Élménybeszámoló és kincsek a 2014.11.29-i blogtalálkozóról

Emlékeztek még, hogy mit hirdettünk gőzerővel a Lányokkal, idén ősszel? Bizony, a már-már szokásosnak mondható blogtalálkozót, mely eseményre november utolsó szombatján kerítettünk sort a budapesti Árkád és Sugár bevásárlóközpontokban és ahol szép számmal jelen voltunk mi, smink- és körömlakkfüggők :)

A gyülekező egy jól ismert, koffeinellátó-lánc foteljainál volt, már szép számmal voltak a csajok, mikor megérkeztem (hogy én miért nem tudok ilyen napokon alváshiánnyal küzdeni és jó korán odaérni?). Ismerős és csak picit ismerős arcok egyaránt voltak, de nagyon hamar belevetettük magunkat a társalgásba és a forró kávé elkortyolgatásába, bár amennyit az enyémre vártam, már ott és akkor helyreállt a vérnyomásom. Mert 2 úriember, 10 elviteles kávéval nem Renibarát. Na de nincsen semmi baj, nem következett be az apokalipszis, helyette kezdetét vette a könnyed csicsergés, az újonnan érkezők üdvözlése és Renike beterítése ajándékokkal :) Történt ugyanis, hogy Szilvitől a névnapi, Lollitól a welcome ajándék, Katy-től pedig a nem használom, de Te tökéletes, új gazdája leszel cuccok elárasztottak, komolyan mondom, azt sem tudtam, hova kapjam a fejem!
Mutatom is őket szépen, sorrendben, elsőként a Katy-s kupac (ugye, hogy ez a nőszemély nem normális? :D)




Sminkecsetek. Amikből ugye sosem lehet elegendő darabszámú itthon, ráadásul megkaptam Tőle az eredeti Real Techniques stippling brush ecsetét, elképesztő! Az RT ebay-es hasonmásával már rendelkezem, jelenleg az a kedvenc ecsetkém pirosításhoz.
Érkezett még mellé egy O'Connor szemhéjpúder ecset, szépen tömött és hosszúkás, remekül lehet majd vele felütögetni a szemhéjamra a kívánt színt.
A mellette fekvő, Coastal Scents satírozó szivacskájával igazán elfüstösíthetem (nem, nincs ilyen szó :D) a tekintetem, az Oriflame pillangó ecsetével pedig az arccsontomra felvitt highlightert tudom szépen, finoman eldolgozni:



Isteni szemhéjpúder-palettákat, pirosító-hightlighter palit és szemhéjpúderrel átitatott "szempálcikát" kaptam, utóbbira nem írom, hogy fültisztító pálcika, mert rosszabbul hangzik, mint amire rendeltettek a kicsikék, ugyanis a különböző árnyalatú pezsgőszínekkel a kívánt színt tudjuk felvinni a szemhéjunkra/mélyítővonalra, majd szépen összedolgozhatjuk őket egy ecset segítségével és már készen is vagyunk! :) Ugyanezen elven működnek a sminkmatricák pl. a PinkPanda oldalán, lessétek meg őket!
A palettákról pedig nem mesélnék sokat, mert egytől egyig varázslatosak, külön bejegyzésben közelebbről is megmutizom őket, szvaccsokkal :P



A kis tégelyekben lila krémes szemfesték, lila és fekete szemhéjtus lapul, hozzájuk érkezett kiegészítésként egy lila, Sigma mono szemhéjpúder, az alsó két kis tégelyben pedig bármit tárolhatok, kotyvaszthatok, nyehhe! #összedörzsöltematenyereimet :)



Körömlakkok nélkül lehet élni, de nem érdemes, ezt Katy is nagyon jól tudja, így a gondjaimra bízta a következő szépségeket:

Aden - csillámos lila, fogalmamsincsmilyennévenfutó körömlakk
Lacquer Pearl Nail Polish - Glitter
E.L.F. - Champagne
Lovely Color Mania - Brokát



No de a lila vonal még nem ért véget, egy lila csomagolású, fincsi illatú parfümöt és egy makramé karkötőt kaptam Tőle ajándékba, tele négylevelű lóherével:



Még mindig nem nőttem ki a tasakos mintákból, így megdobott jó párral, hogy semmiképp se érjek a készleteim végére:



Végül, de nem utolsósorban egy gasztro jegyzetfüzet, a Lush Mint Julips mentolos ajakradírja és egy csomag lila virágos körömmatrica landolt a csomagomban, elképesztő mennyiség! Szerintem ennyire nem is voltam idén jókislány, de nem szeretnék vitatkozni, mert nem adom vissza egyik ajándékot sem! :D
A Lush ajakradírt egy párbaj keretében fogjátok viszontlátni a blogon, amikor összeméri erejét a Lush Santa's ajakradírjával:




Vissza a blogtalálkozóhoz: ebédidőhöz közeledve, mikor már mindenki felocsúdott az ajándékmennyiségek láttán (igen, nekem kellett speciel a felocsúdás) és összehaverkodott a csapat, lecsattogtunk a Nailland standjához, ahol mondanom sem kell, mindenki nekilátott a látvány befogadásának és az első látásra kb. 40 üveg megvásárolandó lakkmennyiség leredukáláshoz fejben. Szilvi már akkor lobogtatta a kezében a Picture Polish Monroe-t, mikor még szinte oda sem értünk, rendkívül boldog volt, hogy végre lecsaphatott szíve vágyára. Mivel én "sajnos" szinte hazajárok a Naillandhez, csak visszafogottan suhantam át a kínálat felett, majd tőlem egészen szokatlan módon a Flormar lakkok között kezdtem el kutatni valami gyönyörűség után.
Ahogy válogattam az üvegcsék között, egy egészen elképesztő dolog történt velem: egy aranyos leányzó odalépett hozzám és üdvözölt, egyúttal pedig elnézést is kért a zavarásért és annyit mondott, hogy tudja, hogy melyik blogot vezetem, amit ő rendszeresen olvas és imádja és én vagyok számára az első számú blogger, de már rohan is tovább, csak ezt szerette volna elmondani...gyerekek, erre az élményre nincsenek szavak! Egyszerre voltam izgatott, meghatott, megszeppent, beszédes, mosolygós és maga elé révedő. Ez az élmény ne tudjátok meg, mennyit jelentett nekem, ez olyan szép! A mai világban egy ilyen elismerést kapni azért a napi "hülyeségért", amit itt, a blogon írogatok össze, egészen elképesztő. Nagyon jól esik! És nem győzök elég hálás lenni ennek a leányzónak, hogy tudomásomra hozta azt, hogy mennyire szereti az írásaimat. Köszönöm. Leírva elég egyszerűnek tűnik ez a szó, de rengeteg mindennel van megtöltve. Te jó ég! Ezt, hogy így leírtam, újra átéltem ezt az egy percet, elképesztő! De azt hiszem, ezt a szót már használtam.
Nagyon örülök, hogy találkozhattunk, máskor is gyere oda nyugodtan, ha nem lesz ilyen őrület és rohanás, lecsüccsenhetünk beszélgetni, jó? :)

A jóleső kábulatból a lakkos üvegek csillogása rázott fel, folytattam az oly sokak által szidott tevékenységemet, vagyis inkább rábeszéltem, mintsem lebeszéltem a delikvenseket a kiszemelt lakkokról. Ez van. Szilvinek is a kezébe nyomtam egy fekete holo Colour Alike lakkot és hát hogy-hogynem a kosarában landolt...még ilyet! :D

A körömlakkokkal feltankolva megebédeltünk egy kicsit szétszóródva, mert az Árkád kajálda részlege ebédidőben egy kész csatatér, szó szerint megy a harc az ülőhelyekért. Én a KFC-t vettem célba, mostanában sokkal jobban bejön nekem mind ár, mind pedig kínálat szempontjából, mint a meki, azt viszont meg kell hagyni, hogy a mekis sajtburger a legjobb a másnaposságra :) #nemfizetetthirdetés
Miután telepakoltuk a bendőnket, a telepakolt Naillandes szütyőkkel és a megunt és nem használt szépészeti cuccokkal áthurcolkodtunk a Sugárba, ahol el kezdtünk keringeni, mint valami költöző madárraj, de szerencsére a végén bevetettük magunkat egy nagyobb helyre és el kezdhettük kipakolni a szajrét a csereberéhez, amely pontban délután 2-kor el is kezdődött. Én velük tértem haza:




Drága Lolli még a blogtalálkozó elején beleparancsolta a kis kacsómat egy ajándékszatyorba és húznom kellett egy csomagot, melyet ajándékba megkaptam. Tündéri ez a lány!!! :) Ezt a csodaszép mécsestartót választották ki az ujjacskáim, ez az első karácsonyi dísz a lakásban, nagyon szépen köszönöm Lolli!



Katy egy kombinált bőrre való, ásványi púdertől vált meg, nekem pedig elég komplikált a fejemen a bőr, így nagyon kíváncsi vagyok, mit tud kezdeni a különböző területekkel.
Ágitól származik életem első Revlon Lip Butter ajakbalzsamja a 096-os, Macaroon árnyalatban, ajj de nagyon de nagyon megörültem neki, köszönöm szépen Ágim! :)
Flóra megvált egy apokaliptikus ajaklakktól, így a Rimmel Apocalips 303-as, Apocaliptic árnyalatát hoztam haza magammal, ami egy veszedelmesen intenzív, ciklámen ajakkence:




Semmi ok az aggodalomra, körömlakkok nélkül nem térhettem haza a csereberéről, így őrájuk csaptam le:

Astor, Fashion Studio - 004 Deliciously Violet
Essence, Ready For Boarding kollekció - 04 Via Airmail!
Flormar, Passionate Dots kollekció - PD03
Sally Hansen, Insta-Dri kollekció - 240 Blue Streak




Nem mondom, hogy gyorsan ment a teljes csere, elsőként mindenki lecsapott a másodpercek töredéke alatt kiszemelt kincsre, majd a megmaradt termékek felett eltöltött idő azt eredményezte, hogy szépen, lassan vándorolgattak a sminkcuccok a lányokhoz. Igen, van benne valami, ha valamit a szemed előtt hagynak, ami elsőre nem is tetszett. Meg másodjára sem. Harmadjára talán, negyedjére érdekessé válik, aztán már a leendő sminket/manikűrt tervezed vele... :P

A kávézástól, lakkshoppingolástól, ebédtől, ülőhelykereséstől és intenzív csereberétől picit megfáradva lassan a délután és az alkonyat utolért mindenkit, szépen, lassan mindenki hazaszállingózott, én még átcsattogtam az Árkádba, hogy meglessem a Yankee Candle tart-okat, meg az Ágiék által zsákmányolt csizmiket, de én is léptem, mert mentünk a zurammal be a belvárosba, átvenni a dedikált, Limara péksége bloggere által írt szakácskönyvet.



Rendkívül élvezetes és sűrű nap volt a november 29-e, de nagyon élveztem, nagyon sok élménnyel gazdagodva és leszakadó karokkal értem haza, csak meredtem magam elé, hogy ennyi zsákmánnyal én hogy voltam képes fel-alá szambázni a két bevásárlóközpontban, majd bebékávézni a városba, majd onnan haza :)


Köszönöm szépen mindenkinek, hogy eljött, nagyon bízom benne, hogy Ti is jól éreztétek magatokat! A legközelebbi blogtali - melyre blogger és olvasó egyaránt hivatalos - már a következő évben lesz, tavasszal, szóval készüljetek! :D

A résztvevők blogjait én is belinkelem a bejegyzés alatt, hogyha még nem olvassátok őket, akkor a feliratkozás gombot minél előbb alkalmazzátok a blogjaikon! :)







Köszönöm ezt a szuper szombatot MINDENKINEK! :)))

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. "és összehaverkodott a csapat..." mekkorát röhögtem, amikor ezt olvastam :DDDDDDD
    Ó, Revlon Lip Butter, gyorsan lecsaphattál rá, hogy még csak észre sem vettem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hát tényleg összehaverkodott a csapat! :P

      Törlés
  2. Oh, hát te nagyon szeretve vagy, szép magyar kifejezéssel élve. :) De ez nem véletlen, öröm hozzád vissza-vissza járni.
    Nagyon jó volt egy hangyányit belecsöppeni a blogtali hangulatába. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de aranyos vagy, köszönöm szépen! :)))
      Olyan jó lenne, ha a legközelebbin Te is velünk tartanál!

      Törlés
  3. Szép kis termés, meg kell hagyni :) Az Aden lakkot szerintem te is imádni fogod, én elég gyakran nyúlok utána, mert csodásan fed egy rétegben, a színe meg ahhh..!
    A monroe egyébként most került le a körmeimről, bár fájó szívvel mostam le :( Annyira imádtam! Na persze hamarosan újra fogom használni :P És úgy örülök, hogy ilyen jó élményben volt részed, szuper lehet, mikor egy olvasód odajön hozzád és kifejezi a szeretetét mindaz iránt, amit csinálsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fantasztikus egy érzés, nem is sejtettem, hogy valaha részem lehet ebben! :)))

      Törlés
  4. Csudijó dolgokat kaptál és szereztél be, én is el lennék veszve köztük :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz nem elveszni bennük, nagyon jó érzés, hogy ennyire személyre szabott ajándékokkal szeretnek elhalmozni :)

      Törlés
  5. Utólag is csak azt tudom mondani, örülök, hogy elmentem és sok remek csajt megismerhettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, hogy Te is csatlakoztál, köszönjük szépen!!!

      Törlés
  6. Bárcsak egy kicsit közelebb laknék hozzátok, csajok!!! Ilyenkor úgy fáj a kis szivem, hogy nem tudok jönni... ezek a bejegyzések viszont nagyon jók, egész jól kárpótolnak :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó lenne, ha Te is velünk tartanál!

      Törlés
  7. Jajjj olyan jó lett volna ott lenni!
    Én sajnos aznap délig dolgoztam, de legalább délután volt egy kis örömöm, mert kimentem Bécsbe a tesómmal és a nagyimmal. Végre sikerült beszerezni az áhított Essie lakkot és egy second hand üzletben beújítottam egy kis alkalmi szütyőt, amiről itthon kiderült, hogy Vera Wang. XD 10 ercsiért abszolút megérte. Kár, hogy Gergő kapásból fürdőrózsának nézte. :D

    Na de most már igazán jöhetnétek ám Győrbe is valamikor csajok! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda kincsek, remekül hangzik! :)
      Győrbe? Hmm, elgondolkodtattál...

      Törlés
  8. Nana, ,várjunk csak! A Real Techniques-t Neked rendeltem, nem a nem használt cuccok közé tartozik, kérem szépen!!!! Külön Neked rendeltem meg Edittől, Angliából :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy eredeti, hogy eredeti és bontatlan, origi! :)

      Törlés
  9. Sose érek a végére ennek a haul posztnak olyan hosszú...na de majd valami karácsonyi pihenőkor újból nekifutok.
    Köszönöm a megemlítést, és égjen benne a mécseskéd szeretettel! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága, fantasztikus dísze lesz az ünnepi asztalnak! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt