Személyes: Filmes TAG

Most, hogy közelednek az ünnepek és végre lesz ideje az ember lányának utolérnie magát, nomeg némi kikapcsolódás gyanánt filmmaratonokat tartani a kanapén, a kedvenc pokrócában, teljesen időszerű, hogy megosszam a fenti TAG formájában a filmes ízlésvilágom Veletek:




1. Kedvenc filmed?
Twilight-filmek. Nálam nagyon betalált ez a jól felépített, tinihisztériát kiváltó sztori annak ellenére, hogy kifejezetten öreg vagyok már tinédzsernek.

2. A kedvenc meséd?
Hupikék törpikék sorozat

3. Az első mese/film, amit láttál?
Amiket a rendszerváltást megelőző időben adott a TV.

4. Egy film, ami mindig megnevettet:
We are the Millers: rettenetesen agyament, káromkodnak benne, mint a kocsis és nagyon szerethető karakterekkel rakták tele.

5. Egy film, amitől sírni tudsz?
Only You. Még nem voltam tinédzser, amikor anyummal ketten a helyi moziba jártunk és mindig ezt a filmet néztük meg. Persze nem lett más a vége, meg a sztorin sem változtattak, de annyira jó szórakozás volt, amolyan igazi anya-lánya moziest, chipses zacskók csörgésével és a legjobb ülőhelyek levadászásával, valamint a happy end megsiratásával :)

6. Egy film, amit sosem unnál meg:
Könnyű nőcske. Emma Stone zseniális színésznő, a humorunk pedig az ebben a filmben megszemélyesített karakteréhez igencsak hasonló.

7. Egy film, amit utálsz:
Gyűrűk ura. Akárhányszor nekiveselkedtem, elfogyott a türelmem, pedig nagyon edzettem rá, hogy türelmesen végig fogom nézni, de ez tisztára olyan, mint a rétestészta.

8. Egy film, ami valamilyen emlékhez köt:
Twilight - Eclipse: pontosan a diplomavédésemkor került a mozikba, előtte természetesen ahelyett, hogy a tételeket tanultam volna, azokat a francos trailereket játszattam le szegény Youtube-al :)

9. Egy mese, amit utálsz:
iCarly. Valahogy nem érzem létjogosultságát a padlástérben netre műsort forgató kis tiniket.

10. Egy film, amiről valaki eszedbe jut:
Férjhez mész, mert azt mondtam: eszem ágában sem volt megnézni ezt a filmet, de Andika kolléganőm rábeszélt. Eleinte egyesével tépkedtem ki a filmtől a hajszálaimat, most pedig ha adják a tévében, azon kapom magam, hogy ülök és nézem.

11. A kedvenc sorozatod:
Szex és New York: fiatal tiniként a Pro7-en néztem és már akkor jókat derültem ezeken a csajokon. Jópárszor megtekintettem az összes évadot, majd amikor magyar szinkronnal megjelent, ugyanúgy végignéztem a sorozat részeit.

12. Egy film, aminek legszívesebben a főhőse lennél:
Az ördög Pradát visel: persze nem a főnöki szivatásokra lennék vevő, hanem egy magazinszerkesztőség mindennapjaiba nyernék nagyon szívesen bepillantást és ha már a filmben a személyzetisnek jó a humora, még fel is vesznek és ott dolgozhatom. Bár inkább Emily-re hasonlítok a szarkasztikus humora alapján.

13. Egy film, amin megijedtél:
Amitiville-i horror volt az a film, ami megtépázta a lelkem.

14. Film, amin elgondolkodtál:
Mátrix: ki tudja, lehet annak a csirkének is attól van csirke íze, mert a Mátrix elhiteti velünk :)

15. Film, amiben kedvenc színészed/színésznőd játszik:
Hugh Jackmant rendkívül jó pasinak tartom, a Van Helsingben szívesen megtekintem kalandjait a vámpírokkal.

16. Az utolsó film, amit láttál:
Papa, én nő vagyok: ugyan nem egy mai darab, de nagyon a szívemhez nőtt még azokból az időkből, amikor a könyvtár VHS kazetta részlegéről kellett kikölcsönözni.

17. Egy film a kedvenc rendeződtől:
Sajnos azt kell mondjam, hogy nincs kedvenc rendezőm, mert főszereplők és sztori alapján választok filmet.

18. Egy film, amit sosem néznél meg:
Amik a holokausztról szólnak. Nem és nem és nem.

19. A legjobb barátod kedvenc filmje:
Ezek szerint nincs legjobb barátom, mert nem tudom, mi a kedvenc filmje sem Mariannak, sem pedig Adrinak.

20. Egy film a kedvenc műfajodból:
Olaszország nálam mindig jó kis téma, így legyen mondjuk az Ízek, imák, szerelmek. Imádnivaló az Olaszországot és az olasz mentalitást bemutató etap, mintha én is ott lennék és enném azt a forró, bolognai spagettit.

21. Egy film, amit gyerekkorodban szerettél:
A kis hableány.

22. Egy sorozat, amit ki nem állhatsz:
Grace klinika: az elején néztem, de annyira lélekölő és depis hangulatú számomra, hogy felhagytam a nézésével, amikor a valakiből kioperált bomba felrobbant a helyes tűzoltó kezében :(

23. Egy film, egy olyan szereplésével, akit utálsz:
Fekete hattyú, Natalie Portman főszereplésével. Komolyan nem értem, mit esznek annyian ezen a csajon, mert számomra semmi szerethető nincs benne, meg nem is nagyon tudok azonosulni egy ilyen rettenetesen vékony lánnyal. Inkább meghívnám hozzánk 2 hétre és főznék rá, hogy olyan kis pirospozsgás arcú legyen már végre és ne csak a jól alkalmazott pirosító miatt.

24. Egy film, a keresztneved első betűjével:
RED: szuper ez a nyugger titkosügynök koncepció :D

25. Egy sorozat, amit többször is végignéztél:
Szerintem nincs olyan, aki nem futott volna bele élete során legalább 30 különböző csatornán a Jóbarátokba :)

26. Egy film, ami megrendített:
Világok harca: eddig is közismert volt számomra, hogy világvége hangulatban az emberek mi mindent megtesznek a túlélésért, de ezt mozivásznon látni olyan hangeffektekkel kísérve, amitől úgy istenigazából összerezzensz...

27. Egy film, amitől jobb kedved lesz:
Csak szex és más semmi: Csányi Sándor és Schell Judit még mindig cukik együtt, a kis csetlések-botlások és poénok pedig szuperül a helyükön vannak a filmben :)

28. Egy sorozat/film, amit ajánlottál és megszerettettél legalább 1 emberrel:
Társas Játék: imádtam, hogy végre egy nézhető, magyar sorozatba futottam, ami igenis, odaragasztott  a képernyő elé, minden vasárnap este, pontban 8-kor. Másnap persze erről csicseregtem bent a csajoknak a melóhelyen, aztán ők is rákaptam erre a sorozatra :D

29. Egy film, csak úgy:
A csúf igazság.

30. Egy másik kedvenc filmed:
Napsütötte Toszkána: Olaszország, újrakezdés, az otthon megteremtése (egy lakberendező veszett el bennem), ajjh! #sóhaj




Ugye Ti is kitöltitek ezt a TAG-et? :)

Pusza: Reni




Megjegyzések

  1. Juj, ez nagyon jó TAG, mindenképp meg fogom írni!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is lopom :P (bár a gyűrűk urás résznél a szívemhez kaptam - hogy lehet azt a filmet nem szeretni? Na jó, valószínűleg úgy, ahogy én a Twilight-ot :P)

    VálaszTörlés
  3. Szuper, tag el is lopom :) Natalie Portman... végre valaki, aki egyetért velem! Semmi, de semmi nincs abban a nőben... SEMMI. És a Fekete hattyú is úgy volt borzasztó, ahogy volt. Mila Kunis amúgy meg simán lejátszotta N. P.-t a vászonról. Nem értem azt az Oscart. Sehogy sem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt