Teszt: Lush - Bûche de Noël arctisztító

Nemrégiben láthattátok a Lush üzletben megejtett dorbézolásom eredményét, az eredeti cél kizárólag egyetlen termék, a Bûche de Noël beszerzése volt, a többi meg hát csak úgy jött magától...
Rengeteg helyen áradoztak róla, én meg amikor észbe tudtam volna kapni, már nem volt a boltok polcain, így nagyon megörültem, mikor végre sikerült az első tégellyel beszereznem belőle. És hát ahogy ez ilyenkor lenni szokott, szembe mentek a hatalmas elvárásaim a termékkel és a következő sült ki belőle:






Ez a természetes összetevőkből készült, vegán arctisztító termék leginkább egy tégely bejglitöltelékhez hasonlít és leginkább a benne lévő mandula és áfonya illata ütötte meg az orromat minden egyes használat során, hiába, ezekre az nassolnivalókra illatokra vagyok leginkább vevő :)
Használat során a bevizezett arcbőrre kentem fel aképpen a terméket, hogy egy csipetnyit kivettem a tégelyben lévő masszából, a tenyerembe raktam és pár csepp víz hozzáadását követően el kezdtem körkörös mozdulatokkal szétkenni a tenyerem egészén. Lényegében egy darabos diókrém, jelen esetben mandulakrém jelenik meg végeredményként, mely a vízzel történő vegyítés során kissé kifehéredik, így még inkább arra asszociálok, hogy ezt nem a kádban, hanem az étkezőasztalnál kellene művelnem, de haladjunk is tovább.




A darabos, ámde könnyű masszát körkörös mozdulatokkal belemasszíroztam az arcbőrömbe, majd miután szerintem elegendő elhalt hámsejtet masszíroztam le a búrámról, leöblítettem az arcomat. A kád az konkrétan tényleg úgy nézett ki, mintha bevittem volna magammal egy rúd diós bejglit nassolni és a felét beleejtettem volna a kádba, nagyon vicces látvány volt! :D

Lemosáskor éreztem, hogy marad az arcomon némi olajos réteg, de ez egyáltalán nem volt vastag és nehezítette el a bőrömet, egész egyszerűen volt ott valami, amit nem tudtam kitapintani, mégis ott figyelt és a hidratálásért felelt.

Az arcomról ezután leitattam szépen a felesleges vizet és belenéztem a tükörbe, a bőröm egyáltalán nem volt kipirosodva, az elhalt hámsejteket viszont nagyon szépen leszedte a BDN, a gyulladt felületek körül azonban túlzottan is hatékony volt, mivel itt a begyulladt pórusom körüli bőrt rendkívül kiszárította és már félig lehámlott a felső bőrréteg. Pedig csak arcot mostam.
És itt jön az, ami miatt én személy szerint nem szerettem meg ezt a terméket: a gyulladások körüli bőrt hiába hidratáltam éjjel az éjszakai, nappal pedig a nappali arckrémemmel, nem kapott nedvességet ott a bőr és még nagyobb körben hámlani kezdett.
Ez még éjjel talán nem is annyira zavart volna, viszont nappalra a hidratáló krémem fölé egy könnyű kis BB krémet, vagy gyenge fedésű, folyékony korrektort sem tudtam feltenni, mert azonnal kiemelte a további hámlást és nagyjából olyan látványt nyújtott, mint aki egy hete képtelen bemenni a téli szélből és úgy rakott volna fel alapozót az arcára.
Egész egyszerűen a pofim több hidratálást igényel, így ez az arctisztító kevés neki.




A Lush termékeknél különösen érdemes figyelni a lejárati időre - nem mintha a többi kozmetikai és fürdőterméknél ez smafu lenne -, mert bizony látványosan megromolhat a vásárolt csodaszer a tégelyben. Minden iparkodásom és arcfelületem ellenére a november végi lejárat engem is utolért, így az utóbbi időben 4 naponta a BDN-el radírozok fürdésnél, az arcomon kívül viszont a bőröm igencsak hálásan viseltetik eziránt a termék iránt, mivel ott hosszan megmarad ez a nagyon kis könnyű, hidratáló filmréteg, a kakaóvaj tényleg hatékonyan dolgozik a testem többi részén, ezért nagyon megdícsérem!



A Bûche de Noël a karácsonyi időszakban elérhető a Lush üzleteiben, 100 grammnyi terméket kapunk 1.990 forintért, mely az én felhasználási módom mellett 5 testradírozásra és minimum dupla ennyi arcradírozásra elegendő.
Nettinél és Magdinál is olvassatok bele a termékkel szerzett tapasztalataikba!



Nektek melyik az a Lush termék, amely nélkül nem létezhettek télvíz idején?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Akkor azt hiszem nekem sem lenne jó az arcomra, mert a homlokomon úgy hámlik a bőr télen, mint ahogy a kígyók vedlenek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne már, ilyeneket ne írj, mert itt röhögök a gép előtt! :PPP

      Törlés
  2. Sajnos nekem sem vált be, bár most szinte érzem az orromban az illatát, és egészen megkívántam.. :D
    Nem éreztem elég hatékonynak, és kb csak a felét sikerült elhasználnom, mert bepenészedett. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon féltem tőle, hogy hasonlóképp tönkremegy, így testradírnak használtam el, jól is hidratálta a bőröm :)

      Törlés
  3. Én is felnevettem Szilvi kommentjén :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész