BH Cosmetics 10 részes Eco Brush ecsetkészlet

A PinkPanda oldalára vásárlási stop idején odatévedni tilos. Viszont hogyha régóta szeretnél egy megbízható ecsetkészletet venni, ami nem kerül sok tízezer forintba, akkor kanyarodj el a BH Cosmetics márka felé, mert jelenleg hatalmas kedvezménnyel vásárolhatjuk meg a különféle ecsetkészleteket!
Az esetek 98%-ban a leárazási címkékre fókuszálva nézelődök, most is így tettem, miután végleg örök kárhozatra ítéltem az Essence szemhéjpúder ecseteit - konkrétan szúrják a szemhéjamat, annyira durva a szálak vége -, melyek mesterséges pink és lila színe a MAC ecsettisztító folyadék hatására el kezdték engedni magukból a színt.

Na de visszatérve a vásárlásra, ennél a szépségnél kötöttem ki a webshopban, a minimalista dizájn azonnal meggyőzött, hát még a cuki, zöld ecsetnyelek:






Az ecsetek egyenként be voltak csomagolva egy ragasztott végű, erős fóliába, az arcra való ecsetek pedig még külön, fejvédőtokot is kaptak (van ilyen szó egyáltalán?)

Nem volt különösebb elvárásom, hogy milyen anyagból készüljenek az ecsetek, a sörte szintetikus anyagból van, az ecsetnyél pedig bambusz.
Nagyon nagy szükségem volt szemre való ecsetekre, igazából nézegettem ezt a három, arcra való ecsetkét, hogy fogom-e őket használni, aztán amikor végigsimítottam a szálakat, hát majd' elolvadtam, annyira csodásan pihe-puha volt mindegyik! :)

A készlet tartalmaz egy púder-, egy alapozó- és egy kontúrecsetet, a szemünkre pedig isteni sminkeket kanyarinthatunk a satírozó-, füstösítő-, ceruza-, lapos-, ferde- és szemhéjárnyaló-ecsetekkel, emellett pedig egy rúzsecsetet is tartalmaz a kis lenvászon tok.









Az első mosásukon is átestek már, egyetlen szálat sem hagyott el egyikőjük sem és szépen meg is száradtak. Nem annyira tömöttek, mint pl. a Real Techniques ecseteim, de ilyen árfekvésnél ez nekem igenis belefér.

A készlethez rendkívül kedvező áron jutottam hozzá, 16.890 forint helyett 6.168 forintba kerül az ecsetkészlet, jelenleg azonban sajnos készlethiányos - túl népszerű volt szegényem :)

A délelőtt leadott megrendelésemet 1 órán belül feldolgozták, azalatt e-mailek garmadát kaptam, többek között arról is értesítettek, hogy a csomagomat összekészítették és átadták a futárcégnek, és végül 24 órával a megrendelés leadását követően a kezemben tarthattam a kis szerzeményemet.
Így, első megrendelőként ajándékba kaptam egy Revolution matt ajakrúzst, melynek dögös, bogyigyümi árnyalatát én magam választhattam ki, jajj, nagyon jó első találkozásos élmény volt a Pink Pandával és Eszterrel - ha csak virtuálisan is :)



Meséljetek, miket rendeltetek már a PinkPanda oldaláról?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Még nem rendeltem, de előbb-utóbb biztosan fogok. :) Szimpatikusnak tűnnek ezek az ecsetek nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Ma érkezett meg pont a rendelésem a PinkPandától :) ....én is pont egy BH cosmetics ecsetszettre ruháztam be (Pink-A-Dot) és tényleg istenien puhák *-* és az áruk is nagyon jó (pláne most akciósan) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azt a készletet is nézegettem, szuper választás! :)

      Törlés
  3. Pink Panda for president! Nagyon szeretem ezt a boltot, na meg a BH Cosmetics termékeit is, és ezek az ecsetek is nagyon guszták... Amúgy pedig pirosításhoz pont a kevésbé tömött ecseteket kedvelem, úgyhogy ez az ecsetszett is nagyon szimpatikus :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd élőben is megvizsgálhatod közelebbről ezeket az ecseteket :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt