Elfogyott termékek

Hihetetlennek tűnik, hogy kettő, azaz kettő sminkterméket is itt köszönthetek az elfogyott termékes bejegyzésben, hát odáig vagyok, meg vissza, nagyon kis ügyi vagyok! :D Mutatom is, miket fogyasztottam el az utóbbi időben és milyen volt a velük való tapasztalatom:








SMINK


Ebelin vattakorong selyemkivonattal: a DM saját márkás vattakorongja extrán puha és extrán jó használni is, jó érzés volt ezzel, a kifejezetten érzékeny bőrűeknek tervezett termékkel lemosni a sminket, esélyes a kicsike az újravásárlásra:

Fake MAC szempillaspirál: beszáradt a drágám, szóval mehet is a kukába, pedig mennyire szerettem a nyúlós, kátrányos állagát! Egészen dög pillákat varázsolt :)

Maybelline Dream Fresh BB krém: annyira jól működik együtt a bőrömmel, hogy az valami fantasztikus! A tubusból egy egészen sárgás tónusú és igencsak híg krém folyik ki, de azonnal idomul a pink beütésű, alapból hófehér bőrömhöz és ugyan nem túl erős a fedése, de nagyon szép, egységes bőrképet varázsol a pofimra. Újravásárlós lesz a későbbiekben.





Haj-baj és izzadásgátlás


Schwarzkopf Bonacure Sun Protect sampon: imádta a hajam, nagyon fényes és puha lett tőle és rendkívül élettel teli kinézetet kreált a termék. Feltétlenül be kell szereznem egy Schwarzkopf fodrászatban, ha elfogytak az itthon felhalmozott samponkészletek, mert ez a termék tud valamit!

Rexona Ultra Dry izzadásgátló dezodor: ez a termék nagyon nem vált be, kifejezetten örültem, hogy ez a kis kiszerelés végre elfogyott, az illata, ami inkább nevezhető szagnak, már önmagában egy elrettentő példa sajnos.

Rexona Active fresh izzadásgátló: a csalódásokat tartalmazó bejegyzésemben vele is találkozhattatok, lényegében az én bőrömön nem igazán akart működni, nem fogom újravenni - ezt a típust legalábbis a márkától kerülni fogom.





Meséljetek, milyen termékeknek értetek a végére mostanában?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem is elfogyott már a samponom. :( Hüpp-hüpp :'(

    VálaszTörlés
  2. Hajaj, én már számolni se tudom hanyadikat fogyasztom a Maybelline BB-jéből, most is ott lapul egy bontatlan utánpótlás a fiókban vészhelyzet esetére :D Ez az egyetlen sminktermék, amit hajlandó vagyok az arcomra kenni, mert még nem találtam olyan alapozót vagy másik BB krémet ami színben és állagban ennyire megfelelt volna, mint ez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Te vagy az egyik bebetonozott Maybelline BB-s, úgy örülök, hogy ennyire bejött Neked a termék! :D

      Törlés
  3. Oh Maybelline BB mennyire szeretlek téged is és a kék testvérkédet is! :D

    Azt az Ebelin vattakorongot is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, a kéket még nem próbáltam, érdemes? :)

      Törlés
  4. Én is pont tegnap örvendtem hogy elfogyasztottam két sminkterméket is :)

    VálaszTörlés
  5. No, akkor én megjegyzem magamnak ezt a BB krémet :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt