Elfogyott termékek - az utolsó adag 2014-ben

Mindjárt lecserélhetjük az asztali naptárunkat egy újabbra, de még mielőtt ezt megtennénk, hozom az idei év utolsó, elfogyott termékes bejegyzését (hogy én miért nem tudok hosszú bevezetőket írni...?)







Arcápolás


Lush - Bûche de Noël arctisztító: a fekete tégelyes bejglitölteléknek egy külön bejegyzést is szántam a blogon, remek kis vegán termék, de az én arcbőrömet nem látta el kellő hidratáltsággal, így a bőr hámlása sajnos rendszeresen jelentkezett, a lejárati idő rövidsége miatt testradírnak használtam el a többi részét, ott viszont igencsak puhává varázsolta a bőrömet - ezek szerint csak a pofim ilyen kényes. Mivel testradírnak nem épp a leggazdaságosabb választás, így maximum a leárazásokon fog hazajönni velem.

The Body Shop - tengeri hínáros, mattító nappali krém: hihetetlenül könnyű krémzselé lapult meg a kis, 15 ml-es tégelyben, a mattító, nappali arckrém nagyon szépen siklott a bőrön, tényleg csak pár másodperc volt eloszlatni és 1 perc múlva már szépen be is itta a bőröm, jöhetett is rá a BB krém és a többi sminkcucc. A mattító hatását nagyon szépen kifejtette, tényleg egy szavam sem volt erre, azonban a homlokomon olyannyira megmókolta a faggyútermelést, hogy a nap felénél már húzódott ott a bőröm, hát ilyen sem volt még, hogy túlmattított volna egy termék :D
Ennek ellenére nyárra tutira be fogom szerezni újra ezt a terméket, mert akkor a forróság miatt megbolondul az arcbőröm és kell, aki kordában tartsa!





Testápolás


Fa Mystic Moments tusolózselé sheavajjal és golgotavirággal: Elenitől kaptam ajándékba még tavaly ezt a tusfürdőt, isteni, "lila" illata van, kellemesen édes, ugyanakkor van benne egy savanykás felhang, amit én természetesen bogyigyümisnek fogok titulálni. Jól tisztított, jól habzott, semmi gondom nem volt vele, sőt! Felkerült a megvásárolandó tételek listájára :)

The Body Shop - Cranberry Joy testvaj: ezt a testvajat Katy ajándékozta nekem, mielőtt kifutott volna, jól feltankolt nekem egy áfonyás testvajat, hogy ne szenvedjek annyira nélküle :) Még most is az üres tégelybe szippantok néha, igazi, fanyar áfonyás illat csapja meg az ember orrát, a testvaj pedig nagyon selymes volt, könnyen terült a bőrön és szépen, fokozatosan szívódott fel. Nagyon megszerettem ezt az áfonyás kiadást, így ha a mostani, deres vonal is hozza ugyanezt az illatot, akkor rövidesen megyek is tankolni a TBS-be.




Smink- és lemosás


Claire's - lapos szemhéjpúder ecset: ezzel a lapos, műanyag sörtés ecsettel szerettem felvinni a krémes szemhéjfestékeket, mivel nagyon jól felvették az anyagot és könnyedén fel tudtam vinni a szemhéjamra a kívánt színt. Sajnos, pont a kis kövecskék alatti részen az illesztés eltört, így kukázom szegénykét.

Ebelin vattakorong: rendkívül puha vattakorongok lapultak a csomagolásban, a bőröm is jól érezte magát, amikor hozzáért. Talán az extra puha kivitelezése miatt nagyon hamar felszipkázta a rá felvitt folyadékot (micellás oldat, körömlakk-lemosó), így több fogyott a smink- vagy körömlakk-lemosóból, egy adott műveletnél. Nem újravásárlós.

Isana - mandulás körömlakklemosó: a végére értem ennek a nagy flakonkának, az utánpótlása természetesen már ott figyel a fürdőszobai szekrénykémben. Szeretem, imádom, a körömlakkok kevésbé. Újravásárlós, mert a legjobb körömlakk-lemosó!





Meséljetek, Nálatok mik fogytak el így, Karácsony előtt? (a türelem nem ér!)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hűűűű, nagyon jól esik hogy végre sikerült egy normális tusfürdőt ajándékoznom Neked! :)
    Én is várom már a téli kiárusításokat, akkor tervezek feltankolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lila és bogyigyümis egyben, vagyis tökéletes! :))))))))

      Törlés
  2. Nekem valami jobb minőségű vattakorongot kell szereznem, mert ami itthon van az egy katasztrófa...
    Boldog Karit neked! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj, melyik márka nem viselkedik rendeltetésszerűen most Nálad? :(
      A Rossmann saját márkás vattakorongját előszeretettel ajánlom, megbízható és olcsó! :)

      Törlés
  3. Lesz majd decemberi elfogyottas videó, mielőtt kifejtem az éves kedvenceimet :-D Szóval majd meglátod, de lesz közte egy Isana is, még a Tőled kapott, és azóta már beszereztem két nagy kiszerelésűt :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt