvdedikálás, mini kariaji


Molnár Dorka blogját követem egy jóideje, miután pedig megjelent első könyve, mely amolyan túlélőkalauz a ma lányainak, fúrta az oldalamat a kíváncsiság, vajon milyen útmutatók, frappáns trükkök lehetnek benne. Persze netes rendelés, vagy letöltés e-book formájában az nem az én asztalom, nagyon kőkorszaki szaki vagyok ebből a szempontból, így kaptam az alkalmon, amikor a Mono Fashion üzletben dedikálást hirdetett Dorka, úgyhogy meló után pattantam is az Astoriához. Elsőként végigjártam a kiállított, magyar tervezői darabokat, volt köztük lézervágott műbőrnaci, angol romantikus stílusban megálmodott reggelizőkészlet, egyedi határidőnapló és miután fejben nagyon de nagyon sok pénzt elköltöttem, megszereztem a saját példányomat Dorka könyvéből - természetesen dedikálva :)




Már lassan a felén túl vagyok, ha szeretnétek egy külön bejegyzést a fenti könyvről, csak jelezzétek bátran kommentben! :)

A mellette lévő, kézzel horgolt, cuki kék baglyot Andika kolléganőmtől kaptam, nem hagyott karácsonyi ajándék nélkül, hát mennyire aranyos már? :D





Ha a fenti termékek valamelyikével szeretnétek tesztet...jahh, bocsi, most ruhákat mutogattam :) Ezek lettek volna a tavaly év végi szerzemények, irány a 2015-ös év, irány az akcióvadászat!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Takkoban jó dolgok szoktak lenni egész olcsón, csak kár, hogy ott rám még a legkisebb nadrág is akkora, hogy háromszor beleférek :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen nem vásároltam a Takko-ban, mert az akció felirat ellenére nem voltak olyan túlságosan, eldobom az agyam leárazások náluk.

      Törlés
    2. Kamiii-nak üzenem, hogy a gyerekosztály a neki való hely. Én is mindig ott kapok csak magamnak nacit a Takkoban :D.

      Törlés
    3. Na pont ezt akartam irni en is:) Eselytelen ott vennem barmit, igy a Mangoban es Zaraban veszek farmert, v barmilyen gatyat, ezekben van a meretemben

      Törlés
    4. Hű, Csajok, nem is tudtam, hogy ennyire nehéz náluk a nadrágvásárlás! :-/

      Törlés
  2. Takkoban én csakis nadrágot szoktam venni magamnak, most is aktuális, majd megnézem :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a cipők, és engem érdekelne a könyvről a poszt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, köszönöm az érdeklődést, hozom rövidesen :)

      Törlés
  4. A fekete póló, illetve a 2. és a 3. csizma nagyon tetszik! :)
    Annyira szeretem ezeket a szerzeményes posztjaidat (is) nézegetni... a cicát pedig azonnal megzabálom, hát milyen aranyos már! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, megmondom neki :)))))

      Törlés
  5. Mokka cica<3 ő a cica kedvencem <3
    Az első felső nagyon tetszik, megnézném egy talin. :) a nadrágok is csinosak :) hű az első csizmát még én is hordanám.

    VálaszTörlés
  6. Jaj nekem is gatya kell, valami csinos... :S
    A könyvről írj kérlek, engem is érdekelne valami jó olvasmány ami a könyvtáramat gyarapíthatná...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinoskák is vannak kitéve, nem csak a szaggatott farmerek :)))

      Törlés
  7. A fekete felsőért és a bokacsizmáért odáig és vissza vagyok, de komolyan!!! A könyvről pedig szívesen olvasnék bejegyzést :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ennek örülök, hogy ennyire bejönnek :)))
      Okés, érkezem vele hamarosan :D

      Törlés
  8. Az a burgundi naci nagyon jól néz ki. :) Én is néztem egy hasonlót (vagy pont ugyanezt?) A Takkoban, de nem volt jó. :( Úgy sajnáltam.
    Most elég jó akciók vannak a Takkoban, Én múlt hétvégén 3 kardigánt vettem 3500 Ft-ért... :O Szerintem eddig soha nem vettem még semmit. :D De ezek után nyitott szemmel fogok járni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Három kardigán, mindössze ennyiért? Veszettül jó vásárt csináltál! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt