Inspirációs képválogatás

Egy nappal előrébb hoztam az inspirációs képválogatást, mert holnap van az utolsó fordulója Thimmyke őszi körmös kihívásának és ezegyszer szerettem volna pontos lenni :P Remélem, nem haragszotok meg Rám emiatt... :D
Kellemes inspirálódást!



Gyűrűrengeteg - rengeteg gyűrű:



Helló, poncsócskám:



Nude tipegők, sziasztok:



Még nem adtam a fejem körömmatricára, jut eszembe:




Ez a gyümölcsgombócolás nagyon bejön! :)



Beauty:



Ettől a gyűrűtől dobtam egy hátast:




Zöld-szürke futócucc - már csak a szerelés miatt érdemes lenne elkezdeni a futást:
(a mondat megírását követően az asztmás tüdő tiltakozását fejezte ki és leszavazta az ötletet - a szerk.)




Mattot kaptam:




Reese, drágám, az alakod mellett a volt férjecskédet (Ryan Phillippe) és a topánkádat is elfogadnám - és nagyon remélem, hogy ezt a mai bejegyzést a zuram nem fogja elolvasni:



Rólad szoktam néha álmodni, igen, így már rémlik:




Szürke hétköznapokra:



Ha az enyém lenne ez a ház, én tényleg csak a villanyszámla miatt aggodalmaskodnék:




Szerintem ha kitapétázhatnám kávés képekkel a házat, egyrészt egyedül élnék, másrészt folyton csak kávéznék:




Kristin sem bonyolítja túl az outfit of the day témát, mégis olyan magától értetődően, természetesen dögös az összhatás:



Tekerd meg és táncolj!




Jahajj, de beleszeretteeeeeem!





Nekem erről egy mécsestartó jut elsőnek eszembe, de azért kiinnám:




Green&gold = gorgeous




Nem lennék ételfotós. Egész egyszerűen képtelen lennék 1 percnél tovább egy szobában tartózkodni ezekkel a desszertekkel... :P




Csak lazán:





Ahh, varázslatos:




Instagramon is megtaláljátok a hölgyeményt, gypsylovinlight néven:




Jeeeeeez:




Lájkolom az állatmintás tipegőidet:




Ó, már most látni a tekintetükből, milyen kis rosszcsontok lesznek! :D




Ez akár lehetne az én körmöm is - az év 365 napján:




Ez meg az én tortám - az év 365 napján:





Sikerült a mostani képválogatásból kedvencet kinevezni? :)

Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Soha nincs kedvenc. Nem is lehet, mert mindet imádom !!! :D

    VálaszTörlés
  2. Most megint hogy válasszak kedvencet, amikor mindegyik olyan jó? :D Na de a kiszűrtek: a matt manikűr álomszép, a csokis krémes torta nyálcsorgató, a smink és az ezüst ékszerek meg tökéletesek ^^

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet kedvencet választani, mert MIND tetszik! A nude szandihoz hasonló drappom van, meg is simiztem gyorsan :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, érezze csak a törődést! :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt