Beauty Trend Show - 2014. november 9.

November 8-án és 9-én a budapesti Syma csarnokban rendezték meg azt a Beauty Trend Show-t, melyen első alkalommal vehettem részt, a NaturalSkin.hu meghívására, ezúton is nagyon köszönöm, hogy gondoltak rám! :)



Vasárnap késő délelőtt nyakamba vettem a várost a fényképezőgépecskémmel és eltroliztam a Syma csarnokba, ahol is belevetettem magam a nyüzsgő forgatagba, sorra jártam szépen a nagyközönség és a szakmai látogatók számára megnyitott részleget egyaránt.
A szépségkiállításon kozmetikumgyártók, profi sminkesek, hajszobrászok és különféle szépítőeszköz-forgalmazók mutatták be portékáikat, a hatalmas körmös standokról nem is beszélve, csak úgy kapkodtam a fejem a különböző standok és a kínálat láttán.




Mikor odaértem, egy Hajas show kellős közepébe csöppentem bele, Hajas László éppen mélyen tisztelt mentorát hívta fel a színpadra, már egy megható jelenettel indult a memóriakártyám feltöltése:




A profi módon elkészített frizurák megcsodálását követően sorra jártam a standokat, némely arcszépítő berendezést én egy mini csillagkapunak néztem, érdekes szemeket meresztettem, na :)

Megérkeztem a Beauty Trend Show keretein belül megrendezett sminkverseny kordonjához, ahol is az Aranykor megjelenítése volt a feladat, Mara már akkor lelkesen dolgozott modellje sminkjén, rövidesen mutatom is, hogyan jelenítették meg a Nagy Gatsby film inspirálta sminket és ruhát. Összeverődtünk Odilékkal és együtt róttuk a kilométereket a kiállításon.

Nagyon kedves vendéglátóimnál időztünk nem keveset, egész egyszerűen nem lehetett elmenni szó nélkül ezek mellett a színezett ajakápolók mellett - mondjuk én rendkívül gyorsan lecsaptam az én kis lilácskámra :P








A Dizao Organics ajakápolók között mindenki megtalálhatja a kedvére valót, több, mint 10-féle színezetlen és kétszer annyi színezett ajakápoló áll rendelkezésünkre, melyek 100% természetes összetevőkből állnak:



Igen, itt már ment a kézfejekre a színmintázás és ment a diskurzus a lányok között, hogy jajj, melyik is legyen a kiválasztott? :) Én szinte percek alatt lecsaptam a leglilább, 212-es számon futó Iris árnyalatra, amibe már most beleszerettem: csodásan beissza az ajkam a tápláló hatóanyagokat és a benne lévő, természetes színezőanyag sem az ajkam felületén csücsül, hanem eggyé válik annak bőrével, részletesebben egy neki szentelt bejegyzésben fogok áradozni róla!




A következő, hosszabb időzés előtt még körbejártunk és fotózgattam, további remek képekért nézzetek be Odilhoz is!










A sminkverseny eredményhirdetését már nagyon vártuk, sajnos a top10-be nem válogatták be Maráékat, pedig engem azonnal levett a smink és az outfit a lábamról és azonnal a Gatsby-féle buliba röpítettek:



A dobogós művek pedig:




Az utolsó etapban a Yamuna Natural Beauty standjánál időztünk, azonnal belevetettük magunkat a csodás szemhéjpúderek színmintázásába és mivel Renike nem szándékozott szemhéjpúdert venni, ennek természetesen vásárlás lett a vége, 3 lila (már-már alapértelmezettként kellene tekintenem erre a szóra) szemhéjpúderrel lettem gazdagabb.
Amin magam is elcsodálkoztam az az, hogy ugyanúgy ásványi sminkeket, pigmenteket árusítottak, még talán a kiszerelés is ugyanolyan volt, mint más márkáké, csak épp ötödannyiba került egyetlen kis tégely - mondanom sem kell, hogy pár, évekkel ezelőtti vásárlásomat szívesen törölném így utólag.











Ez még csak két szín a háromból a kacsómon - eszméletlen ezüstös ragyogást produkáltak, én odáig voltam:








A Sharklady blog írója, Julcsi kapott egy fantasztikus sminket a Yamuna csapatától, egy igazán visszafogott sminket vittek fel az arcára, mégis annyira természetesen ragyogó kinézetet varázsoltak vele, valami mesés volt!

A Yamuna Natural Beauty természetesen nem csak ásványi szemhéjpúderből áll, alapozók, pirosítók, szájfények, sminkecsetek is megtalálhatóak náluk:






Sikeresen kikerültünk a sminktermékek bűvköréből és akkor tárult a szemünk elé, milyen széles választék található náluk szappanokból, samponokból, testvajakból, fürdőgolyókból, fürdősókból, az arcápolási vonalukról nem is beszélve:

















Még mielőtt ránk zárták volna a kapukat, gyorsan be is szereztem a Moyra standról két üveg lakkocskát, a rendezvényről pedig kissé fáradtan, de élményekkel gazdagon tértem haza. Rendkívül jól éreztem magam, isteni volt közelebbről is megismerkedni a különféle márkákkal, személyesen kipróbálni a kiállított termékeket és rengeteg információt begyűjteni róluk, nagyon szépen köszönöm a meghívást a NaturalSkin csapatának!!! :)



Meséljetek, Ti kint voltatok ezen a kiállításon?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Ó, azt hiszem jobb is, hogy nem tudok ilyenekről, mert akkor inkább vállaltam volna, hogy nem eszem ebben a hónapban :D Nagyon jó élmény lehet egy ilyen eseményre kilátogatni, remélem a legközelebbit már én sem hagyom ki. Azok az ajakápolók nagyon jól néznek ki, meg hát a pigmentek, hűha *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beleszerettem abba az organikus ajakápolóba, az ásványi szemhéjpúderek meg...előre szólok, hogy ne nézd majd meg a róluk szóló posztot, mert lilák........ :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt