Inspirációs képválogatás

Kissé ázott ürgeként, de elérkeztünk a hét közepéhez. Ezen a héten az égi csapadéknak köszönhetően már nem tudom hordani a cutout bootie-mat, amit rettenetesen bánok, mert nagyon megszerettem. A következő zsákmányos bejegyzésben megmutatom, miről is van szó, emellett gőzerővel dolgozom azon, hogy újra visszatérjenek a blogra az outfit bejegyzések. Várjátok már őket Ti is? :)



Álomalak az álomhajjal és az álomruhával:



Micsoda véletlen, hogy pont egy aztékmintás maniba futok bele:



Imádnivalóan laza:



Kissé behavazódott a drága a sok munkában:



Édes. Jó. Istenem...




Lovely:



Odavagyok ezért a dekorációért, bárcsak a saját szobácskámban ilyen lett volna anno:



Isteni jól mutat ez a blézer ezekkel a púderszínekkel:



Rendkívül mutatós kis nedű:



Hajj, de szép!



Fall is magical:



Kenza stílusa mindig is irigylésre méltó:


Megkóstolnám ám nagyon szívesen:



Typical raindy day outfit:



Magic castle:



Perfection:



Készletembe való nagyon ez a kis aztékmintás darab:



Így van, jól gondoljátok, akár az én hátsó kertem is lehetne:



I LOVE COFFEE:



Kell nekem ez a pár cipő:


OMG, akár egy holo fólia:



Ínycsiklandó:



Jajj, de kis vidám, nyári ruha...és pont megfelelő a mintája nekem... :P



Magic earrings:

Ebben garantáltan nem fázik:



Kizárólag a tojáslopók ellen épültem be, becsszó:



Igen, ezt a galádságot a végére hagytam :P




Kitartás Csajok ebben a nyúlós-nyálas időben! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jajjj a kutyus a hűtőben. :D
    A rojtos sál, az esős nap outfit kabátja és a menyasszonyi ruha a kedvenceim. :) Szuper képek ismételten. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy elnyerték a tetszésed! :)))

      Törlés
  2. Nagyon szuper képek mint mindig, mint tetszik, most kedvemre találtál kép ügyileg :D :)

    VálaszTörlés
  3. Hihi, de jó...:) pont a fehér papíros dekorációt készítem a hálószobába, mert nekem is nagyon megtetszett. :) :P
    Szerintem megöregszem mire elkészülök vele. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan nem, mert nagyon jó kézügyességgel vagy megáldva és hamar elkészülsz vele! :)

      Törlés
  4. Hát jó, akkor most keresek valami édességet magamnak, mert kínzol itt már megint a sütis képekkel!!! Még jó, hogy holnap egy rakat süti vár majd a családi bulin :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Te hibád, hogy ilyen későn nézegeted a sütis képeket! :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész