Bioderma sajtótájékoztató - 2014. október 14.

Rendkívüli módon megörültem, mikor értesítést kaptam arról, hogy kedvenc micellás arctisztítóm gyártója egy új, ekcémás bőrre kifejlesztett termékcsaládról tart sajtótájékoztatót, így nagy örömmel vettem célba október 14-én a Gerbeaud cukrászdát, mely impozáns belső terével otthont adott ennek az eseménynek:


"Bioderma - biológia a bőrgyógyászat szolgálatában"











Elsőként nézzük meg, mi is tulajdonképpen a Bioderma?

A cég 35 éves kutatási tapasztalattal rendelkezik, több, mint 50 nemzetközi szabadalmat tudhat magáénak és 3 franciaországi kutatóközponttal rendelkezik.
A cég folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeivel visszaadja a bőr természetes, biológiai ragyogását, nem csak a már kialakult probléma lokális kezelésével foglalkoznak. Hatásmechanizmusuk a sejtek mélyreható tanulmányozásán alapul, újraaktiválják a bőr természetes erőforrásait annak érdekében, hogy növelni tudják ellenálló-képességét a külső környezeti hatásokkal, betegségekkel szemben.

Tudtátok például, hogy a cég 1991-ben elsőként szabadalmaztatta a micellaoldatot? Ez az első és egyetlen olyan bőrgyógyászati micellás folyadék, mely biológiailag tökéletesen kompatibilis a bőrrel: a micellákat alkotó zsírsav-észterek segítenek újjáépíteni a bőr hidrolipid filmrétegét, mely tökéletes toleranciát és kényelmet biztosít az optimális sminkeltávolításhoz.



Az Atoderm termékcsalád megszületéséhez a 2007-es év kellett, mely szabadalom (EcoDefensine) serkenti a bőr által termelt antibakteriális peptidek természetes szintéziség és korlátozza az atópiás dermatitisz kiújulásáért felelős baktériumok elszaporodását.



A különteremben Bioderma termékek sokaságával vártak minket, a rendezvényen pedig egy új termékcsalád, a Bioderma Atoderm ekcéma megelőzésére és meglévő ekcéma kezelésére szolgáló párost mutattak be nekünk (photo by Eleni):





Az Atoderm Preventive (egészségpénztári kártyára is megvásárolható) az ekcéma megelőzésére - családi érintettség esetén az utódra nézve -, az Atoderm Intensive pedig a már kialakult ekcéma kezelésére szolgál, utóbbi teljesen illatanyag-mentes, hogy semmiképp se irritálja az amúgy sem egészséges állapotban leledző bőrt.
Elenim sajnos személyesen tapasztalta meg mindkét krém hatását, a megelőző krémtől bevörösödött az érintett bőrfelület, az Intensive-et rákenve azonban csillapodtak a tünetei, vagyis éles teszten mentek át ott, helyben a termékek :)

Ekcémás bőr esetén nem csak a bőr táplálásánál szükséges külön, erre a célra kifejlesztett terméket alkalmazni, mivel egymásra épülve dolgoznak a hatóanyagok az eredeti bőrfelület visszaállításán, így a termékcsalád tusolózseléjét, szappanját, ajakápolóját és kézkrémjét is célszerű beszerezni, hisz' a bőrnek sem tesz túl jót ebben az esetben, ha normál tusfürdővel mosakodunk, melynek bármelyik összetevője a fenti reakciót válthatja ki a bőrfelületen.






Személyesen ekcémában talán csak télvíz idején vagyok érintett, ilyenkor a kézfejemen egy úgynevezett hideg-ekcéma jelentkezik, amikor a bőröm totálisan kiborul a fagypont körüli hőmérsékletektől, így azonnal durva tapintású és érdes lesz a felülete, kézkrémmel pedig naponta 60-szor is bekenhetem, akkor is eléggé kirepedezik és a bőrfelület megfeszülése esetén pedig sajnos el kezd vérezni :(
A fentiek mellett pedig én is a szokásos, téli bőrszárazsággal küzdöm, szerencsére a Pixiboxnak köszönhetően hozzájutottam a Bioderma Atoderm krémtusfürdőjéhez, mely elsőosztályú "fegyver" a téli bőrszárazság ellen, nagyon szerettem azt a terméket és előszeretettel ajánlom is Nektek!



Örülök, hogy a rendezvényen a többi bloggercsajszival is találkozhattam, nézzetek be Kamillához is az első osztályú képekért! :)

A környezetemben több, ekcémában érintett hölgyemény is található, így kolléganőmnek, Andikának adtam a Bioderma Atoderm Intensive krémet, heteken belül megkapom tőle a részletes tapasztalatokat a krém hatékonyságáról, melyet mindenképpen megosztok Veletek is itt, a blogon (28 napos, folyamatos alkalmazás szükséges):




A termékek, melyekkel a szervezők elláttak minket a Sensibio, Sébium és Hyrabio termékcsaládokból kerültek ki, élen az én imádott, pink micellás sminklemosómmal, nagyon szépen köszönöm őket és a kedves meghívást! :)





Meséljetek, milyen termékeket ismertek a Bioderma márkától? Beváltak Nektek ezek a dermokozmetikumok?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nagyon jó lehetett, kicsit irigykedem is :)

    Édesanyám használja a Bioderma Sensibio AR BB krémet, és nagyon imádja. E mellett persze még használnia kell mást is, mert rettenetesen rosaceás az arcbőre :/

    Nekem pár évvel ezelőtt volt ekcémás mind a két kézfejem a hideg téli széltől. Száraz volt, apró pöttyök jelentek meg rajta, amik még viszkettek is szóval hab volt a tortán. Mostanra viszont ez már teljesen elmúlt. Biztos sokat segített volna akkor a Bioderma ekcémás termékcsaládja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ez a hidegekcéma úgy látom, egyre többeket érint, örülök hogy rendbe tudta hozni a termékcsalád a bőrödet!

      Törlés
  2. Olyan jó élmény lehet ilyenre elmenni :)
    Gondolkodtam sokat a Bioderma micellás vizén, amit te is nagyon ajánlottál, és habár szeretném megvenni magamnak, egyszerűen az ára visszatart :( Majd ha összespórolok rá, akkor remélem én is meglephetem magam vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ha összegyűlik rá a pénz, mindenképp a duplacsomagos időszakban csapj le rá (pl. most is láttam pár akciós kiszerelést), így kétszer annyi kerül a birtokodba, ugyanannyiért :)

      Törlés
  3. Jaj, köszönöm a beszámolót, így kicsit olyan, mintha én is ott lehettem volna :-) A Sensibio lemosó a leg-leg-leg számomra, ezt mindig kifejtem, amúgy pedig télen durván kiszárad több bőrterületem is, így az Atoderm szerintem nekem is jó választás lehet :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt