Inspirációs képválogatás

Hű, jövő héten már Szenteste napján fog kikerülni a következő inspirációs képválogatás, ajjh, de izgi! Nálunk idén nem lesz ajándékozás, csak a szokásos karácsonyi menü és mindenki szépen mosolyogva fog a fa alatt csücsülni és örülni annak, hogy van munkája. A karácsonyfának való ezüstfenyőt már megvettük, a pincében várja, hogy jövő héten már csak ővele foglalkozzunk, szerváltam is rá most vasárnap három, ezüst glitterekkel beterített karácsonyfadíszt: egy trombitás angyalkát, egy pillangót és egy galambocskát, darabját kemény 69 forintért a madaras teszkóban. Nagy valószínűséggel lila színnel fogom az ezüst díszeket párosítani, de ezt majd instagramon úgyis látni fogjátok, nagyon update leszek :D



Micsoda kis finom darabok:



Meg kell találnom az ideális bőrdzsekit, bár már most is nézegetem őket a leárazásokon, de mondanom sem kell, hogy tüdőben kicsi mindegyik:




Nálam a kávé iránti igény egy Stahl Judit könyvhöz hasonlítható leginkább: "Gyorsan, valami finomat!"




Ez a lány nagyon egy követ fúj velem :)




Helló, bébibogyó!



Hmm, mondjátok csak, mikor lehet újra nyitott orrú cipőkben flangálni?



Tökéletes azték mani, tökéletes aztékmintás háttérrel:




Már-már unalmas fekete-military outfit lehetne, de a nyakláncok és a metál magassarkú megadja neki azt a bizonyos plusszt:




Az összes ételkiszállítós cégtől kedvezményt kapnék, mert olyan szinten nem kelnék ki ebből az ágyikóból, hogy még főzni sem főznék:




Egy kis aszimmetria mindig jöhet, pláne ilyen dögös nyaklánccal:




Kagylószerelem:




Szerelem első látásra ez a kabi:




Jó, szerintem megvan, mivel fogom magam nyáron itatni egyfolytában:




Nem, nem tudom megunni az aztékmintás manikat, még akkor sem, ha jelen esetben mattot kapok:




Szilveszteri díszpárnácska:




Ebben a fehér rétegezésben még én sem fáznék :)




Jóbarátok - Janice (Chandler exbarátnője)-féle reakció: "Ó, te jó éééééééég!"




Na egy ilyen cipő még felbukkanhatott volna Az ördög Pradát visel című filmben, helyénvalónak érzem a beépített lángnyelvek alapján:




Dzsízössz!!!




Végre egy laza kis party outfit:




Túltengés van, tuuuuuuudooooooom:




Mivel pizzában is imádom a margaritát, ez is csúszni fog, tudom :)




Egy szimpla, fekete ruha egy dög borítéktáskával:




Leginkább az alsó, kékáfonyás jégkockák ragadták meg a tekintetem:




Műbőr hegyek, hová legyek?




Ahhoz, hogy az én asztalkám legyen, túlságosan kevés a bizsu:




Ez most komoly, hogy egyetlen cseppet sem hagytál? Mindjárt elalszom! Ja, nem, nem mindjárt, most:




Bizony Lányok, én már szóltam, hogy a bő szár újra divat lesz! :D





Kitartást mindenkinek erre a hétre a melóhelyi/sulis hajtáshoz! :)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. És hallom Janice hangját...
    Nagyon jó képek, szokás szerint, csak egy kérdésem van: mit csinálsz a szilveszteri párnával az év 364 napján és mit Szilveszterkor? :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ünnepi időszakban valami központi helyre ültetem, a többi időt pedig mosásban/szárítón/szekrényben/glitterfelvarró műhelyben tölti :P

      Törlés
    2. Hm, hát végül is, ha nem sértőtik meg, hogy csak az ünnepek királynője lehet, akkor jogos. :)

      Törlés
    3. Nem sértődik meg, megbeszéltük a dolgot :P

      Törlés
  2. Az az ékszer akar engem... el vagyok veszve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Téged akar, akkor semmi és senki nem akadályozhatja meg a sorsszerű találkozásotokat! :)

      Törlés
  3. Jaj, Janice XD
    És éljen a bőszárú gatya divatja :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy Te leszel az egyik, aki éltetni fogja! :)

      Törlés
  4. Az a quiche nagyon guszta! :P

    Tegnap épp Jóbarátokat néztem és az a rész volt, amikor Chandler leborítja Janice-t az ágyról. :D
    A kardigán a legnagyobb kedvencem. :) No meg a sünike. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sünike egész egyszerűen zabálnivaló! :D

      Törlés
  5. Engem a csodás párna fogott meg, imádom. <3

    VálaszTörlés
  6. Egyrészt mindegyik kép nagyon tetszik ismét, másrészt pedig hetek óta próbálom fényképen elkapni azt a pillanatot, amikor Muffin arcán ugyanígy fentragad a joghurtospohár. Mert az neki minden alkalommal jár, és hagynom kell neki benne egy kicsit :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, bárcsak sikerülne elkapni azt a pillanatot, imádnám! :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt