Negyedmillió oldalmegjelenítés az Njoythestyle Blogon! :)

Gyerekek, erre a látványra hazaérni felér egy második születésnappal, átlépte a blog számlálója a negyedmilliót!!! :)




Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm Nektek ezt a fantasztikus számot, elképesztő, hogy több, mint 250.000-szer kattintottatok már a blogomra, igazán hálás vagyok és teljesen meg vagyok hatva!

Imádom, hogy nap mint nap Velem vagytok, olvastok, kommenteltek, köszönöm, hogy mindig betértek a blogra, hogy elolvassátok az éppen aznapi hülyeségemet :)
Egyúttal a jelen bejegyzés alatti kommentekben kíváncsian várom, hogy milyen ötleteitek vannak a bloggal kapcsolatban, mik lennének azok a témák, melyek érdekelnének Titeket.

Nem csak szavakban, hanem egy ajándékcsomag formájában is engedjétek meg, hogy megköszönjem Nektek ezt az alig 2,5 évet, a karácsony előtti időszak rövidsége miatt szerda este már sorsolnám is a nyertest a negyedmilliós oldalmegjelenítés meghálálásért :)
A feltétel mindössze annyi, hogy kövess GFC-n/Bloglovinon és hagyj egy kommentet a bejegyzés alatt, meséljétek el, miket látnátok szívesen a továbbiakban itt, az Njoythestyle Blogon és térjetek vissza szerda este, amikor is a nyertes nevével ellátva kikerül a meglepi csomag fotója is, mely szélsebesen robog majd leendő gazdájához, hogy időben megérkezhessen a fa alá :)




Köszönöm, köszönöm és ismételten köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Óóó, szép szám, gratula! :) Remélem valaha én is eljutok idáig...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A haul bejegyzéseidet továbbra is szívesen olvasom és lehetne gyakrabban hajápolás, tudod, hogy imádom :D

      Törlés
    2. Én nem kételkedem benne, hogy Neked is rövidesen átfordul a számlálód! :)

      Törlés
  2. Remek! Nagy nagy gratula-matula!!!!
    Maradj mindig vidám, nem változtatnék semmit a blogon! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Reniiim <3
    Téged szeretlek a blogodban <3:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádnivaló vagy, köszönöm drága Elenim! :))))))))))

      Törlés
  4. Gratulálok :)
    Én abszolút haul-függő vagyok. Ezen kívül a körmös témák érdekelnek leginkább.

    VálaszTörlés
  5. Juhúúú! Gratulálok! Attól vagy jó, hogy hozod a formád! :D
    Én se változtatnék...van haul, azokat nagyon szeretem, jó hosszúak. Szeretem a divatbemutatós cikkeket, most már a telómon nézem meg őket, ott nem akadoznak. Meg a körmös bejegyzéseid is szuperek! Egy pár sminkes bejegyzés az új szerzeményes palettákkal?! Na az jöhetne! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, smink és paletta, felírtam Lollim! :)

      Törlés
  6. Szívből gratulálok, Reni! ^^ Ez bizony nagyon szép szám és te igazán megérdemled az elismerést.
    A blogodban pedig azt szeretem, hogy a tiéd, te írod, benne van az egész lényeg - ettől lesz különleges :) Én semmit nem változtatnék rajta, mert annyira egyben van, hogy csavar se kell hozzá :P (bocs, Viktor poénjai ragadósak...) Egyszóval szerintem így szuper, ahogy van, semmit ne változtass :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez a poén most kifejezetten fájt! :D Nagyon köszönöm Szilvim! :)

      Törlés
  7. Gratulálok, Reni! :)
    Nekem az Inspirációs és a Nail(land) of the day posztok tetszenek a legjobban. :) Emellett pedig tetszik, hogy nyitsz a körmös kihívások felé is. :)
    A haul bejegyzéseidet pedig nehéz felülmúlni bárkinek is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek ezek a típusú posztok :)))

      Törlés
  8. Gratulálok REni!!!! százmillióször többet ennél és sok sok bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de édes vagy, nagyon szépen köszönöm!!! :)

      Törlés
  9. Gratulálok! Te vagy az az ember aki tényleg megérdemli ezt! Én is örülök Veled, mert imádlak. Mindig megnevettetsz az irományaiddal. Hau-los, elfogyott-as és lakkos bejegyzéseket kérek minél többet :D És köszi, hogy mindig önmagadat adod.Nagy puszi :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, nagyon jól esnek a szavaid!!! :)

      Törlés
  10. Gratulálok, szép teljesítmény. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Hú, gratulálok, szép nagy szám! :)
    Minden bejegyzésedet imádom, de talán az inspirácós postokat egy kicsivel jobban. Az a durva, hogy most már nem is annyira a képek érdekelnek, hanem a megjegyzés amit hozzájuk fűzöl. Szóval még, még, még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszönöm szépen, igyekszem továbbra is hozni a kommentárokat :P

      Törlés
  12. Gratulálok! Engem főleg a körömlakkok és a manikűrök érdekelnek, de nálad mindent elolvasok, mert nagyon szórakoztató a stílusod, szóval csak írj ami az eszedbe jut, úgyis jó lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves Tőled, köszönöm, köszönöm!!! :)

      Törlés
  13. Gratulálok én is! Nekem az inspirációs, haulos, és körmös posztok a kedvenceim. :) Sok sikert a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok :) Csatlakoznom kell az előttem szólókhoz, imádom a Naillandos zsákmányaidat. Mindig a monitor előtt csorgatom a nyálam a sok szépség után :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nikim, örülök, hogy tetszenek mind! :)

      Törlés
  15. Gratulálok, és mi köszönjük, hogy vagy nekünk. :)
    Szerintem maradj olyan, amilyen vagy, és a blog is maradjon ilyen. :) Nekem is a haulos bejegyzések a kedvenceim meg az inspirációs képválogatás.

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok, igazán megérdemled, mert szuper a blog és az írásaid pedig olvastatják magukat! :)
    A kedvenc bejegyzéseim a haul posztok, az elfogyottas írásaid és a Nail(land) of the day körmös bejegyzések. Ezekből jöhet bármennyi, bármikor! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy elnyerték a tetszésedet :)

      Törlés
  17. Wow :) Én az inspirációs képválogatásaidat nagyon szeretem, jók at nevetek a képek kommentjein mindig, szóval abból bármennyi jöühet. Meg a személyesebb posztokból, ahol átjön a stílusod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsozsó, igyekszem minél több TAG-et összevadászni :P

      Törlés
  18. Gratulálok itt is, Reni :-) Megérdemled az örömöt!!! Igazából minden megvan a blogodban, amit szeretek, de szívesen látnám az igazi RT ecset másolattal való összehasonlítását :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol volt egy olyan megérzésem, hogy az ecsetekre fogsz fókuszálni :P

      Törlés
  19. Nagyon szép szám, én is gratulálok! :) Nem hiányzik semmi a blogodról, nekem a kedvenceim a haul, tesztes, és elfogyottas bejegyzések. :)

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok! :)) Még sokszor ennyi látogatót! :) Nem csodálom, hogy ennyien olvasnak téged, hiszen szuper blogot vezetsz *-* Az én kedvenceim tőled a haul és a tesztelős bejegyzések. Szeretem, hogyha tesztet írsz valamiről, azt nagyon részletesen teszed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon köszönöm a kedves szavakat! :)

      Törlés
  21. Gratulálok! Még sok sok oldalmegjelenítést és posztot szeretnék látni. :)

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok a szép számhoz! A kedvenceim a szerzeményes és elhasznált termékes bejegyzések :)

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok, még sok blogolással töltött, sikeres évet kívánok!!!
    Ne változtass a blogon, így szeretem, ahogy van. A stílusodat, humorodat nagyra értékelem. :)

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok! Nem kis szám!:)) én is szeretem a haul posztjaidat olvasgatni:)) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  25. De szuper! ♥ Annyira örültem a tegnapi Instagram képednek a sok szép nyaklánccal egyébként, gyönyörűek! Én az írási stílusod imádom Reni, itt vihogok mindig a gép előtt, még az inspirációs képválogatások aláírását is olyan vidám szövegekkel látod el, én nem lennék rá képes. Minden gut!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Panni, nagyra értékelem, amiket írtál!!! :)

      Törlés
  26. Nagyon-nagyon gratulálok, még milliószor ennyit kívánok! :)
    Spórolok a miérteken, azon blogok közt vagy, akiket napi szinten/rendszeresen olvasok! Hozzád rendszeresen visszajárok, mert tetszik, amit csinálsz, tetszik a stílusod, mert VAN és pont! :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira köszönöm a kedves szavakat, hihetetlenül jól esnek!!! :)

      Törlés
  27. Nemrég iratkoztam fel én is, talán múlt héten? Tetszik az oldalad, egy nagyon vidám csajt képzelek az oldal mögé :) Gratula!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Audrey, tarts velem/velünk a következő negyedmillára! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt