Nail(land) of the day: Dance Legend Holodays - Neptune

Holiday, holoday, ünnepek, szikrázás. Teljes működőképes az összhang, azonnal el is adta magát nekem a frissen érkezett kollekció, Neptune névre hallgató lakkja (a beérkezés napján érkeztem én is). Nem vártam tőle túl sokat, világoskék, holo szilánkokkal megtöltött lakknak indult a történet. Aztán kisütött a nap...








Már üvegben sem bír magával a lakk, amint napfény éri. Gyorsan fel is kentem a körmeimre és szaladtam a fényképezőgépért, mert ez valami csodálatos:




















A "kis" üvegcse 6,5 ml lakkot tartalmaz, 2 közepes, vagy 3 vékonyabb réteg felvitelével nagyon szép, egységes felületet ad a lakk, mely viszonylag gyors száradási idővel bír. A holo szilánkok nagyon jól közreműködnek az ember elkábításában, csak adjunk neki némi napfényt, vagy mesterséges megvilágítást (mondjuk a Nailland standjánál).
2.290 forintért tudjátok megvásárolni a Holodays kollekció fenti, kék tagját, mely attól függetlenül eladta magát nekem, hogy pl. Sailor Neptune-t nem kék, hanem zöld - inkább teal - színben álmodta meg a rajzoló. Mert nem csak simán vásárol az ember lánya, hanem önkéntelenül is asszociál valamire, amit nagyon szeretett korábban az életében. Én a Sailor Moon sorozatra rohantam mindig haza az általános iskolából és ha valaki az égitestek nevét említi, mindig beugrik a kedvenc anime sorozatom:




Szobában, természetes fényben igen sokat visszavesz az arcából a lakk, ekkor már csak egy szolídan viselkedő, halványkék, ezüst pelyhes lakk köszön vissza a körmeinken:







Meséljetek, melyiket szereztétek be a Holodays kollekcióból? És ki volt még Sailor Moon fan? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csodás a csillogása és a holo hatása, de az alapszín nekem túl sápadtka. Az én kosaramban valószínűleg valami pofán vágós szín fog lapulni, már ha megengedhetem magamnak :P
    Ja, és Sailor moon, ó, örök kedvencem, mai napig többször végig nézem az összes részt! kicsinek én voltam Jupiter, de később pont Neptun tündér lett a kedvencem, olyan kis sznob volt :P Meg persze Bunny ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy Hozzád túlságosan vérszegény lesz, biztos egy vámpír van a dologban :P
      Csapj bele, SM-fan! :D Én Sailor Venus akartam lenni mindig, de sosem voltam olyan kedves és törékeny, így Sailor Mars felé húzott a nyers énem :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a napsütéses képeken. :) És gyönyörűen áll rajtad. :)

    VálaszTörlés
  3. Ááááááááá ez valami csoda! *.*
    Én mindig Sailor Moon voltam, habár a Dragon Ball-t jobban szerettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény Bunny-t túlságosan szétszórtnak álmodták meg a készítők, hozzá képest én mindig Sailor Merkur voltam, de a heves természetem miatt mindig Marsnál kötöttem ki :D

      Törlés
  4. Kicsit nekem is sápadt színe van, de napsütésben fantasztikusan néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor mutatja meg igazán, milyen fából is faragták :P

      Törlés
  5. Mindenhogy csodálatos! árnéykban, napon, üvegben, körmökön:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, örülök, hogy ennyire tetszik Neked :D

      Törlés
  6. Hát én továbbra is imádom, és a napokban a blogon is megmutatom majd, linkelve a Te bejegyzésedet is. Magamon egyébként hangsúlyosabbnak érzem a színét, de nem tudom, sikerül-e ezt majd a képeken is visszaadnom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy, köszönöm előre is a linkelést és kíváncsian várom, Rajtad hogy mutat! Nem kizárt egyébként, hogy én jóval vékonyabb rétegekkel dolgoztam, a napon azonban én is majd' megőrültem a látványától :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt