Shopping: New Yorker, Strawberrynet.com, Nailland, Gozsdu karácsonyi vásár, névnapi- és búcsúajándékok

Újabb adag új szerzemény várakozott arra, hogy bemutatkozhasson a blogon, emellett még mindig szállingóztak felém névnapi ajcsik, illetve a munkahelyi kilépésem "örömére" nagyon cuki búcsúajándékokkal kedveskedtek az ex-kollégák, mutatom is őket. Mármint nem a kollégáimat:



New Yorker


Nemrégiben beszámoltam róla a blogon, hogy szerencsés résztvevője lehettem a Marie Claire Fashion Days pénteki, szakmai napjának, így az esemény előtt pánikszerűen rontotta be a fast fashion üzletekbe egy új lábbeli után kutatva, végül a New Yorker üzletében találtam meg az én kis drágámat, kellő magyarsággal megvettem életem első, cutout bootie-ját :) 8.990 forintról volt leárazva 5.990 forintra.




Strawberrynet.com


AvianaRahl-nál nem érdemes olyan haul videókat nézni, amelyben szebbnél szebb sminkcuccokat mutat, melyekhez ráadásul rendkívül kedvező áron jutott hozzá. Mondanom sem kell, hogy a videó megtekintésének estéjén már leadtam a megrendelést a Strawberrynet.com oldalon és igen hamar 1 hét múlva már a kezemben tarthattam egy csodás, Smashbox szemhéjpúder palettát és két Calvin Klein rúzst, melyekért összesen 6.192 értékálló, királyi, magyar forintot fizettem.


Fusion:



Ajándék a megrendeléshez: Cognac árnyalatú Calvin Klein rúzs






Nailland


Így van, ahogy mondjátok: nincs olyan hónap, hogy ne látogassak el a körömlakk-szentélybe, bár ahogyan a mostani vásárlásomat elnézem, igencsak jégkirálynősre vettem a figurát. Úgy érzem, hatással lehet rám egy picit az időjárás, bár cáfoljatok meg, ha nem így van :)
A nagy kiszerelésű Dance Legend lakkok Picture Polish árban mozognak, azonban jelentem: veszettül gyorsan beleszerettem ebbe a lakkba, mely minden egyes forintját megéri! Rövidesen bemutatom Nektek az első, Wow Prism kollekciós lakkot egy külön bejegyzésben.



Dance Legend Wow Prism kollekció - Through the Glass: 3.290 Ft
Dance Legend Holodays kollekció - Neptune: 2.290 Ft
Dance Legend Chameleon Multichrome kollekció: 2.290 Ft




Flormar Sorbet - S04
Flormar - 441
Flormar Sorbet - S05
Flormar Mirror - MR04

Ha már a Naillandben jár az ember lánya, érdemes a Flormar lakkok irányába is kacsintgatni, ahogyan tettem ezt a november utolsó szombatján megrendezett blogtalálkozónkon, ugyanis 2 darabot a fenti típusokból 690 forintért lehet elhozni, én pedig néggyel tértem haza - tudjátok, csakis az ésszerűség határain belül... :P




Gozsdu karácsonyi vásár


Most pénteken startolt a Gozsdu Élményudvar, mely karácsonyi vásár rengeteg programmal, isteni forralt borral (délután 4 és 5 között 5 forintos áron), kirakodóvásárral és meghitt hangulattal várja az odalátogatókat. Pénteken este a forralt bor letesztelése előtt a zurammal nézelődtünk a vásárban, de csak nem bírtunk arrébb moccanni ezek elől a cuki táblák elől, úgyhogy haza is hoztunk belőle hármat, melyből kettő természetesen nekünk, kávéfüggőknek szinte magától értetődő volt. A harmadik tábla az évszakra való tekintettel került a virtuális kosarunkba, nomeg persze Lady Gaga előadása is hatással volt rá:









Ajándéközön


Termékminták érkeztetésében és elhasználásában igencsak jártas vagyok, kíváncsi vagyok, a Nivea meg tud-e lepni 1-1 jó termékkel, illetve kíváncsian várom, hogy ez a kis mini szemhéjtus az Essence-től mennyire fog beválni, mert ettől a márkától eddig csak szemceruzákat próbáltam.




Névnapi ajcsik nemtudomhányadik felvonás


Október óta folyamatosan áramlanak hozzám a névnapi ajándékaim, de így nagyon szuper, legalább folyamatosan szinten van tartva az ünneplésem :P
Drága Katy-től egy "beépített" aztékmintás felsőt kaptam ajándékba, imádom, hogy mindig tudja, mivel trafál bele az ízlésembe! :)

Szilvim a szombati blogtalálkozón adta át a névnapi ajcsimat, egy isteni tusfürdőt kaptam tőle, mely egyszerre fanyar (áfonya) és édes (eperhab), nagyon brutál illata van! Mellette egy általam régóta nézegetett, de Szilvinek ebből semmit el nem árult körömlakkot kaptam meg tőle, mégpedig a Moyra Aqua Jeans kollekció legszebb kék lakkját, amely a Follower névre hallgat, nagyon-nagyon köszönöm! :)






Exit form

Ha előbb tudom, hogy ilyen jó buli kilépni, akkor már előbb intézkedtem volna róla - nyugi, csak vicceltem! :D
Egy stresszpárnával illetve egy csokis-narancsos Yves Rocher tusfürdővel leptek meg, óanyám, mindenképpen szagoljátok meg ezt a tusit, ha YR üzletben jártok, mert valami eszméletlen fincsi az illata!




Drága Erámtól pedig ezt a csodaszép, azték nyakláncot és egy szemfüles páva karácsonyfadíszt kaptam búcsúzóul, hát hiába: ennyi év együtt dolgozás után asszem ő is vágja már, mire vágyom :)





Hühh, a végére értünk ennek a shopping- és ajándékrengetegnek, írjátok meg kommentben, melyik körömlakkról hozzam az elsők között a tesztet! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Reni, a tablak merete mekkora? No es az ara? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegyik tábla egyénileg lett összekézműveskedve, így az ára sem a madaras teszkós, tömeggyártott :) 6.000 körül volt a 3 tábla együtt, a nagyobbik lefedi méretben egy laptop felét, a kicsi tábla pedig két és félszer egymás mellé téve adja ki egy laptop hosszát.

      Törlés
  2. Jaj, azok a Dance Legend lakkok, remélem lesz velük hamar manikűr :P
    És örülök, hogy tetszenek az ajándékok, meg jó tudni, hogy működik köztünk a telepátia, mármint ami a lakkokat illeti ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, működik Szilvim, ez nem is kétséges! :)))

      Törlés
  3. Mennyi mennyi csodás körömlakk *-* Remélem látjuk majd hamarosan a körmeiden is :)

    VálaszTörlés
  4. A lakkok nagyon szépek, engem leginkább a Neptune érdekelne felkenve :) Persze a többi is nagyon szép, mind érdekel.
    ui: Az értékálló magyar forint kifejezés talán egy kicsit túlzás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi i-betű nincs is a földön, mint amilyen iróniával ezt a kifejezést jellemezni lehetne :P

      Törlés
  5. Uhhh az a bokacsizma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.*

    A lakkok egyszerűen mesesztikusak! (Anna nyelv-újít :D)

    VálaszTörlés
  6. Az a nyaklánc GYÖNYÖRŰ!!! Ugye felveszed majd a felsőrészhez? ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt