Manikűrvadász - 13. forduló

Hurrá, ismét itt a manivadi, akarom mondani a Manikűrvadász újabb fordulója, ezúttal a szerencsés 13-as számmal, mely fordulónak én is a résztvevője vagyok :)




A sorsolásnál az én párom Fanni lett, a Nagy Mosoly blog szerzője, aki frappánsabbnál frappánsabb manikűröket alkot, nem véletlen, hogy ennyi körmös kihívásban vesz részt, csak így tovább! :)
Amelyik manikűrjébe pedig szó szerint, első látásra beleszerettem az az alábbi, szívecskés manikűr:





Ekkor még nem sejtettem, hogy kézügyesség hiányában meg fogom utálni ezt a technikát, amellyel a fenti manikűr készült, de legalább ezt is kipróbáltam: a tűheggyel történő mintázást:






Az eredeti manikűr alapján fehér és pink lakkokat vittem fel a középső- és gyűrűsujjamra, majd a kis szívek elkészítéséhez az első lakkréteg megszáradása után felvittem egy másodikat, majd fehér alap esetén a pinket, a pink körömnél pedig a fehér lakkot vittem fel a pontozóm segítségével a friss, második lakkrétegre és összekötöttem a pötyikéket egy tűhegyes végű pontozóval.
Akármennyire is igyekeztem nem rányomni a körömfelületre a szívminta elhúzásánál a pontozót, az végül a legelső lakkréteget is végigszántotta. Ez van.

A fenti képeken a harmadik, egyben utolsó próbálkozásomat láthatjátok, természetesen ezek a szíveknek indult valamik a legkevésbé sikerültek olyannak, inkább valami őszi falevél-tükörkép a koncepció, amely elmosódott egy víztócsában.

A körömlakkok kiválasztásánál a főszereplő színeket a China Glaze családjából választottam, a hüvelyk-, mutató- és kisujjamra egy nude színt, a Picture Polish Tango nevű lakkját kentem fel.
Fanni ugyan egy homoklakkot választott a mutatóujjára, de engem annyira megragadott az a gyöngyházas csillogás, hogy inkább a Tango-ra felkentem egy réteg China Glaze Travel In Colourt - csillogott is, mint őrült annak ellenére, hogy durván be volt borulva a fotózás napján az ég:







Felhasznált lakkok:

Picture Polish - Tango
China Glaze - Strike A Rose
China Glaze - Snow
China Glaze - Travel In Colour




Köszönöm, hogy részt vehettem ebben a sikersorozatban! :)




Megjegyzések

  1. De jó pofa! Igazán Renis :) Tetszik ^^

    VálaszTörlés
  2. hű, ehhez a technikához nekem nem lett volna türelmem, de te nagyon jól megoldottad ^^

    VálaszTörlés
  3. Valami fincsi réteges joghurt ugrott be róla. :P Nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat ^^ Nagyon vártam, hogy kiderüljön, melyik manit választod tőlem :)
    Nekem tetszik a Te verziód is, és én látom ám benne a szívecskéket! Lehet hogy vastagabb tűvel próbálkoztál, és amiatt nem akart úgy formálódni, ahogy Te szeretted volna? Mindenesetre szerintem így is jó lett, és a színek különösen tetszenek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Fanni, örülök, hogy elfogadhatónak találtad a kanyarintásaimat :P

      Törlés
  5. Nekem továbbra is tetszik, és kész :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik, szerintem én még ennyire se tudnám megcsinálni :D Jó vagy! Tényleg olyan mint a joghurt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem megyek és eszem mindjárt egy joghurtot :D

      Törlés
  7. Nekem így is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Bár a szívecskék nem igazán kivehetők, mégis nagyon tetszik a manikűr, egyedi lett <3

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett, nagyon tetszik. És egyáltalán nem baj, hogy nem lett olyan szabályos a minta, mint szeretted volna. ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész