Őszi-téli kedvencek 2014

Vagy inkább a naptár szerinti ősz és tél kedvencei, de nem hibáztatom az időjárást, globális felmelegedés, etc. Szóval itt vannak azok a termékek, amelyek nagyjából az idei iskolakezdés óta elkísértek, vagy ebben a szezonban csatlakoztak hozzám és amelyek egy szempillantás alatt beépültek a napi rutinomba:





Zuhany


Mostanában gyakran váltogatom a tusfürdőimet, így azok közül nem tudtam most kedvencet hozni (illatra jók, de veszettül szárítják a bőröm), így most azt a párost mutatom be, amiért rendkívül hálás a hajam, mégpedig a L'Oréal Filloxane technológiás samponját és balzsamját, amely amellett, hogy puhává és ellenállóvá teszi a hajam, belülről építi a szerkezetét, így tömegnövelő hatású, ami nekünk, vékonyszálú hajjal "küzdőknek" egy szuper mentőöv. Ha még nem próbáltad a fenti párost, most itt az idő, ráadásul a márkától nekem is ez az első termékcsalád, amitől nem gubancolódik a hajam!

A hűvös idő beköszöntével, legyen az 2 vagy 15 fok, bizony azonnal elhagyja magát az ajkam bőre és mintha muszáj lenne, el kezd kicserepesedni, kiszáradni és utána jön a nem túl felemelő látvány, az elhalt bőr hámlása. Tényleg több tucat ajakápolót tartok itthon, de bármelyikhez is nyúlok, hosszabb távon egyik sem tud mit kezdeni ezzel a jelenséggel és ezen még a napi, kötelező folyadékmennyiség bevitele sem tud finomhangolni. Az első Lush bevásárlásomkor egy limitált kiadású ajakradírra, a Santa's-ra csaptam le, veszítenivalóm úgysem volt. Ja, de, az ára :) De nem kell aggódni, remekül teszi a dolgát a termék, mindig zuhanyzás közben kanyarintok ki a kis tégelyből egy félujjnyi mennyiséget és átdörzsölöm vele az ajkaimat. Nem mondom, hogy 100%-ban eltávolítja azt, amit én oda nem illőnek látok, de rengeteget segít abban, hogy végre hordhassak pl. rúzst.
A Mint Julips ajakradírral csapnak majd össze a saját kis, önálló bejegyzésükben, stay tuned!




Smink


A legendás, Bioderma micellás víz nálam sem hiányozhat a napi rutinból, az eddigi Sensibio változatot mostanában a Hydrabio-ra cseréltem, pusztán anyagi és tesztelési megfontolásból :) Történt ugyanis, hogy dupla csomagban adták a Hydrabio változatot, a Sensibio-ból nem volt már ilyen kiszerelés, így a kék változatot vettem meg. Az arcbőrömet nagyon jól tisztítja, a sminket is szépen leszedi, egyedül a krémes szemhéjfestéket nem tudja egyben felszipkázni, kikeni a szemem mellé oldalra, de ezen egy második vattakorong remekül segít. Az arcom bőre a homlokomon és az államon zsírosodott régebben, ezzel a termékkel azonban a legminimálisabb ezeken a területeken a faggyútermelés, végre! :)
Maggie-től még régebben, egészen pontosan a tavalyi Blogger Shopping Day-en zsákmányoltam egy Sigma krémes szemhéjfestéket a Strike árnyalatban, amely akkor épült be a napi rutinomba, miután zsinórban a negyedik napon is a Maybelline Color Tattoo On and on bronze szemhéjfestékét vittem fel, már magam is meguntam, mennyire biztosra megyek a színválasztást illetően. Na, akkor mondom rebelliskedjünk egy kicsit. Az ujjal felütögetett, krémes szemhéjfesték valahogy nem az én világom, mert nem lesz tőle annyira intenzív és metálos a végeredmény, így a Sigma termékét is ecsettel vittem fel és hát majdhogynem világított a kék szememmel :) Igyekszem majd sminkben is mielőbb megmutatni, elöljáróban annyi, hogy egy brutális burgundi szín, amely szerintem (igen, belelátom) magában hordozza a 2015-os Pantone színt is, a Marsala-t.
A szem alatti karikákra nem, de a gyulladt bőrfelületre és a piros hegekre mindig a Catrice Camouflage Cream korrektorát használtam a fenti időszakban, mert tényleg mindent elfed! Olyan, mint egy megbízható vakolat, nem kell elkeseredetten építgetni, mint egy épphogy fedő, folyékony korrektort. Akár akciós, akár nem, be kell szereznetek, mert ez A korrektor!
Annak ellenére, hogy mostanság sötét csokoládébarnára festetem a fodrászommal a hajam, bizony átüt rajta a vörös és a lila, így a fenti, vörösesbarna Kallos szemöldökceruzához nyúltam nap mint nap, mert kellően puha, hogy ne kelljen barázdát vájnom a bőrömbe, ugyanakkor 3-4 húzással, mely során épphogy rányomon a szemöldökömre a ceruzát, már fent is van a kellő festékmennyiség. Szuper pigmentált és gyors megoldás, nézzetek szét a márka termékei között, érdemes!




K-öröm


Folyamatosan a Nailland-nél koslatok újabb gyöngyszemek után, ennek persze a pénztárcám egyáltalán nem örül, de én szeretek újra meg újra szerelembe esni. Noha egyre-másra landolnak nálam az újabbnál újabb körömlakkok, ezt az idényt két extraszuperbrutálisangyönyörű lakknak szentelem, mégpedig a Dance Legend Through the Glass és a Zoya Pixie Dust Noir körömlakkjainak. Mindkettő gyönyörűséges, remekül van összerakva, szerintem még örömcsillámokat is szórtak bele, mert bármikor a körmeimre néztem, elmosolyodtam és boldogan konstatáltam, hogy minden forintját megérte és nem tudom megunni a szépségét.





Kiegészítők


Az egész 2014-es évre kiterjeszthetném, hogy órák tekintetében ez a fenti, arany színű, New Yorker darab vitte nálam a prímet, mert kb. maximum 15 munkanap erejéig nem ő volt a bal csuklómon. Ez már függőség, ugye? :D
Gyűrűk közül ez a hatalmas, babakék és ez a tiszteletet parancsoló bordó gyűrű landolt legtöbbször a gyűrűsujjaimon, nagyon a szívemhez nőttek mindketten!
A sálas időszak beálltával a lógós fülbevalók nagyon szeretik kikezdeni a sálakat, így bigyibogyós fülikre váltottam, közülük is ez a "méregdrága", 300 forintos darab volt a legtöbbször a fülecskémben. Ha megcsillan a kék köveken a lámpafény, vagy a napfény, egészen elképesztő intenzitással kezdenek el világítani :)




Meséljetek, Nektek mely termékek/kiegészítők nőttek a szívetekhez az utóbbi hónapokban?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezek a nagy gyűrűk nagyon jól állnak neked! :))

    VálaszTörlés
  2. Ennyire jó a Hydrabio? Bár most betankoltam Sensibioból, vetek egy pillantást erre is, ha fogyóban a készlet, kis kiszerelés nem nagy kockázat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Sensibio imádnivaló, annak ellenére, hogy nem érzékeny a bőröm, nagyon jól együtt tudott vele működni, a Hydrabio termékcsalád vízhiányos bőrre lett kifejlesztve, azonban a zsírosodásra hajlamos területeket is rendkívül jól kézben tartja :)

      Törlés
  3. Azt hiszem ha elfogy a mostani Fructise samponom és Balea balzsamom, próbát teszek ezekkel az Elseve termékekkel. Emlékszem a talinkon is mesélted, hogy nagyon jó, most már meggyőződök róla saját magam is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok, a Te gyönyörű hosszú hajadon is ugyanilyen szépen fog-e működni, mint az én, vékonyszálú, félhosszú hajzatomon :)

      Törlés
  4. Gyűrű, a körömlakkok és az óra kedvenc <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ma már ki is pakoltam a blogra a róla szóló bejegyzést :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt