Nail(land) of the day: Zoya - Noir

Amennyire belehabarodtam a Zoya PixieDust legújabb csodájába, a Noir-ba, olyannyira elmaradt a lakknak a bemutatása a blogon (ejj). Aki nem pirosba vagy zöldbe kívánja öltöztetni karácsonykor a körmeit, hanem szeretné ugyanúgy megőrizni a sötét alapszínt, de vinne bele sejtelmesen matt-félmatt, ugyanakkor fényre cukin megcsillanó glittereket, annak ő a tökéletes lakk:






Üvegben sem egy visszafogott jelenség, szinte izzanak belülről ezek a ciklámen színű glitterek, melyek feketés lila jelly alapban úszkálnak dögivel:





Két rétegben is már szépen fed, aki nem szeretné, hogy erős napsütésben - vagyis olyan időben, ami karácsonykor lesz az ország legnagyobb részén - megtörjön a fekete-ciklámen erőtér, egy harmadikat is dobjon rá, az elmélyíti szépen a manikűrt.

Rendkívül gyorsan szárad, éljen a jelly alap és a homoklakkok gyorsan száradó szemcséi! A felülete érdes, egyértelműen homoklakk-tapintású.


Napfényben fotózva a lakkozást nehezen tudom Veletek elhitetni, hogy ez egy csodás, lila lakk, nálam inkább málnás-ciklámenes kinézetet vesz fel, Edinánál viszont egy fantasztikus lila fotósorozatra lelhettek. Talán Netti posztjához hasonlóan sikerült az enyém, de egy szó, mint száz: bármelyik arcát is mutatja, az én szívemet elrabolta ez a lakk.












A benne lévő glittereket őszintén szólva esti fényben szeretem a leginkább, ugyanis ilyenkor a mattra száradt feketés alap gyönyörű hátteret ad a rajta csücsülő, ciklámen színű glittereknek, amelyek ha lámpafénnyel találkoznak, életre kelnek, valahogy így:



A Zoya Noir adta vissza a hitemet a Zoya márka iránt, imádnivaló, különleges, izgalmas és mozgalmas kis lakk. Ha nem ennyi lenne az ára és nem lenne szinte folyton készlethiányos, én mindenkinek kötelezővé tenném.




Nektek melyik a kedvenc lakkotok a fenti márkától?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egy db Zoyám sincs, valahogy sosem volt, amit akartam, vagy a keretbe nem fért bele (én postán rendelek), mindig pechem volt velük. Ez is szép, de valahogy mindig más lakk jobban a látókörömbe kerül, most pl. a Colour Alike.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Colour Alike nagyon sok szép lakkal jött be a Naillandhez, megértem, hogy bekerült a látómeződbe :)

      Törlés
  2. olyan szép, viszont vérzik a szívem, hogy megszűnnek a PixieDust lakkok.. így azt hiszem egynek sem leszek már a tulajdonosa :(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a színe!:))xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  4. Nekem sikerült végre lecsapnom rá, a szüleimtől kapott karácsonyi csomag része lett ez is, merthogy menthetetlenül beleszerettem, amikor kölcsönadtad nekem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy ez lesz a vége. Üdv: #akisszámító
      :P

      Törlés
  5. Én adnék neki egy tökéletest! Nagyon tetszik! *-*

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép ez a lakk. Már több helyen is láttam róla bejegyzést és mindig megfájdul a szívem.

    VálaszTörlés
  7. Kell nekem ez a lakk, KELL!!!!! Hozhatná a Jézuska. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj, hogy a birtokodba kerüljön, szuggerálom a Jézuskádat! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész