Ugrás a fő tartalomra

Sicky Vicky time

Elmondhatjuk, hogy én vagyok az a tipikus lúzer, aki ha csak eljön pár napra szabira a melóhelyről, rögtön lebetegszik. Már lassan szobrot is emelhettek volna, melyen én testesítettem volna meg a betegszabi-mentes dolgozót, de ez érdeklődés hiányában elmaradt.
Ágynak estem, belázasodtam, rázott a hideg, tudjátok, csak a szokásos. Amikor nem csak az izmaink fájnak, hanem konkrétan már a bőrünk is. Amellett, hogy ilyenkor különösen nyűgös az alany és erőteljes hangulat-ingadozásban szenved, szeretnék ezúton tippeket adni élete párjának, hogy ilyenkor miként lehet az ágynak esett, dolgozó nő kedvére tenni és a pasi részéről élve megúszni a dolgot:





- ha a neveden szólít, akár suttogva, akár hisztérikusan, azonnal ott kell teremni, mert csak. Ha nem teszed, 30 percig azt fogod hallgatni, hogy cserben hagytad és magára hagyod a szenvedéseivel

- ha teát kér forrón, visszaadja neked, miszerint ez tűzforró és ihatatlan, vagyis eleve kissé kihűtött teával érkezz, mert még a leégetett nyelvért is Te leszel a felelős, nem elég így is a saját baja

- 3 réteg pokróc alatt is fázik, Te pedig értetlenkedve állsz előtte rövidnaciban és pólóban, miszerint már így is dög meleg van a lakásban. Ne bonyolítsuk tovább, tekerd picit följebb a termosztátot, hozz egy paplant életed nőjének, Te pedig dobd csak le azt a pólót

- a legritkább esetben van étvágya a lázas betegnek, mégsem szabad ilyenkor táplálék nélkül hagyni, szóval jöhet a kedvenc melegszendvics krémjével - amit Te ki nem állhatsz - egy fél szelet melegszendó vagy lekváros-vajas kenyér, amire szmájlit kanyarintasz a kedvenc lekvárjából

- ha már elunta magát alanyunk, vagyis már nem rázza a hideg és izzad szegényke a láztól, mint egy ló, akkor filmet szeretne nézni. Ha felvonultatod előtte az otthoni DVD palettát, arra a filmre is azt fogja ordítani, hogy "...de mindig ezt a sz.rt nézzük...", ami már pontosan 3 és fél éve ott porosodik bontatlanul a polcon. Ekkor nézz rá szerelmesen és kapcsold be valamelyik Szex és New York mozifilmet, vagy bármelyik csajos DVD-t, amelyet értetlenkedve nézel max 5 percig, majd elhagyod a szobát - normál esetben persze, mert most végig kell ülnöd vele

- lakásfelújítási kérdéseket ne ilyenkor vitassatok meg, mert ha képes is a beteg döntést hozni például a falfesték kiválasztása során, láztalan állapotban már nem feltétlenül fog egyetérteni azzal az árnyalattal...és ekkor ki lesz a hibás? :P

- teljesen mindegy, hány hónapja telepítetted a gépedre azt az öldöklős játékot és szoktuk meg a játékhangokat, azok most kifejezetten idegesítőek, szóval a szörnyek most egy pár napot igazán várhatnak

- az állatok megérzik, ha az ember beteg - a macskák ilyenkor rendszerint azonnal rohannak be a lakásba és fekszenek is rá az ágynak esett gazdira, akinek miután még a bőre is fáj, nem lesz épp hozzászólás-mentes ez az összebújás. Te viszont megnyugodhatsz, hogy nem (csak) Veled van baja (tulajdonképpen az egész világgal, mert ilyenkor még az a porcica is csak minket pécézett ki, amelyik az orrunk hegyére szállt és csiklandoz)

+ a végére egy állandó tipp: gondoskodj arról, hogy elegendő folyadékot vegyen magához, anyukával/anyóssal logisztikázzatok egy kis lábosnyi, gyógyító húslevest, ha pedig végképp nincs étvágya, néhány darab puszedli vagy kocka csoki mindig legyen otthon





Remélem, sikerült néhány derűs percet szereznem Nektek (hű, ez tisztára olyan, mint a '90-es években a műsorvezetői szöveg), én most megyek, megiszom a pohár 100%-os narancslevemet és visszabújok az ágyikóba gyógyulgatni.


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én a pálinka-kúrát ajánlanám, a kisüsti kiüti és levan a gond :)

    VálaszTörlés
  2. Én whiskey-vel szoktam gyógyulni, és hát igen, ilyenkor az a legjobb, ha körbeugrálják az embert. Amit Tamás ma szó szerint tett meg a konyhában körülöttem, két lábon ugrálva :-D

    Jobbulást, valamint kitartást Neked és a Zuradnak is :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszettek ezek a tippek, néhány szitunál magamra ismertem :P Nem vagyok egyszerű eset én sem, de nem csak betegen, normál állapotomban sem :D
    Jobbulást kívánok neked, drága, pihengess!

    VálaszTörlés
  4. Gyógyulást és kitartást az férjednek is! :)

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást, együtt érzek veled, sajnos túlságosan is. :( nemrég voltam beteg és most megint, de ma is kaptam isteni húslevest. :)

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást! És ez a cikk nagyon aranyos! :D A felelősség-áthárítás abszolút jogos! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy elnyerte a tetszésed :)

      Törlés
  7. Aranyos, bár egyáltalán nem ismertem magamra. :D Betegen inkább azt is alig tudom hogy hol vagyok, és pont leszarok (már bocsánat :D) mindent. :D Sőt én olyankor bújós vagyok, szóval ha nincs a párom akkor egy plüssmacinak kell helyetesítenie, de KELL valami. :3 De jókat derültem, ahogy olvastam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A plüssmacis megoldás is meggyorsítja a gyógyulási folyamatot :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.