Személyes: Karácsonyi TAG

Időhiány és folyamatos rohanás szülte ezt a mai, lazább bejegyzést, Anettnál futottam bele ebbe a TAG-be, így én is felkerekedtem és szépen ki is töltöttem. Ha már idénre nem is terveztünk ajándékozást, attól még nem marad el a karácsony, szóval jöjjenek a kérdések. Ja, meg a válaszaim is:



1. Kedvenc karácsonyi filmed?
Minden évben adják a Reszkessetek betörők című filmet, így ez vált az úgymond szokásos, egyben cuki karácsonyi mozifilmemmé. Nem vagyok kifejezetten karácsonyi filmvadász, ha ünnep van és nem törik ránk a rokonok az ajtót, akkor a kanapéra bekuckózva filmmaratont tartunk a legporosabb DVD-kből.

2. Kedvenc karácsonyi szín?
Piros-zöld-arany-lila. Előbbiek a sztenderd, megszokott színvilágot képviselik, utóbbi pedig a lilamániámnak köszönhető. De a lila is simán beilleszthető a karácsonyi színvilágba, szerintem arannyal veszettül jól mutat! :)

3. Szeretsz kiöltözni karácsonykor, vagy maradsz pizsiben?
Ha ünnepi ebéd/vacsora van, akkor persze, kiöltözöm. Ilyenkor előkerülnek az ünnepi blúzok meg ruhák, de teljesen mindegy, hogy mi megyünk, vagy hozzánk jönnek, én folyton fázom bennük, mert sehol sincs 27 fok, hogy harisnyában meg elegáns ruhában tudjak parádézni bejgligőzösen.

4. Ha csak egyvalakinek vehetnél ajándékot, ki lenne az?
Anyumnak vennék ajcsit, mert mindenféle cukiságra meg őrült dologra vevő, szóval nagyon nem lennék bajban :)

5. Este nyitod ki az ajándékot, vagy reggel?
24-én este, a korai, ámde annál bőségesebb karácsonyi vacsi után van a teli hassal ajándékozás és ajándékbontogatás.

6. Építettél már mézeskalács házat?
Egyik évben az IKEA készletét raktuk össze a zurammal, értem a lényegét a dolognak, viszont valahogy a mézeskalács sosem tudott megfogni, szóval a belőle készült házikó is hát...na...Szóval minek van? Étellel nem játszunk.

7. Mit szeretsz csinálni a karácsonyi szünetben?
Enni, feküdni, sok bejglivel a hasamban szuszogni és szidni saját magam, amiért ennyit ettem.

8. Mit kívánsz (kérsz) karácsonyra?
Sok időt az alvásra.

9. Kedvenc karácsonyi illat?
Fenyőillat, frissen sült bejgliillat és ha hiszitek, ha nem, a rántott hal és a párolt kukoricával telepakolt tartármártás illatkombinációja az igazi, ami végleg beindítja nálam a karácsonyi hangulatot.

10. Kedvenc karácsonyi étel?
Az előbb felsoroltak, a fenyő kivételével.






Töltsétek ki Ti is a fenti TAG-et kommentben, vagy bejegyzés formájában! :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. ... hát én nem is értem miért diszkriminálod a tányérodról pont a fenyőt, tényleg még soha nem is kóstoltad ? ;) Aranyos ez a TAG :))) Boldog Karácsonyt!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Reni, az utolsó válasz :D Nem is te lennél :D De egyébként most miért? Finom lenne tőle a lehelleted XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fenyő illatú rágógumit sem próbálnék ki :P

      Törlés
  3. Én is pont azt akartam kérdezni, hogy miért is nem eszel fenyőt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, mindjárt gondoltam, hogy ez a kérdés bujkál benned :P

      Törlés
  4. Szia!

    Nagyon jó lett!
    Én még új vagyok, de kitöltöttem.
    Ha akarod lesd meg: http://vickisz.blogspot.hu/ :)
    De amúgy bárki meglesheti! :D
    Üdv! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész