Decemberi Pixibox 2014

Ez az idő is elérkezett, összeállították és kiszállították nekünk, szépség- és meglepetés rajongóknak az idei év utolsó Pixiboxát, mely ismételten rengeteg újdonságot rejtett magában.
Az előzetes hírlevélben mindig feltüntetésre kerülnek azon márkák, melyek valamilyen formában képviseltetni fogják magukat a soron következő dobozban, én ezeket majdhogynem már nem is figyelem, mert nem véletlenül fizettem elő még év elején a kéthavi minikarácsonyra :)





Szeretem meglepni magam? Naná! Szívesen próbálok ki újdonságokat? Természetesen! Ráadásul előfizetőknek az idei utolsó doboz ingyen volt, így még az anyagi oldalával sincsen semmiféle gond. Az én kiadásomban az alábbi termékek lapultak, nem a Nuxe olajas verziót kaptam, így kevesebben fogtok most utálni :P






Teljes kiszerelésű termékek


Az Uriage krémtusfürdő az első, teljes kiszerelésű termék a dobozban, a márka még számomra is újdonság, pedig már túl vagyok pár, termálvizet alkalmazó márka termékein. Szerencsére a tavalyi Pixiboxban is egy télvíz idejére tökéletesen alkalmazható, tubusos krémtusfürdő érkezett, meg is köszönte a bőröm, nem száradt ki, a lábikóim nem pirosodtak ki a hidegben mászkálás után, ami a meleg szobába beérve átváltott volna csípő, kellemetlen érzésre.
A most használt Lush és Yves Rocher tusolózselék kevésnek bizonyulnak télre az én bőrömnek, így szép, vagy nem szép, félretolom őket és helyüket az Uriage terméke veszi át. Mondtam már, hogy ez a tusi szappan-, parabén- és színezékmentes?

Én és az arcmaszkok? Jól tudjátok, egyáltalán nem állunk kapcsolatban. Nekem teljesen jól beváltak a krémes arclemosók, hosszú percekre, vagy akár órákra nem szeretnék frottírba csomagolt vallatótisztté változni a kevésbé látható pórusok eléréséhez #justkiddin'

A Bielenda azonban gondoskodott, hogy tegyek ezzel a termékkel egy próbát, nálam az aktív hidratáló arcmaszk landolt, mely 100% hyaluronsav koncentrátumot tartalmaz. Hajlott korom ellenére bizony még nem nyúltam semmiféle kémiai hámlasztó után, a kis vicces tinitonikokkal meg később a micellás vizekkel tök jól elvoltam, hát most sem egy meggondolatlan pillanatban fogom feldobni, előtte némi előtanulmányt azért folytatnék, nem szeretném, hogy ha nem is pontosan úgy reagál a bőröm, mint ahogyan azt szeretném, ne másnap, kora délelőttre essen a tali a legjobb barátnőmmel, egy zsúfolt plázában :)

Ajakbalzsamból legalább kettő kell egy női táskába: egy a neszesszerbe, egy pedig azért, hogy kallódjon a pénztárca, a zsepi és a mobil útvesztőjében, az utánpótlás pedig mindig jöhet! :D
A CoconutOil Cosmetics ezzel a termékével mutatkozik be a Pixi dobozban, a termék kókusz- és pálmaolajat, méhviaszt, kakaóvajat és pici steviát (természetes édesítőszer), E-vitamint és természetes eredetű illatanyagot tartalmaz. Ez remekül hangzik! Az én dobozkámban a levendulás ajakbalzsam lapult, szerintem még sosem volt levendulás ajakápoló termékem. 10 ml-t rejt magában ez a husi fémtégely, remélem a téli hideggel szemben fel tudja majd venni a harcot, jeges szél, brrrrrrrr.






Utazó méretű termék


Szó szerint évek óta nyúzok egy Drei Wetter Taft hajlakkot, sosem fog elfogyni, úgy érzem...addig persze nem szeretnék újat venni, mert akkor az az őskövület tutira a kukában végezné, a Pixibox által azonban szerencsére nem esem el a hajlakkok között újdonságnak számító, Schwarzkopf Professional Osis+ kipróbálásától. Igazi felüdülés lesz végre nem egy ragasztóval harcolnom, bár úgyis elsőként Ti fogtok értesülni a termékkel való tapasztalataimról :)
100 ml terméket tartalmaz ez a kis helyes fémdoboz, így egyrészt nem fog 3 használat alatt elfogyni, másrészt pedig ha a téli csapadék (már ha egyáltalán ilyesmi lesz ebben a szezonban) ugyanúgy lelapítja a Te hajadat is, mint az enyémet, akkor ez bizony egy táskába dobós darab lesz, mert ha beszabadulunk egy mosdóba, táskából flakon elő, fej előre, hajtövekre fújás indul! Ez a hajlakk formamegtartást és csillogást ígér egyben, nagyon kíváncsi vagyok! :)





Mini termékek


Az Uriage egy másik termékkel is jelen van a dobozban, ez a hosszúkás "toll" konkrétan egy ráncfeltöltő szérum, mely parabénmentes és hipoallergén és ugyanúgy megtalálható benne az Uriage termálvíz. 10 ml-ünk van arra, hogy a kiszemelt ráncokat eltüntessük vele, az én kombinált bőrömre önmagában alkalmazható, a száraz bőrűek pedig dobjanak rá egy hidratáló arckrémet is!

A Clarins márkát már 11 évvel ezelőtt is csak tátott szájjal nézegettem a boltok (pl. Azúr drogéria) polcain, ő is, a Shiseido is az elérhetetlen, csak bámulandó márkák közé tartozott. Eddig. Most, hogy kezembe foghatom az arctisztítótej és a hidratáló arckrém kis kiszerelésű változatát (utóbbi tökéletesen passzol például az én kombinált bőrömhöz), tiszta izgalommal vágok bele a használatukba :)

A La Roche-Posay Rosalia CC krémből is érkezett 3 ml, mely 30-as fényvédő faktorral van ellátva, helyettesíti a nappal arcápolót és az alapozót is, használatától az arcbőr megnyugszik, hidratált lesz és egységes képet ad. Paraben-mentes és hipoallergén termék, nála arra leszek kíváncsi, hogy a reggeli arctisztítás utáni bőrszomjúságot milyen mértékben lesz képes kezelni. Érkezem majd az eredményekkel!





Illatminták

Ha már egy pár méregdrága topán személyében nem is, azért Jimmy Choo csak beköltözik hozzám egy kicsit, a Flash és a Jimmy Choo Man miniparfümök személyében:






Kedvezménykártyák


Ne feledjük, ez a kiadás egy Joy magazinnal közös, évzáró dobozka, a fenti kedvezménykártyával a Joy magazinra előfizetve InStyle magazint is küldenek Neked :) Le ne késd, december 31-ig tudsz rendeni ebben az egyet fizetsz - kettőt kapsz, pontosabban hármat fizetsz - hatot kapsz akcióban!

Nuxe szárazolaj? Igen, legendás és tudhat valamit, ha ennyien rajonganak érte :) Az akcióban résztvevő patikákban 2015. január 31-ig vásárolj minimum 5.000 forint értékben Nuxe terméket és a vásárlás végösszegéből lejön 1.000 forint!

A Clarins márka a www.clarins.hu weboldalon található kínálat és kedvezmények mellett egy 1.000 forintos, beváltható kupont is küldött a dobozban, így még tovább lehet reszelni azt a bizonyos végösszeget :D





Magazin


A Piximagazin természetesen most sem hiányozhatott a Pixidoboz mellől, a magazinban a dobozban található márkák termékeivel ismerkedhetünk meg közelebbről, emellett a téli bőrápoláshoz tippeket, az arcmaszkokhoz pedig kedvcsinálót is kapunk, ha belelapozunk.


Ismételten rengeteg újdonsággal pakolták tele a dobozt, szuper márkákat vonultattak fel benne, alig várom a 2015-öt, a folytatást :)






Nektek sikerült megrendelni a dobozkát? Hogy tetszett?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nekem is ez a dobozom volt, csak két krémet kaptam a Clarinsből. :)
    Még egyik terméket sem próbáltam ki, tartogatom őket *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, akkor megnyugodtam, hogy Te is ugyanúgy viseltetsz a márka iránt, mint ahogyan én :P

      Törlés
  2. Szuper ez a doboz! Nekem az Osis-tól valami jeges fuvallat waxom volt, ami a fejemen kész trendi kócot gyártott. :D

    VálaszTörlés
  3. Az Uriage tusit én is nagy örömmel vettem használatba, és egyelőre tetszik, bár van egy nagyon hasonló termékem most szintén a kád szélén, vicces :-D Holnap viszont felavatom a Cranberry Joy tusfürdőmet, hiszen a karácsonyhoz új tusfürdő dukál :-D A Clarins krémes tapasztalataidra kíváncsi leszek nagyon :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt