#mcfd2014 avagy az ide Marie Claire Fashion Days: 2014. november 7 - szakmai nap

Hihetetlen megtiszteltetésben és még nagyobb izgalomban volt részem, mikor életemben először meghívást kaptam a Marie Claire Fashion Days pénteki, szakmai, zártkörű, divatbemutatóval egybekötött állófogadására. Alig, hogy levegőt kaptam a meghívó elolvasása után, azonnal el kezdett kattogni az agyam és egy miniatűr pánik is elfogott a "Mit veszek fel" kérdés felbukkanásakor. De nem kell aggódni, biztosra mentem és feketébe bújtam aznap :)
Eleddig kizárólag a közönségnapon látogattam meg az elmúlt évek Marie Claire Fashion Days-t, így elképzelésem sem volt a szakmai napról.



Pénteken, munka után gyomoridegbe glancba vágtam magam és a V.A.M. Design Centerhez siettem, a kapunyitás az eredetileg kiírt időponthoz képest csúszott, addig volt idő nyugodtan csekkolni a különféle közösségi média platformokat, mit jelentenek idő közben a helyszínről a bloggertársak. Megérkezés után rögtön el kezdtem kattintgatni a fényképezőgépemmel, majd letelepedtem az egyik asztalnál, mígnem befutott Festy, Magdi és Chaby a backstage-ből, majd Eszter-Virággal és Biankával bővült a csapat és vártuk együttesen, hogy elkezdődjön a divatbemutató. Legtöbbjükkel először találkoztam személyesen, élvezet volt hallgatni a sztorikat a fotózásokról, a backstage-beli élményekről!







Végtelenül izgatott voltam, mikor helyet foglaltunk, a fények vörösre váltottak és el kezdett dübörögni a zene - a tüdőnkben. Nem vicceltek a szervezők, tényleg igazi sztár-áradatot láthattunk a kifutón és a közönség soraiban egyaránt, de felfogni sem volt nagyon időm, sorra vonultak fel a sztárok és a modellek és prezentálták nekünk a jövő tavaszi-nyári trendeket.

ANDA, Dori Tomcsanyi, Elysian, NUDE by NUBU, Nora Sarman, Konsanszky és a The Four kollekcióit láthattuk, a show-t Epres Panni nyitotta egy ANDA kreációban, a tervező csodásan kombinálta az elegáns felsőrészt ezzel a sportos nadrággal, a rátétek pedig légiessé tették az egész szettet:



Személyes kedvencem következik most, Dori Tomcsanyi ruhában Balla Eszter hozta el A ruhát: végtelenül imádom, ha a szürkét neon, vagy pasztell színekkel kombinálják, hát most megkaptam: szürke-menta kombinációban vonult végig a kifutón ez a gyönyörű, kétgyermekes anyuka, csak úgy ragyogott és igen, számomra már elhozta a jövő tavaszt:



Ha Elysian, akkor báj és könnyedség. Most sem volt ez másként, Wolf Kati énekesnő egy légies és elegáns ruhában jelent meg a kifutón, a teljes kollekciót elnézegetve pedig én is habkönnyű szerettem volna lenni:



Jaskó Bálint és Farkas Franciska a NUDE by NUBU show sztárjaként vonult végig előttünk, abszolút hordható és kényelmes anyagok jellemzik a kollekciót - számomra elengedhetetlen, hogy ne csak jól mutassunk a ruhánkban, de komfortosan is érezzük benne magunkat, Franciska szettje pedig ezt hűen tükrözi:




Nora Sarman "holló" ruhakölteményében Görög Zita jelent meg előttünk, mint a végzet asszonya. Az ezen a ruhán látható, áttetsző betéteket a kollekció további darabjai is magukon viselik pasztell színekkel kombinálva, melyekkel igazi macaron-lánykák lehetünk, ha kirügyeznek újra a fák:



Rezes Judit színésznő és a legutóbbi Szombat esti láz széria győztese Konsanszky egyik kreációját viselte, a kollekcióban a fekete-fehér monokróm darabok és a bőrhatású felsők rendkívül tetszetősek voltak:



A The Four tervezőtriót a kedvenceim között tartom számon, Péterfy Bori ebben a barack-fekete kombinációban uralta a színpadot. A fekete és szürke színek sem maradtak el a további daraboknál, a fém rátéteken, melyeket például sapkákon alkalmaztak, ahogy megcsillant a fény, szinte egy sportkocsiban éreztem magam. A digitális kijelzős órák számlapját különféle ruhadarabokon megjeleníteni szuper ötlet, én máris beleszerettem ezekbe a darabokba.



A show utáni állófogadáson zamatosabbnál zamatosabb falatkák, vidám, de többségében ismeretlen arcok, pezsgőhegyek (nekem ásványvíz, mert kocsival voltam) és egy remekbe szabott, bogyigyümivel tálalt gesztenyepüré vett körül minket. Az utolsó metró elcsípése előtt még sikerült megismernem marketingeseket, tervezőket - a Bridget&Olivia Showroomba most már meg kell szerveznem a látogatásomat -, és még Varga Viktor magyar korona fejdíszét is megcsodálhattam közelebbről :)

Rendkívül hálás vagyok a meghívásért, hatalmas élményt adott ez a nap, emellett sok hasznos tanácsot is kaptam.

A végére pedig egy kép egy felezett Reniről, a fotó jobb szélén szemlélem elmélyülten a kollekciókat:


képek forrása: marieclaire.hu




További élménybeszámolót Chaby blogján olvashattok a különböző kollekciókról, a pénteki nap beszámolóját se hagyjátok ki a Marie Claire oldalán, a backstage-ben történtekről és a sminkekről bővebben pedig Magdinál találtok bejegyzést.




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Valóban remek élmény lehetett :)

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok egy divatmágus, de még én is szívesen ott lettem volna :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem Roxfortos diplomával mentem (azt otthon hagytam)
      :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt